Reakcia na: 5 #10792:
Prechod cez Slivník výhodný bude, ale určite len pre úzku skupinu ľudí. Severná vetva Vyšnej úvrate je dosť hrboľatá, prašná, neudržiavaná a navyše neosvetlená.S tými schodami k Termostavu máš pravdu, nechal som sa uniesť a na pozemky som pozabudol. Cez Ul. Vo výmoli by to bolo z Bielocerkevskej takých 300 - 350 m, čo je stále výhodnejšie, ako 450 m k OC Torysa. Navyše, tých schodov by bolo len cca 100 m, na Staré zámecké schody to stále nemá

Áno, je aj Nižná úvrať, ktorá je paradoxne úplne na inom mieste a inej mestskej časti - vo Vyšnom Opátskom. Ulica má teoreticky 3 vetvy, na prvej v severnej časti je budova č. 2, pod ňou je druhá vetva s budovami č. 4 až 12 a zvyšok je v tvare písmena "J" s orientačnými číslami 1 - 25 a 14 - 40. Na Ul. Nižná úvrať 25 sídli samotný miestny úrad MČ Vyšné Opátske. ?
Balky
A teraz:Mame neprestupnu tarifu. Co je vyhodnejsie prave pre tuto kategoriu? Vacsi pocet liniek s velkymi intervalmi, alebo maly pocet liniek s malymi intervalmi medzi spojmi?
Re #10788 Papyr: Bubliny-to je niecia lahostajnost v DP. Urcite by sa dala siet MHD vylepsit upravou niektorych prelozeni medzi linkami, pricom by si nemusel siahnut na linkove trasy.
Suhlasim, ze sa neda pokryt cele mesto. No teraz je siet riesena tak, aby si sa hlavnymi smermi dostal bez prestupov, max. s jednym prestupom. Samozrejme, ze v case spicky.
Ak znizit pocet liniek a zahustit intervaly, tak predtym bezpodmienecne zaviest prestupnu tarifu.