Reakcia na: Papyr #1790:
No DPMK navrhoval OC Optima vybudovanie klasickej dvojkoľajnej otočky, ale vedenie o tom nechcelo ani len počuť. Aj tak si však myslím, ak sa začne L5 postupne riadne zapĺňať, že súčasný stav bude vyhovujúci. Každá koľajová križovatka by rýchlodráhu len zdržiavala a úvraťový systém je nielen zaujímavý, ale aj ojedninelý. Medzi Alejovou a Rozvojovou ul. čoskoro vyrastie ďalšie OC - Corvinius a tu sa chce DP posnažiť tiež aspoň o vybudovanie úvrate. Tak som zvedavý, ako to dopadne.
V PO si už urobte tú preložku žel. trate a môžete si kúpiť dvojsystémové električky, ktoré by premávali po trase Tesco - úvrať Jilemnického - žel. stanica - Prešov-mesto - Dúbrava - Veľký Šariš '-)
Sarko
No neviem, čo má dlhodobý pobyt v ČR spoločné s ODS.
Som rád, že si úprimne priznal, ako by si to robil/robíš Ty, čo je tiež len dôkazom toho, ako to naozaj funguje. Ale ja sa nečudujem, ak sa niečo také deje, ale protirečím, ak niekto takýto stav obhajuje. A to aj napriek tomu, keď sám dobre vie, že to takto dlhodobo fungovať nemôže. Toto považujem za maximálne pokrytecké.
Na všetko raz dôjde. Aj na prešovské nočné linky. Keď sa nebude tento stav riešiť, DP možno zrazu nočnú dopravu zruší ako nepoužívanú a nerentabilnú. Nastane vlna prostestov, ale DP bude chránený číslami. Tento odstavec je síce len úvaha, ale scenár určite nie nereálny. Najskôr sa DP naštve a dopadne to minimálne ako v KE s nástupom cez predné dvere.
Čo sa týka spoplatňovania resp. preukazovania pokladničným blokom, už som to tu niekoľko krát spomenul, že by sa doprava neúmerne zdržovala a úroveň klesala. Načo robiť zložitejšie riešenia, keď existujú jednoduchšie a účinnejšie. OC čiastočne dotuje platenú linku a DP si zvyšok dorovnáva z použitých CL. Kto cestuje do obchodných centier pravidelne, má mesačník, kto len občas, na ten jeden nákup tých 12 Sk oželie.