Reakcia na: Nodes #2231:
Ten návrh na Moldavskú chcem ešte dokončiť, aby to bolo presné. Potom to predložím DPMK a následne sem. Nechcel by som sem vkladať nedokončené veci.V zásade sa žiadne trasy liniek nemenia, navrhujem len zmeny odchodov na niektorých linkách, prípadne zmenu obiehania niektorých vozňov. Viac inokedy.
Btw. nedávno som na DPMK hovoril o posilnení L3 a 7. Pri košickom zvrátenom systéme počítania nákladov na linku totiž je možné ušetriť vozkm tým, že na L7 by sa dali sóla a na linkách 3 aj 7 by sa celodenne skrátil interval z 20 na 15 min. Teda skrátením intervalu ušetriť


eMareq
Naviac teraz som zistil, ze neviem z akeho dovodu premava L22, cez pracovne, volne dni aj na 41, avsak v knihe je stale 21. Zeby sa pozabudlo na vymenu CP na zastavkach?
Naviac, ten predslov je cisty balamut, zrejme sa prepisal iba rok na 2004 + "mozne novosti" a to je akurat tak vsetko (asi z neznalosti skutocneho stavu -> ROZPOCET). Alebo si Z.T. (ci kto to v skutocnosti spiskal ten predhovor) mysli, ze momentalny stav, a to nehovorim o tom, ktory pride co nevidiet je "rokom skvalitnovania MHD" - ved to je vysmech vsetkym.
Beriem to ako "optimisticku viziu", ktora sa bohuzial v tomto roku nenaplni. Prakticky mozme zabudnut na nejaku reko Juznej triedy (pravda ak sa bude za reko povazovat vymena 100m zvrsku, kolaji atd - ked vobec na to vyjde). Otazka zvysenia/nezvysenia cestovneho tu visi doslova zo dna na den ako Damoklov mec. Naviac ked sa bude rusit L70 + vybrany a. spoj, mozes si to rovno preskrtnut, alebo nechat na pamiatku. Prakticky Ti neostava nic ine, ako si upravy v brozure urobit sam. T.j. cerpat informacie odtadial alebo obiehat zastavky a prepisovat.