Reakcia na: S499.1023 #1785:
No to vôbec nie je podmienkou, že kto utráca veľa peňazí, má aj auto. Tá bezplatná linka chodila pritom priamo ku obom vchodom do OC. V bode 1) je už len samotná myšlienka špekulatívna. Chcel by som Ťa vidieť, ako prejdeš 50m naviac len kvôli tomu, aby si sa otočil na opätku. To by som si nenechal ujsť. '-) Bod 2) nastane len málokedy, lebo do OC, vzdialených od centra sa chodí vačšinou s pevným rozhodnutím. Široký výber sortimentu (presnejšie z každého rožku trošku) nakupujúcich aj tak niekedy zláka kúpiť aj zbytočné veci. O tom by vedeli rozprávať mnohí a je to aj politika veľkých obchodných reťazcov umiestňovať tovar tak, aby sa predávalo všetko. Moji rodičia napr. navštívia behom jedného dňa viacero OC a v každom kúpia iba presne to, čo je v pomere kvalita/kvantita/cena najvýhodnejšie.
Sarko
Ja som nikde nenapísal, že nie si slušák. Ak ideš platenou linkou a označíš si lístok, je to OK. Ak ideš bezplatnou linkou bezplatne tam, na čo je určená, je to tiež OK. Ale ak ideš bezplatnou linkou len preto, aby si špekulatívne ušetril daný úsek a zvyšok prešiel pešo alebo platenou linkou po inej trase tak, aby to bol pre teba kratší a lacnejší úsek, tak to už slušák určite neurobí.
OC Optima si ešte pred časom nechala nainštalovať pri vchodoch/východoch elektronické počítadlá vchádzajúcich/vychádzajúcich zákazníkov, aj z dôvodu, že nedôverovali argumentom DPMK o zneužívaní ich objednávky a nechceli pristúpiť k predloženým návrhom. Tieto počítadlá však jasne ukázali, že po vystúpení stovky cestujúcich, do obchodného centra vošla zakaždým sotva tretina. Tak isto ani počet stojacich ľudí nekorešpondoval s počtom odchádzajúcich zákazníkov z OC. Zavedenie platenej električkovej linky je v prom rade vyjdenie v ústrety priamym návštevníkom OC, pre ktorých je 12 Sk z celkového nákupu zanedbateľnou položkou a naviac zlepšením kultúry cestovania.