huraaaa, ide mi net!
Včera teda šla oficiálne na Hornádsku nová, opäť "šípkovo - zastávková" verzia info systému BUSE a taká už bude navždy. Sľubujem!
Spoznáte ju väčším písmom pri výraze "MANIPULAČNÁ JAZDA" na bočnom paneli (doteraz veľkosť písma rovnaká ako pri cieľoch v hornom riadku) a na vnútornom paneli sa zväčšili číslice pri údajoch pásmo a čas (niečo podobné ako DPMBrno). Keď budete vidieť vonku, dajte mi vedieť per sms.
Na nabitie čaká už aj verzia pre električky, hlavne teda pre KT8D5.RN2 (ďakujem za ozrejmenie, Sarko...). Bude odlišná než u busov, bude mať širšie číslo linky pri jednociferných linkách (=električky).
Včera teda šla oficiálne na Hornádsku nová, opäť "šípkovo - zastávková" verzia info systému BUSE a taká už bude navždy. Sľubujem!

Na nabitie čaká už aj verzia pre električky, hlavne teda pre KT8D5.RN2 (ďakujem za ozrejmenie, Sarko...). Bude odlišná než u busov, bude mať širšie číslo linky pri jednociferných linkách (=električky).
Sarko
No DPMK navrhoval OC Optima vybudovanie klasickej dvojkoľajnej otočky, ale vedenie o tom nechcelo ani len počuť. Aj tak si však myslím, ak sa začne L5 postupne riadne zapĺňať, že súčasný stav bude vyhovujúci. Každá koľajová križovatka by rýchlodráhu len zdržiavala a úvraťový systém je nielen zaujímavý, ale aj ojedninelý. Medzi Alejovou a Rozvojovou ul. čoskoro vyrastie ďalšie OC - Corvinius a tu sa chce DP posnažiť tiež aspoň o vybudovanie úvrate. Tak som zvedavý, ako to dopadne.
V PO si už urobte tú preložku žel. trate a môžete si kúpiť dvojsystémové električky, ktoré by premávali po trase Tesco - úvrať Jilemnického - žel. stanica - Prešov-mesto - Dúbrava - Veľký Šariš '-)