Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bonzak #11093:
Čo si nespal??? ?
Myslíš, že ten nemá nič iné na práci len surfovať na internete ktorý ani nemá????
Reakcia na: Vševedko #11095:
Yps tym chcel povedat: Co myslis z coho zije mesto? z vlastnych dani al zo sumy kt. mu na jeho fungovanie prideli stat... a zvysok chudobneho slovenska v porovnani s bohatou bratislavou dopadol biedne -> tym padom aj na dopravu nam ostava menej ❗
Vševedko : Kedˇ sa chceš o tom baviť, tak si najprv zisti z akých príjmov žili dopravné podniky do roku 2004. Prijmy sa skladali z troch zložiek, a to z vlastných príjmov, štátnej dotácie a z dotácie z mesta. Po roku 2004 už odpadá štátna dotácia, takže už nebudeme musieť plakať. ?
Reakcia na: 5 #11056:
L23 a L33 su podla mna ucelove linky (ale preco by prave na nich mala platit tarifa pre druhe pasmo, na to Ti nedokazem dat momentalne odpoved.) Ked sme uz pri tych linkach, tak L23 by podla mna prospelo, aby robila pripoje na vacsinu odletov/priletov lietadiel - zda sa mi, ze by tak bola viacej vyuzita (samozrejme pre odvoz/navoz pracovnikov letiska, by mali zostat odchody o 5.30 (6.10) 17.30 (18.10)).
(Reka ani nepíšem ?)

Vševedkovi & BMkovi: .....My tu v BA.....ne ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Sarko #11091:

Ad Re #11081: Hej, chcem Ti tým naznačiť, že styčná plocha je takmer nezávislá od profilu koľajnice a mnohonásobne viac je závislá od profilu kolesa. Okrem toho, paradoxne, u styku kov-kov je lepšia styčná plocha čo najmenšia, kvôli mernému tlaku.
Ad Re #11086: No ja som v Krivom Rogu nebol ale videl som odtiaľ fotky od ľudí, čo tam boli, a tie koľajnice veru vyzerali lepšie ako v KE (a miestami aj v BA):-P.
Reakcia na: Balky #11090:
Tak vidíš, že sa nakoniec dohodneme. Isteže je treba vychádzať v ústrety každému zákazníkovi, ale majitelia predplatných lístkov by predsa len mali byť uprednostnení.
Reakcia na: Yps #11088:
Nerpozdeľovalo sa to. Každé mesto dáva zo svojho. Vy ste si nechali mesto skrachovať Obuvníkom, Rezešovcami a terazky Mojsejovcami, tak nemáte na MHD:-P.
Reakcia na: Isidor #11092:
Čítal, ale až po tom, čo som odpovedal, čítal som od konca, sorry!
Peter 523: "eMareq" je LEŠKO ? hm........ ?? ?
Reakcia na: Vševedko #11075:
Ach jaj...čítal si vôbec môj príspevok #10860? S Tebou je škoda sa baviť...
Reakcia na: Sarko #1067:
OK, súhlasím, že priemerná chôdza by sa pri 500 m mohla pohybovať okolo ôsmych minút. Tých 5 min., aj menej, je môj osobný priemer.
#11081: Priečny rez dotyku som si nepozrel, ale asi mi chceš naznačiť súvislosť ohľadne profilu jazdnej plochy kolesa a priemetu roviny dotykovej kružnice na koľajnicu.

#11086: To hovoríš za BMka? Keď to povieš Ty, dobre, beriem, ale od BMka to vyznelo ako uštipačná poznámka, tak preto som sa tak pýtal 😉
Reakcia na: Vševedko #11087:
Prepac, netusil som, ze sa budes vyjadrovat ku kazdemu prispevku.
Takze este raz moj zaver:pravidelny cestujuci si radsej kupi "mesacnik", lebo je to pre neho vyhodnejsie. Obcasny cestujuci je sice ten, co cestuje nepravidelne-obcas, no nie je to zanedbatelne percento prepravenych osob. Teda DP by sa nemal zamerat len na pravidelnych cestujucich, ale dopravu by mal zatraktivnit aj pre obcasnych cestujucich. A to zavedenim mnozstevnych zliav pri viacnasobne vyuzitelnych CL. Pretoze ti, co by o inich vedeli, by to aj vyuzili.(ako ty aj ja v Blave)

Re #11085 Vševedko: BMKo tvrdil, ze sa nesmyka, lebo to nezazil #10989) a ze je to zle vybrusena kolaj #11031), no potom sme si to vysvetlili, ze on to bral za sucheho pocasia #11036), kym mi sme sa bavili o vlhkej kolaji.
Vševedko : Ja sa nevyznám v autách tak dobre jak ty. Ale je to to isté auto ako vo filme. Mám fotku. A potom som ešte písal opraavu, že nemá chrbtovú plutvu. ?
Vševedko z Bratislavy : Ano . Vy ste nám zožrali dotáciu. Ke´d raz dostane mesto na obyvateľa niekoľkonásobne vyššiu dotáciu na MHD, tak jak sa to dá nazvať ? A rozdeľovalo sa ta v Bratislave. ☠
Reakcia na: Balky #11074:
Nebol som týždeň tu a čítam odspodu. Viem viesť konštruktívny dialóg s ľuďmi, s ktorými sa dá.
Uveď mi láskavo môj scestný záver, po prečítaní celej diskusie vidím, že som dosšiel k rovnakým záverom ako Papyr či Vladimír. Je zaujímavé, že s nimi viem viesť konštruktívnu diskusiu stále, aj keď spolu nesúhlasíme. Ale to bude asi tým, že oni nie sú ublížení košičania. Taktiež viem diskutovať napr. s Esíčkom, dokonca viem aj nemať pravdu, keď ju nemám.
Len isté indivíduá zle znášajú, keď niekto niečo vie.
Česť!
Reakcia na: Sarko #11039:
Napríklad Krivoj Rog - môže byť?
Reakcia na: Balky #11033:
Ale veď BMo netvrdí, že sa nešmýka. BMko tvrdí, že to nie je kvôli tomu, že je málo vyjazdená koľaj.
Reakcia na: Y #11019:
Warszawa bolo vozidlo z rokov päťdesiatych. Film Ostře sledované vlaky sa odohrával kedy? Počas druhej svetovej vojny.
Reakcia na: Y #11017:
No moment, moment:
1) Žiadna stará Praga nemala "chrbtovú plutvu", to mali tatrovky.
2) Warszawa nebola licencia žiadnej Pragy ani Tatry, Warszawa bola licnecia sovietskeho automobilu Pobieda (v ZSSR vývoj pokračoval Volgami M21, M24 atď.), ktorý bol zase produktom vývojových laboratórií ing. Kopírenka a len čiste náhodou sa podobal na predvojnový automobil Buick z produkcie imperialistických USA, ktorý bol cez vojnu dodávaný do ZSSR ako vojenská pomoc od USA.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.