Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nodes #17234:

Pri projektovaní a stavbe prvých RT6 si nikto na košickú rýchlodráhu ani nespomenul. Mal to byť reprezentatívny typ ČKD pre Prahu, Brno a zahraničie. Ktosi sa snažil v 90-tych rokoch prvý prototyp ponúknuť Košiciam. Bolo dobré, že ho nevzali.
Reakcia na: PTKe #17215:

1/Privatizácia dp. Nič horšie neexistuje. V niektorých českých mestách sa šlo touto cestou. Výsledok bol taký, že sa nebývale rozvinuli iné lukratívne aktivity (stavba prívesov, nákladných špeciálov, špeditérstvo, objednávky busov, zájazdy a podobné "služby" nemajúce nič spoločné s mhd ,zdovodňujú to ..."přece si musíme na sebe vydělat", mhd živorí v podobe vyhnania osekaného počtu busov na trať a v snahe čo najskor likvidovať el.trakciu Mariánske Lázne*, Teplice, snahy sú v Jihlave.
*(V Mariánkách sa snáď na dajaký čas podarilo zachrániť TD za velkého úsilia neformálnych aktivít nadšencov a osobností = príklad pre KE(?)).

2/Aká silná podpora???
To akože toto fórum? Však ..."to nie sú naši zamestnanci, len takí blázni a skoro deti ktorí si fotografujú električky a kreslia doma fiktívne plániky linkového vedenia..."

Pokial sa z mhd stalo politikum treba hladať podporu v opozičných stranách, dokážu to využiť vo svoj prospech(KDH-DS ?) a myslím ,že aj oni uvítajú masovú podporu kohokolvek. Trebárs aj nadšencov z fóra.
Je to sice trápne až odporné ,mhd by sa mala rozvíjať apoliticky, ale pokial to pomože rozvoju mhd tak inej cesty asi zatial niet.

A ešte k TD. Súčasná "sieť" TD v KE je vlastne bezvýznamná(takmer). Pokial sa však kedysi rozhodlo o jej vybudovaní za nemalé peniaze, tak sa počítalo s jej rozširovaním a útlmom AD.
Pokial sa rozhodne o zrušení , tak by niekto konkrétne mal niesť následky za zlý, zbytočný, neuvážený projekt. Konkrétne osoby!
Reakcia na: KVKV #17333:
ED alebo TD do THC, hlavne by sa malo niečo rozhýbať aj na tomto poli, po investíciách do AD aj trochu do infraštruktúry ?
Re #17331 TA: myslel som to tak, že jeden spoj ED (v špičke napr. 2xT3) má viac dverí (a širších), pričom kĺbaky musia ísť 2 (teda v hustejšom intervale)
Reakcia na: BMko #17204:

KVKV.IP@zoznam.sk
Reakcia na: SHORTY #17201:

A nevezmú ti tvoj vlastný článok ako príspevok?
Skús iné noviny napr.SME, Pravdu ???...
Proste sa chytiť. Vyvolať reakcie.
Reakcia na: TA #17200:

Už sa sice opakujem, ale elku do thc nepodporím, a to ako vášnivý zastánca rozšírenia tejto trakcie, dovody som už popisoval.
Trolejbus sa hodí jednoznačne .
Reakcia na: S499.1023 #17326:
ešte ma napadol takýto argument :
električka má 3 široké dvere, ale bus len 2 široké a 2 úzke, ak beriem do úvahy klasickú kĺbovú Karosu či Ikarus. Navyše 1. dvere nie sú určené na nastupovanie, teda aspoň to tak donedávna bolo ( respektíve niektorí vodiči sú prakticky ešte dnes leniví otvárať predné dvere ). ? ?
Dnes sa voľačo okolo 9.00 robilo na výhybkách na križovatke Československej armády - Zimná. Z diaľky to vyzeralo, akoby ich umývali silným prúdom vody.
Reakcia na: Záchvat #17328:
treba však podotknúť i to, že na Slovensku je množstvo nedisciplinovaných vodičov, ktorí absolútne nedávajú chodcom prednosť na priechodoch. Navyše niektorí sú schopní chodcovi ešte aj nadávať za to, že mu museli zastať...
Napr. na križovatkách Moyzesova - Kostlivého - Dominikánske námestie a Moyzesova - Timonova - Galenova sa majú postaviť semafory, čo bude určite plusom pre chodcov. Na druhej strane na Moyzesovej je, už dnes, potrebné zaviesť zelenú vlnu.
Reakcia na: TA #17327:
Zopár dní nefunguje ten pri Galérii, to je veget, žiadne kolóny, plynulá premávka zo všetkých smerov... no a tie na prechodoch pre chodcov...Stojí tam na červenú iba magor vodič a chodec si prechádza ako príde. Odpoviem ti ináč: Keď sa komplet vypnú, pochopíš, že potrebná je len polovica a ta druha polovica premávku a plynulosť zrýchľuje.
Reakcia na: Záchvat #17325:
napr. ktoré semafory sú v KE zbytočné❓

Re #17326 S499.1023: vzdávam sa ?
Reakcia na: TA #17324:
m2001 porovnával dvojicu električiek s kĺbovým autobusom. Keďže spriahnuté kĺbové autobusy nechodia, spravím iné prirovnanie: Kĺbový autobus má 4 dvere, zatiaľ čo električka o rovnakej kapacite len 3.
Spokojný ? ?
Reakcia na: eMareq #17321:
Nehádam sa, ale tuším L27 mala v službe L39, ktorá chodila na blšák... a keďže to vykonávali krátke vozy, bol to masaker... Skús pohrabať voľakde v papieroch, lebo ja len z kotrby lovím.

Re #17312 m2001: A čo je na tom divné? Psychická zdatnosť je potrebná ku Solarisu a fyzická na Ikarus ?

Re #17318 yeti: PTKe sa síce nepredstavil, ale mám ciťák, že práve on ma na svedomí polovicu zbytočných semaforov v KE.
Reakcia na: m2001 #17312:
psychická odolnosť sa vyžaduje, aby zvládol pohľad na svoju výplatnú pásku ?

Re #17313 499.1023 : kde chodia spriahnuté 2 kĺbové busy?
Reakcia na: Záchvat #17310:
S tou 17-nástkou som našiel u seba jeden článok spred vyše 5tich rokov z Korzára:

Petícia za záchranu sedemnástky (4.9.2000)
(krs)
Košice - Nespokojnosť so zrušením linky č. 17, ktorá v súvislosti so zavedením nového linkového vedenia autobusov, zdá sa, pretrváva. Obyvatelia Michalovskej, Humenskej a okolitých ulíc začali podľa našich informácií spisovať petíciu za svoj autobus. K dnešnému dňu by malo byť zozbieraných už vyše päťsto podpisov. O tom, či spomínaná iniciatíva občanov obmäkčí srdcia pracovníkov vedenia dopravného podniku, sme sa porozprávali s dopravným námestníkom DPMK, a.s. Arpádom Schwartzom.
"Na spisanie petície má verejnosť právo, nechápem však, čo chcú na novej trase zmeniť. Túto reakciu zaraďujem medzi všetky ostatné, veď aj keď sa rúbe drevo, lietajú triesky. Samozrejme, že po nabehnutí na nový systém dopravy budeme jednotlivé pripomienky ešte prehodnocovať. Na druhej strane si myslím, že by sa možno našlo aj 500 podpisov ľudí, ktorým vyhovuje nová trasa sedemnástky. Podobná situácia je aj na uliciach Výstavby, Gudernovej, či Pražskej a ľudia odtiaľ sa nesťažujú. Uznávam, že mali doteraz na autobus bližšie, ale ani teraz nie je vzdialenosť na spoje, či na Popradskej, alebo Triede SNP dlhšia ako 300 metrov. Možnosť cestovať pätnástkou, prípadne elktričkami č. 6, 9 a erkami predsa zostáva," hovorí A. Schwartz, pričom dodáva, že o smerovaní liniek nerozhoduje len DPMK, ale aj košický Magistrát. Dôležitou zmenou nového linkového vedenia totiž bude zvýšená ponúkaná kapacita spojov na všetkých sídliskách o desať percent.
Reakcia na: Vladimír #17307:
K tej L12, L13 by som pridal aj L29 (verná kópia až po samotné centrum)
Reakcia na: Záchvat #17310:
Nie náhodou tak L37: Ťahanovce - Ťahanovce cez B. Němcovej a Watsonovu? (ja si tak pamätám).

Re #17316 yeti: Ale mohla to byť aj 52, 58 či 59. 😉 Mne by sa však pozdávala 53A, vidím v tom logickosť (veď sme tu v dávnej minulosti za čias premávky L52 mali vetvu premávajúcu od/po Nám. osloboditeľov bola označená ako 52A, alebo dnešná podmnožina L56 - L56A). Už aké číslo ste dali, také je.
Ale tá chronometráž a odchody z Hanojskej mohli byť v poriadku.
Reakcia na: S499.1023 #17268:
Dobré slová. Zhodneme sa temer na chlp. Podrobnejšie možno druhýkrát, už musím preč.
Reakcia na: 5 #17265:
Súčasťou žiadosti o 51-ku bola aj žiadosť o súhlas s vetvou č. 37A - premávka len cez pracovné dni večer od 18. do 21. hod raz za pol hodiny. Momentálne však na realizáciu nemáme čas, idú výluky a koniec etapy na Prešovskej.
Podnet nebol môj (ja som túto vec, ktorú som ako blbosť kvalifikoval už vtedy, keď sa ešte len rodila v hlave autora pred 5 rokmi, chcel ponechať ako 1 z piestov v rámci tlaku na potrebu generálnej zmeny linkového vedenia), ale nakoniec dobre, že sa to udeje, veľmi to bije do očí a trápime tým cestujúcich.
Reakcia na: Isidor #17264:
Som „pán K.”, ako ma niekto pred pár dňami nazval. A „ptke” sa tuším tiež nepredstavil...
Ak sa pýtam na veci, ktoré tu už boli vyjasnené, tak pardon, čítam Vás pravidelne len od júna. V tom prípade ma prosím naveďte, kedy o tom debata bola a popozerám.
Otázka bola podľa mňa dosť jasná, aj keď všeobecná - a myslím, že je naprosto zásadná.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.