Reakcia na: balky #1470:
Ďakujem za obšírny príspevok. Čo sa týka môjho príspevku, iste uznáš, že z môjho laického pohľadu sa v danej chvíli v dopravnej kancelárii zdal najdôležitejší práve vnútorný výpravca. Na mňa zapôsobil už len samotný fakt, že bol v neustálom a neustávajúcom strese a zhone. Ja si takto takúto zodpovednú prácu (všeobecne) nepredstavujem. Jedno však viem (subjektívne) naisto, ja by som takúto prácu nezvládol!
Čo sa týka zabezpečovačov, je mi jasné, že Gordikon sa s hybridmi v KE nedá porovnávať. O informačnom systéme ani nehovoriac. Ešte donedávna som chodieval do Miškolca na nostalgické výlety, kde na hlavnej stanici Tiszai Pályaudvar určený pracovník ručne prstom natáčal drevené hodinové ručičky pre odchody vlakov a vedľa nich vymieňal ošúchané a ošumelé plechové tabuľky. Dnes tam chodím závidieť všadeprítomné obrovské elektronické kryštalické tabule.
balky
Dokonca hrozil krok spät. Po odstaveni 1. nast a vystavani peronu k dalsej stan. kolaji na 3. nast sa mali k infor. zar. na 3. nastupisti namontovat haky, na ktore by sa zavesovali zelezne tabule s informaciami. Bolo to zamietnute.
Tak isto hrozilo, ze system hlasenia pre verejnost sa zoberie a prejde sa spät na hlasenie operatorkou. Aj v tom boli peniaze.
Nastastie sa takym stupiditam zabranilo.