Reakcia na: Sarko #1777:
Nasledujúcu vetu prosím nepovažuj za argument za používanie Optima Busu študentmi, ale nedá mi nepovedať, že --> Ktorýkoľvek priemerný obyčajný študent TU Košice ubytovaný na internáte Jedlíkova určite nakupuje v OC Optima častejšie ako Ty. Ja Ti nechcem vnucovať presvedčenie, že do Optimy nechodievaš, ale predpokladám, že ak sa ráno zobudíš a potrbuješ si ísť kúpiť niečo na raňajky, t.j. nejaké rožky, maslo a pod. tak sa kvôli tomu netrmoceš do Optimy. Študenti oproti tomu pri Optime bývajú, čiže aj takéto jednoduché nákupy každodennej potreby realizujú v Optime. Kto iný by chodil do Optimy kúpiť si päť rožkov? 
Sarko
Ja som nikde nenapísal, že nie si slušák. Ak ideš platenou linkou a označíš si lístok, je to OK. Ak ideš bezplatnou linkou bezplatne tam, na čo je určená, je to tiež OK. Ale ak ideš bezplatnou linkou len preto, aby si špekulatívne ušetril daný úsek a zvyšok prešiel pešo alebo platenou linkou po inej trase tak, aby to bol pre teba kratší a lacnejší úsek, tak to už slušák určite neurobí.
OC Optima si ešte pred časom nechala nainštalovať pri vchodoch/východoch elektronické počítadlá vchádzajúcich/vychádzajúcich zákazníkov, aj z dôvodu, že nedôverovali argumentom DPMK o zneužívaní ich objednávky a nechceli pristúpiť k predloženým návrhom. Tieto počítadlá však jasne ukázali, že po vystúpení stovky cestujúcich, do obchodného centra vošla zakaždým sotva tretina. Tak isto ani počet stojacich ľudí nekorešpondoval s počtom odchádzajúcich zákazníkov z OC. Zavedenie platenej električkovej linky je v prom rade vyjdenie v ústrety priamym návštevníkom OC, pre ktorých je 12 Sk z celkového nákupu zanedbateľnou položkou a naviac zlepšením kultúry cestovania.