Od pochmúrnych vízií ku sci-fi: existuje nejaký konkrétny projekt (alebo aspoň predstava) električkovej trate na THC? Kadiaľ by mala viesť a pod.? a ešte ku dmpk, podľa mňa by namiesto vytvárania tých spomínaných katastrofických scenárov mohla svoje úsilie nasmerovať na hľadanie zdrojov na reko infraštruktúry (rôzne EU fondy, alebo niečo na spôsob PPP (viď rozsiahle reko ciest v lete))
spoj je vykonávaný službou 46175 "c". Po príchode na OC Optima o 17.09 hod končí a ide do vozovne o 17.13 hod. Mal by mať nejaké-tie papierové tabule, na ktorých je iba smer jazdy bez linky.
Bolo by dobre uviest podrobnejsie informacie ohladne, kedy, kto spracoval a kde sa nachadza spominany dokument, odkial su cerpane informacie, aby sa to dalo overit. Pokial to nie je vhodne hodit do diskusneho fora, rad si to pozriem napr. v maile. O roznych viziach sme tu uz diskutovali mnohokrat, ale myslim, ze este nikto neprisiel s priamym tvrdenim, ze sa dostal k nejakemu oficialnemu dokumentu.
To nie sú moje virtuálne návrhy, ja osobne to považujem za blížiacu sa velkú katastrofu košickej mhd. Ale dnes nie je nikto zo zodpovedných a kompetentných naklonený pre tram. dopravu. Pre všetkých týchto by znamenalo velkú úlavu ak by došlo k jej obmedzeniu a likvidácii. Dostať ju dnes v Ke do štandardného stavu to znamená astronomické náklady. (dožívajúci a zanedbaný park a trate) To by musel niekto velmi velmi chcieť a bojovať o to. Za pomoci verejnosti a publicity popularizovať ed. Taký (zatial?) nie je.
Stav ed na začiatku 90-tych rokov bol vynikajúci. Celý park bol obnovený, intervaly a linkové vedenie vyhovujúce. Potom na to pán bývalý riaditel a jeho podriadení začali kašlať. ....atd.
Súčasné vedenie na čele s pánom Dutkom dokázalo, že sa dá robiť ešte menej a pracovať ešte horšie.
To, že má zostať v podstate len špičková rýchlodráha vychádza pravdepodobne z nejakých starých smerníc o povinnosti zaistenia kolajovej dopravy do "vsž". Áno, tým chcem povedať aj to, že dnes niektorí (a nielen v ke a mhd) s oblubou oprašujú staré bolševicko-budovatelské smernice a snažia sa ic presadiť.
Tak napríklad zrušiť Maqsarykovo n. v Prahe sa chystali už komunisti nakoniec si to netrúfli, dnes sa to stáva aktuálnym. Hovorí sa o "posunutí M.nádraží do výhodnější polohy".
Posledná info:
Po prevedenej "RACIONALIZÁCII ELEKTRIČKOVEJ DOPRAVY" (pekne to nazvali,že?) má zostať prevádzkyschopných cca 18 až 20 súprav. KT8 počítaj za súpravu.
treba rozlišovať, čo sa píše vo výročných a iných správach a o čom sa hovorí a aké riešenia sa pripravujú v kuloároch.
To sa všetko bude postupne verejnosti dávkovať.
☺ !!! OZNAM PRE VŠETKÝCH NADŠENCOV A PRIAZNIVCOV MHD !!! ☺
Dňa 27.9.2005 ( t.j. utorok na budúci týždeň ) bude 12. výročie TROLEJBUSOVEJ DOPRAVY v Košiciach !!! Pre túto udalosť bude vypravený jeden trolejbus typu Škoda 15 Tr, ktorý bude nostalgicky premávať po trase linky č. 70. ( trasa: LINGOV - MLYNSKÁ BAŠTA - LINGOV ). Trolejbus je vypravený len pre všetkých iMHĎ-ákov a priaznivcov MHD, samozrejme zadarmo. Nebude zastavovať a naberať cestujúcich. Účelom tejto jazdy je spomienka na začiatkY trolejbusovej dopravy v Košiciach, a ....
Pri tejto príležitosti Vás všetkých pozývame na vyhliadkovú jazdu linkou 70 a na stretko iMHDákov, ktoré sa uskutoční dňa 27.9.2005, o 15:40 hod. na Lingove, na výstupnej zastávke trolejbusov, kde bude pristavený vyhliadkový trolejbus Škoda 15 Tr. Príjdite všetci čo máte čas a možnosť ! Všetci sú vítaní !!!
Ako je označený spoj L R4, ktorý odchádza od Štadióna TU o 16:50 ( keď nie ako R4 ) A ak ide len po OC Optima, potom sa vracia späť do mesta alebo do vozovne
Irizar: Ja sa zatial pohybujem len v trojuholniku London - Brighton - Guildford, tak som nemal moznost porovnat regionalne rozdiely. Ja som sa rozhodol cestovat z Leatherheadu do Dorkingu autobusom z dovodu, ze to paradoxne vyjde v tejto relacii o rovnu polovicu lacnejsie, nez vlakom. Ale inak su autobusy na dlhsie vzdialenosti drahsie, nepresne a navyse zapchy su bezne aj mimo spicky a vodici maju chabu pracovnu moralku. Postrehol som, ze v autach casto cestuje len vodic, cize aj vo viacclennych rodinach ma z pohodlnosti vlastne auto kazdy jej prislusnik.
KVKV: Po precitani "virtualnych" navrhov mi ako prve napadlo, ze citatel podnikovej storocnice opisuje scenar podla generelu z roku '63, ktory predurcil mestsku elektrickovu dopravu na zanik v opisovanom poradi. Podstata je v tom, ze vystavba zeleziarni elektricky vlastne zachranila, ale v sucasnosti je situacia uplne opacna a smerom na U.S.S. "zije" trat uz v podstate len v spicke. Podla mojho nazoru, ak nedojde ku koordinacii s linkami AD a zruseniu km a km peazi, tak nakoniec prave tu zostane jestvovat prevadzka len v spicke. Najhorsie bude v spominanom casovom horizonte z dovodu postupneho dosiahnutia hranice zivotnosti vozidiel. Ak sa este vyraznejsie nezlepsi udrzba a nebude organizovane pokracovat v GO, tak ten kolaps naozaj hrozi.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
peto5220