Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SHORTY #11618:
ešte nedávno som niekde čítal , že DPMK má električiek nadbytok, a preto ich časť plánuje odpredať. A teraz zrazu je ich ( takmer ) nedostatok?

Myslím, že v tom článku bol uvedený aj údaj, že v zálohe ostáva pravidelne až 40% vozov. čo je na tom pravdy?
Reakcia na: Busmechanik alias antibonzalista #11570:
No pozeram, ze neaky fesak nasiel moj stary nick a bol by som rad aby sa to tu nezneuzivalo
Nie sú tie výhybky nejako drahé. Pokiaľ mám dobré info, tak železničné stoja od 800 000 Sk a viac.
Reakcia na: Busmechanik alias antibonzalista #11570:
neoslovuj ma tak
Sarko : Nie si povírený ?
Včera večer ked titl rozprával o vine vodiča, tak vtedy zase odišla tá istá výhybka. Dneska ráno z nej vybrali všetky črevá na výmenu, lebo bola v poriadku a na nič neprišli.
Reakcia na: Balky #11616:
Je tam to nejak tak napísané, že zákaz míňania vlakov v oblúkoch kde sa nachádzaju výhybky /asi/.
Reakcia na: SHORTY #11618:
Už som si zistil, že je 170 výhybiek +- a jedna stojí cca 1,5mil. A neviemči sa môžu do starých dávať nové črevá.
Reakcia na: SHORTY #11618:
Všimol som Ty to už aj ja....žiaľ, majú čo chceli mať
ad cierne dobijanie kariet...

dlhu trvacnost to nebude mat, citacky ZAZNAMENAVAJU kazdu BCK ktoru revizor kontroluje...

Porovnavanie databaz bude o chvilu funkcne, takze staci ze ciernu kartu bude kontrolovat dalsi revizor o zopar hodin, tato vyskoci ako blokovana a majitel putuje na policiu - trestne stihanie, pripadne priestupkove...

okrem toho, ze nepoznam realny priklad prelomenia ochrany karty... aj ked, nevylucujem to, najma pri ISIC kartach vydavanych TUKE, su odlisne nez EM test
Reakcia na: Nodes #11605:
Ale ved sme donedavna mavali 12tku. Ta predsa obsluhovala obidva spitals, ale pan Dutko predsa schvalil jej zmenu, ci nie. Vid, CP. No nic, teraz sa investuje akoze viac penazi na zavedenie toho co tu bolo v lepsom intervale ako planuju. Ja som zvedavy kto za to zhrabne viac
Reakcia na: Sarko #11632:
Mozno si ho riadici sami svojvolne zrusili. Alebo mam este druhe vysvetlenie: Obluk sa sam od seba upravil, kolaje sa z jedneho dna na druhy tvaria ako nove a auta ani nepocituju, ze je tam nejake krizovanie cesty s elektr.tratou. ?
Balky: Zistil som, že máš pravdu. Po vykoľajení tam ten úplný zákaz platil. Ale neviem, či už nebol zrušený.
Reakcia na: Sarko #11629:
Hmm, daco sa mi mari, ze po jednom vykolajeni, navareni obluku a opatovnom vykolajeni tam bol pre vlaky absolutny zakaz minania sa . Ale mozem sa mylit.
SHORTY: Co sa tyka vyhvbky pri Strojari. Pokial viem, je zeleznicna s konstrukcnou rychlostou 60 km/h. Alebo sa mylim?
Balky: Pokiaľ nemám starú info, tak pred "mekáčom" je zákaz míňania iba pre KT8-ky.
Reakcia na: Esicko #11617:
Tu sa netreba bavit o riadeni Kosic, ale celej zeleznice ako celku. To som ti uz vysvetlil na probleme v Markusovciach. Momentalne tu vladne nehorazny chos, ak by to bola sukromna firma, tak uz davno lezi v troskach.
Esicko: Na tomto mieste je to jednoduché, pretože električka, ktorá prejde na signál pri Dome umenia, na križovatke s Kuzmányho vždy vyčkáva. Na signál sa teda maximálne stane, že sa obe protismerné električky minú vzájomne, pričom tá zo Štúrovej je už za výhybkou. Ak by aj nebola, signál je tu natoľko dlhý, že električka z Kuzmányho môže čakať až kým neprejde električka v protismere celú križovatku. Dostatočne dlhý signál je aj na NO, takže asi jediný taký problém by som videl pri míňaní vlakov iba na križovatke z Kuzmányho na Hviezdoslavovu a opačne. Prípadne ma ešte doplňte.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.