Vladimír: Tak som to nemyslel. Keby si videl ako sa vyprázdňujú busy keď zacítia revízora. Ako myši s potápajúcej sa lode. V Bratislave je to s revízormi a čiernym cestovaním zlé. Bolo by ich treba viac a so systémom, že raz za mesiac budú na všetkých poradiach jednej linky revízori celý deň možno aj dva dni za sebou. To by pomohlo bo by bola vysoká pravdepodobnosť, že toho revízora raz za mesiac stretneš. Ak by sa nezvýšili tržby z cestovného tak by aspoň boli vozy prázdnejšie.
Sarko
No skúsim sa opýtať Krnovákov, tí mi hovorili akurát o tom, že na 1737 je tá veľká škatuľa nad NP článkom preto taká veľká, lebo sú tam pôvodné veci spod podlahy. Na 1738 je už skutočne nový a oveľa menší statický menič. Inak čo sa týka vypruženia, tak údajne do všetkých GO v KOS Krnov sa dosadzujú tlmiace silikónové vložky na všetky spoje a spodok vozidla je nastriekaný antivibračným lakom. Na tie podvozky sa však ešte opýtam, ale som presvedčený, že sú pôvodné.