Reakcia na: Sarko #25533:
Tak to je omyl. Ako hobby sa venujem nielen MHD, ale aj dialniciam a RC a ziadny tunel tam nebude, resp. tak to sice bolo prezentovane, ale sucasnost je taka, ze to, co robia na Palackeho teraz, ze tam je striekany beton a uz zacali podkopavat sucasny most znaci o tom, ze sucsasny most ostane, ale bude sa rekonstruovat, pricom iba pod neho pridaju dalsi chybajuci pruh. Preto tie zelezne rury pod mostom, sluzia na spevnenie. V tomto case je tam dobre ist a pozriet sa na to zblizka, pretoze jasne uvidite, ze uz robia vykopove prace na tom pruhu a definitivne zacnu odstranovat zeminu a staru podperu mosta. Nie je to sice najidealnejsie riesenie, ale kvitujem aj to. KE momentalne 3+3 v tomto useku nepotrebuje, hoci to neznamena, ze to predbezne mohli spravit takto.
Ja som nasiel jeden takyto vyrok sa tu celkom hodi:
basta007
Co sa tyka varianty,ze sa zvolil tunel, je to dane asi menej narocnymi postupmi s dopadom na jestvujucu infrastrukturu. Ak si si vsimol, na stanici pribudli docasne perony na 3.nastupisti-pre vlaky, prechadzajuce prave cez nakladnu stanicu. A osobna doprava nebola uplne vylucena kvoli obsluhe zastavky Kosice predmestie.
Re #25532 TA: S nadjazdom pre autobusku sa nepocita, ani neviem,kde by ho situovali.
Re #25515 TA: Kilometer trate,kde sa ma prekladat koryto Hornadu, neviem, je to medzi Kostolanmi a Trebejovom...ale je to este len v zarodku, moze sa vsetko zmenit..Ale 3.tahanovsky tunel urcite bude ?
Re #25518 Nodes: Obavam sa,ci vyluku do 2tyzdnov vobec stihnu..Vcera boli vytrhane kolaje,pravdepodobne sa ide aj do kolaj.lozka,lebo tam bol autonakladac a par pristavenych tatroviek..len to maju trocha tazsie,lebo su obmedzovani vyskou nadjazdu aj trolejovym vedenim.