Reakcia na: KVKV #16980:
Radšej tomu ani veriť nechcem. Tie tvoje nápady ohľadom zmien na linkách sa mi nezdajú dobré. Taktiež zriadenie L1 v pôvodnej podobe sa mi nevidí ako riešenie a zavedenie L7 po žel. stanicu, keď úsek Boženy Nemcovej - Zimná (a vlastne na starej radnici prestup jestvuje) obsluhuje aj L12 a L29, (čiastočne L32), ktorá tiež chodí na stanicu (ciže by si robili konkurenciu). en nech L7 jazdí tak ako doteraz. Musela by totiž jedna z liniek 1 alebo 9 zmiznúť, lebo obe linky robia to isté, len ich trasa je rozdielna. L1 je plne nahraditeľná inými dvoma linkami, ale L9 nie.
KVKV
Tak som tu zas po nejakej dobe.
1./Musim reagovať na navrhované linky električiek.
ALE VŠETKO ČO TU BUDE , JE V PODSTATE UŽ LEN V IMAGINÁRNEJ ROVINE , akéhosi virtuálneho dpmk. To objasním ďalej.
Zavedenie L1,8 nedáva zmysel. Navrhujem presmerovanie L7 na stanicu, zavedenie L1 v povodnej trase a zavedenie linky (býv.5) v trase Strojár-mold-snp-B.Něm. Taktiež by bolo vhodné upraviť šp. intervaly na 5-7min. celodenné 10min. do 20:00h, 20min do 22:00, ďalej 30min, posledné spoje odchod z konečných v 0:30(s cestujúcimi!). Celonočné L1,L6 int.60min.
2./Ako som spomenul je to len vo virtuálnej rovine. V tej reálnej sa totiž uvažuje o postupnom obmedzovaní električkovej dopravy . Prvá padne B.Něm, Komenského, Kuzmányho. Južná ,Alejova len v špičke, po doslúžení trate sa zruší (včetne Barce). Má zostať len žst-uss a k amfit. (postupne snp tiež len v špičke.) Netreba sa dať mýliť novou traťou na Južnej, "materiál bude použitý na opravu iných úsekov"- citát.
Harmonogram 5-8 rokov.
O týchto snahách zrejme ešte nevedia ani niektorí kompetentní v dpmk, vše sa chystá v tajnosti.
PTKe buď nevie čo sa deje za oknom alebo vedome klame alebo číta z oficiálneho materiálu dpmk(to je to isté). K tomu sa ešte vyjadrím.