A co rekonstrukcie prazskeho typu, kedy sa z povodnej elektricky zachova technicak a vsetky (doslova vsetky) suciastky sa vyrobia nove? Stoji to vraj len par milionov Kc kus (nechcem kecat, ale pocul som taku famu, ze okolo desiatich?) a je to v podstate novostavba T3 s asynchronnou vyzbrojou, sedackami Fainsa Arianne, digitalnymi displejmi, protisklzovou podlahou atd. Stale je to sice vysokopodlazna T3, ale nova cenou sa blizi autobusu.
Jedine, co k tomu potrebujete, su nevelke peniaze a stara brika S EVIDENCNYM CISLOM A PLATNYMI PAPIERMI.
no neviem ako suvis emtest s riesenim trati ale to je jedno, okrem toho mesto moze zasahovat viac menej len do stavu alebo riesenia trati ale technicky stav vozov zato mesto nespokojnost nevyjadri ale ani priamo nemoze zasahovat do udrzby ?
Neviem ci to tu uz odznelo, ale rano som pocul rozhovor sofera s kamaratom, ktory sa ho pytal na EM-TEST-ove citacky a oznacovace a sofer mu povedal, ze najskor v juni budu v prevadzke, kym ich namontuju do vsetkych busov.
DOPRAVAK: Pretoze trat z Maratonu na stanicu je potrebna na dobudovanie mestskeho okruhu. Skvalitni dopravu na stanicu. A dava aspon teoreticku nadej na zachovanie elektriciek.
Pán Titl? To sa čudujem, ten by sa mal okamžite vzdať funkcie za nezmyselnú šnúru semafórov, ktoré schválil a ktoré robia DP ročne niekoľko stá tisícovú nadspotrebu nafty /kedže nerátal aspoň s preferenciou MHDčky/... ?
Len mala poznamocka.
Ta trat nevedie zo Strausbergu do Berlina.
Vedie od zeleznicnej stanice do centra mestecka /po r.90 bola udajne skratena/. Mestecko ma samostatnu elektricku uz skoro sto rokov. Nie je a nikdy nebola spojena s berlinskou sietou.
Na tejto trati bola prevadzkovana aj vleckova nakladna doprava.
Poslednym novym vozidlom je obojsmerna t6 vratena z ameriky.
Cely vozovy park /okrem hist.a.prac./ tvoria styri vozy.
Z Berlina jazdi do Strausbergu S-bahn.
V okoli Berlina su este dva take male trate .
Trat do Schoeneiche, dokonca uzka 1000mm, jazdia tam teraz KT4 a trat do Woltersdorfu.
Vsetky trate boli stavane ako pripojky k staniciam Sbahn do Berlina
To, ze sa rozpalovali 20rocne vozy bez moznosti dalsieho odpredaja alebo zuzitkovania na rekonstrukcie je ciastocne vysledkom hospodarenia dpmk a do znacnej miery ich zufalym stavom. Oni myslim boli ponuknute k predaju ale tie vraky uz nechcel ani Tatarstan.
Dobudovanie trate cez Masarykovu na stanicu povazujem za najdolezitejsiu vec pre vytvorenie zmysluplneho systemu el. trat9 v ke.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dopravák