Reakcia na: Papyr #1786:
Aha, už chápem. Nie je ODS ako ODS.

Lenže, mýlime si dva základné pojmy. Prvý status (ako) je určenie bezplatnej prepravy, to je OK. Druhý status určuje, za akých podmienok. Ak by to nebolo bližšie určené a špecifikované (neobmedzený nástup/výstup všade), je to využívanie. Ak je určená podmienka "len pre návštevníkov obchodného centra", iný spôsom ako navštívenie obchodného centra je zneužívanie.
Neviem, či si len nepostrehol, ale od 2.1. už Optima bus neexistuje a namiesto nej funguje platená električková linka č. 5. Ak by OC čiastočne danú linku nedotoval, nápad s ponúknutím CL pri nákupe nad 100 Sk by bol zaujímavý. Terajší stav, je zdá sa, zatiaľ najideálnejší.
Sarko
Iste, ale podľa mňa obchodníkovi viac ako na kvantite návštev jeho centra záleží na výške sumy, ktorú návštevy utratili (resp. konkrétne, aby aspoň za dotovanie bezplatnej linky mal návratnosť). Tak kým taký študent možno každý deň utratí za rožky, maslo a trebárs nejaké párky medzi 30 až 50 Sk, ja pri menej pravidelných nákupoch utratím aj niekoľko násobne viac. Nehovoriac o tom, že napr. v rámci predvianočných nákupov a obmeny šatníka sme spolu so súrodencom nechali v tomto OC v priebehu mesiaca min. 10.000 Sk. Za takú cenu by nás mohol OC voziť domov v nejakom bavoráku a nie v autobuse, do ktorého sme sa vždy horko-ťažko dostali alebo radšej šli domov peši.