Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Záchvat #15029:
nie, skús mi hodiť link ak môžeš.....
no pravda ale i tak od Vlada S. som čakal viac iniciatívy, nato koľko humbuku robil okolo toho
Reakcia na: Sharky #15028:
Oni aspoň kyvu hlavou do boku a ne len hore a dole jak tie staré...
Videl si ich stránku?
Reakcia na: Záchvat #15025:
celkovo by sa dalo čakať, že tie nové odbory budú bojovať za pracovníkov, a hlavne ked niektorí vodiči mali veľké problémy kvôli prestupu do nových odborov.....
Re Peto5220 nie nase ale v Prahe je nova KT8.N2 a ma ten kamerový system. Viac je to onej napisane v Dopravnom Magazine 3/2005 Furcan ma ten casopis. Je zaujmava ta elektricka. Stoji za pozornost si to precitat.
Reakcia na: Peter523 #15023:
Naše KT8 D5R.N2? maju kamery? ?
Reakcia na: Sharky #15024:
Ta veru tak...
Reakcia na: Záchvat #15022:
tie druhé, nové tiež nestoja za veľa
Kt8.N2 ma zabudovane aj kamery na voze pre ulahcenie sledovania okolia okolo voza elektricky. Monitory su ulozene v kabine za buseckom.
Reakcia na: BMko #15021:
Isto si mal na mysli tie staré, prvé...
Reakcia na: Sarko #15020:
To len Kosicke odbory su typu ano ano, vsetko co robi predstavenstvo je spravne
Reakcia na: Isidor #15019:
Čo som si prečítal na stránke OSPEA, tak ani tou ich KT8D5R.N2 nie sú veľmi nadšení. No ale hlavne, že sa už testuje. Inak ma fascinuje, ako si pražské odbory dokážu bez problémov a na plné ústa povedať, čo si myslia o rozhodnutiach DP - http://www.ospea.cz/clanek.php?page=234.
Reakcia na: Sarko #15018:
Zatiaľ sa hovorí o 1.septembri (premávka s cestujúcimi), skúšobné jazdy sú v plnom prúde. Keď si spomenieme, ako dlho stáli (doslova stáli) u nás vo vozovni 517&521... ?
Reakcia na: TA #15015:
Áno, KT8D5N je priamo z výroby aj s NP článkom. Má to navyše polarizované sklá, rýchle predsuvné dvojdielne dvere, klimatizačné jednotky, polpantografy, zakrytované predné časti pod nárazníkom a skladacími pražskými spriahadlami, novšou výzbrojou a podobne.

KT8D5R.N1/2 sú už len modernizácie pôvodných KT8D5.

Re #15016 eMareq: Áno, to viem, lenže do riadnej premávky ešte nezasiahla, takže to nepočítam. Okrem toho, 9082 dostala výzbroj 2xProgress, čo sa dáva do T3R.P, takže sa to bude skúšať podľa mňa trochu dlhšie. Zaujímavosťou bude, že A aj B článok budú funkčne úplne samostatné, tak ako pri dvojičke T3.

K odpovedi pre TA si sa sekol, KT8D5N prišli s NP článkom už z výroby.
Reakcia na: eMareq #15016:
Teraz uz 9082. Videl som ju ist ako Zkusebni jizdu po krizovatke pri Hradcanskej v stredu vecer.
Reakcia na: Sarko #15010:
Ked uz tak ospevujes Brno, tak len pripomeniem, ze aj Prazaci sa dockali a to zatial jedinej KT8D5.NR2 (tiez ma nizkopodlazny clanok) ev.c. 9032. Pise sa o nej aj v najnovsom DM.

Re #15015 TA: Nie, ten NP clanok je vsadeny az po modernizacii.
Reakcia na: Sarko #15010:
čo je to KT8D5N ❓ To je KT8D5 s NP článkom priamo z výroby ❓
Prosím Vás,nemá niekto fotky 3211 okrem tých ktoré sú na internete?Ak áno, tak mi ich pošlite prosím na renault48@azet.sk
UPS som zabudol do 12.15 sme na Loky. Kto ma zaujem moze prist.
Reakcia na: qwerťak #15011:
kde si diggi ? ?
Reakcia na: Diggi #15009:
myslím že ty bývaš na KVP nie ? Ja tiež. Môžeme ísť na loky spolu ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.