Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pete. #10786:
Mam taky pocit, ze obaja piseme rovnako. Zaver je teda taky,ze nezanedbatelne percento cestujucich tvori prave kategoria obcasny cestujuci. Kto to je, je uz jasne...
A teraz:Mame neprestupnu tarifu. Co je vyhodnejsie prave pre tuto kategoriu? Vacsi pocet liniek s velkymi intervalmi, alebo maly pocet liniek s malymi intervalmi medzi spojmi?

Re #10788 Papyr: Bubliny-to je niecia lahostajnost v DP. Urcite by sa dala siet MHD vylepsit upravou niektorych prelozeni medzi linkami, pricom by si nemusel siahnut na linkove trasy.
Suhlasim, ze sa neda pokryt cele mesto. No teraz je siet riesena tak, aby si sa hlavnymi smermi dostal bez prestupov, max. s jednym prestupom. Samozrejme, ze v case spicky.
Ak znizit pocet liniek a zahustit intervaly, tak predtym bezpodmienecne zaviest prestupnu tarifu.
Ako bezpecne su cipove karty? Je mozne nejako manipulovat udaje bez mojho vedomia? Zaujimaju ma hlavne cipove karty v DPMK(Kosice).
Reakcia na: Balky #10785:
Ved to, jedna-dve linky s nizkym intervalom nerobia prazdne bubliny v CP. A to povazujem za vacsiu sluzbu cestujucim - VSETKYM - ako to, ze sa bude dat dostat do co najviac cielov bez prestupu. Aj tak sa mi nepodari bez prestupu pokryt cele mesto, tak nech mam aspon nizky interval bez bublin!
Reakcia na: pete. #10786:
PS2. Tiez som obsacny cestujuci. Aj v PO aj v KE.
Reakcia na: Balky #10785:
Takze tak ako som vravel. Pravidelni cestujuci maju mesacniky a obcasni cestujuci (aj tvoji kolegovia) pouzivaju JCL. Asi ti treba objasnit pojem obcasny cestujuci (s -y na konci) - to je taky cestujuci, ktory v mimoriadnych pripadoch chodi s MHD. To ze to nieje zanedbatelne percento ludi je uplne v poriadku. Nech to je aj polovica ludi. Zmysel slova obcasny nieje taky, ze takychto ludi stretnes len obcas...

PS takze najskor si dobre precitaj prispevky a potom rob zavery...
Reakcia na: pete. #10762:
Pravidelni ludia, dochadzajuci do prace si kupia mesacnik. Neviem, kolko rokov mas ty, no ja uz makam a veruze mam takych kolegov, co za normalnych okolnosti chodia do prace autom, resp. pesi, len v mimoriadnych pripadoch idu MHD. A tito veru mesacnik nemaju-stikaju si JCL.
A studenti? Skus porozmyslat aj sam. Pomozem ti, ze pre nich je to typicke v prebehu septembra, pocas zimnych mesiacov, pocas letnych prazdnin....

PS:Najskor pozorne citaj prispevky a potom rob zavery. Chcel som povedat,kto kazdy moze spadat do kategorie "obcasny"cestujuci a ze to nie je zanedbatelne percento cestujucich, co pouzivaju JCL. A kedze si spomenul slovne spojenie "pravidelny cestujuci", tak tvrdim, ze ten si kupi mesacnik, lebo ho vyuzije. Plati to pre normalnezmyslajuceho cloveka.

Re #10767 Papyr: Suhlasim s 1.castou, len s malym dodatkom. Podnik (firma) by sa nemal starat len o svojich stalych klientov (mesacnikarov), ale mala by oslovit aj novych, potencialnych klientov (cestujucich c JCL)-svojim sposobom si robi reklamu. (V KE mi napr. v ponuke chyba listok pre 2 jazdy, alebo arsik napr. 10listkov za zvyhodnenu cenu)
K 2.casti: Ano, usekov s nestastnym prelozenim liniek je v KE niekolko. Niektore, vdaka neochote DP pretrvavaju dodnes (prelozenie L6 a L9 v spicke od NMMM po SP, L12,L29 od St.TU), ale niekde jednoducho nedostanes idealne prelozenie vsetkych liniek v urcitom useku, lebo dotycne linky sa prekryvaju s inymi linkami v inych castiach mesta. Ale v globale by som to nenazval zvratenym systemom-len to DP nedotiahol do konca.

Re #10771 eMareq: Plati to, co pre Re #10762 pete.

Re #10773 Stevqo: ...a este si zabudol, ze na L36 a L37 jazdia vylucne Solarka, na L27 jazdia starsi vodici...A takto si mozme vymyslat dalej.Prosim ta, co su co za problemy...Mal si dakedy problem a nenastupil si do spoja, lebo ti prisiel I280? Vozy sa predsa nasadzuju podla poctu prepravenych cestujucich na danej linke. Alebo by si sa rad vozil v klbaku na L50 ? Ako som cital dalej, tak ty za linky z Tahanoviec povazujes len L34,L27, L11, lebo na ostatnych ti vadia kratke busy, stare crepy, prevadzka len v spicke, ale aj to, ze ti spoj nezastane v tvojej obyvacke, ale susedovej (L35,L36,L54,L53vs.L34,L11,L27,L53,L56).
A este raz, v spicke jazdi ovela viac cestujucich, ako v sedle, resp. cez vikend.
Reakcia na: bystrik #10781:
Je dost takto nestastne riesenych zastavok. Podla mna by uplne stacilo nabehnut na system "zastavok na znamenie". Na tuto zmenu by bol cestujuci upozorneny vyveskou na zastavke a vo voze by pri hlaseni nasledujucej zastavky bol pridany hlasovy oznam ze "zastavka na znamenie". Velakrat by sa tym nic nevyriesilo ale su miesta kde by to pomohlo plynulosti dopravi.
Reakcia na: Sarko #10782:
sorry nepozrel som sa do mapy na presny nazov ulice, mal som na mysli dolnu cast ulice Vysna uvrat s vetvou k Bielocerkevskej. inak lepsie ako schody k zastavke Termostav by pomohli schody na mieste dnesnej pesiny od veziakov Bielocerkevska 2 a 4 k zastavke Vo vymoli, aj tade chodia niektori ludia na MHD ?
Reakcia na: bystrik #10778:
Tí ľudia síce chodia, ako píšeš, ale za akú cenu. Musia najprv prejsť po vetve Ul. Vyšná úvrať, ktorá je nielen strmá, ale hlavne poľná (v lete často blato a v zime bez údržby), potom po Ul. Vyšná úvrať/Slivník, ktorá je ešte strmšia a nakoniec k zastávke Sečovská prejdú od konca Bielocerkevskej až 650 m. Ten priamy prístup na Termostav by sa naozaj hodil.

Inak, prečo som napísal Ul. Vyšná úvrať/Slivník. Totiž domy na severnej strane od komunikácie (Sečovská na jednej strane, Povstania českého ľudu na druhej) sú evidované ako Ul. Vyšná úvrať (párne čísla od 12 a vyššie) a domy južne od komunikácie sú evidované ako Ul. Slivník (párne a nepárne čísla od 1 a vyššie). Okrem toho za domom na Vyšnej úvrati 12 nasleduje vetva komunikácie ku Bielocerkevskej (čísla domov 20 až 26) a medzi Herlianskou a Tr. gen. Svobodu existuje oddelene samostatná Ul. Vyšná úvrať (párne čísla 2 až 10 a nepárne čísla 1 a viac), ktorá má tiež svoju vetvu (tvar ulice tvorí písmeho "H")... Tieto, dnes oddelené ulice, počas výstavby sídliska preťala Tr. gen. Svobodu a výstavba mimoúrovňovej križovatky na Lingov. Ak tieto fakty nie sú svetovou raritou, tak minimálne európskou 🙂
vie mi niekto napisat, kde su v KE dve zastavky pri sebe najblizsie? zeby Fabryho-Kalinovska? OC Laborec-OC Hornad?inak asi by som pre zrychlenie dopravy na Furci zrusil zastavku OC Hornad, urcite sa ozvu hlasy nespokojencov, ale ludia z Buzuluckej, vystupuju casto uz na Lingove, aby nemuseli chodit po schodoch okolo Hnedaku do kopca a ludia zo zaciatku Postupimskej by kludne mohli chodit k OC Torysa ❗
inak autobusy by pri OC Torysa nemali pri kalamite nikdy problemy, keby sa zastavka postavila tak ako sa planovalo - na hrebeni kopca - cca pri vyusteni Zupkovej do Tr. L. Svobodu
Reakcia na: Sarko #10766:
ked sa stavala Furca tak z rozpravania rodicov viem, ze L30, ktora na Furcu jazdila vtedy po Secovskej sa otacala cez Charkovsku-Krosniansku a Buzulucku. inak je celkom zaujimave si pozriet stare mapy ako vyzerala niekedy siet busov a tram v KE ?
Reakcia na: Sarko #10768:
ludia z najzapadnejsieho konca Bielocerkevskej chodia cez Vysny Slivnik na zastavku Secovska, hlavne smerom do mesta...
Tymto by som sa chcel ospravedlnit waperom a ludom ktorych sa to netyka za zbitocne tukanie pripadne citanie. ?
Krok vpred s kartami ISIC:
Použitie preukazu študenta – denné štúdium v DPMK je realizovateľné po vykonaní nasledovného postupu:

1. Vykonanie personifikácie. Táto sa bude vykonávať na ÚVT Technickej univerzity v Košiciach od 16.2.2005 ako skúšobná prevádzka v nasledovných termínoch počas pracovných dní:
od 8.00 do 13.00 hod.
od 14.00 do 18.00 hod.

Od 21.2.2005 je definovaný nasledovný harmonogram podľa fakúlt pre zamedzenie návalov:
21.2. – 25.2.2005 HF, EkF
28.2. – 4.3.2005 FBERG, FU
7.3. – 11.3.2005 SjF
14.3. – 18.3.2005 FEI
21.3. – 24.3.2005 SvF

Personifikácia spočíva v zápise elektronických informácií potrebných pre dopravné systémy do čipu preukazu. Táto operácia sa vykonáva jednorázovo. Pri personifikácii na ÚVT nie je potrebná fyzická prítomnosť študenta. Jeden študent (študentka) môže doniesť k personifikácii aj karty svojich kolegov.

2. Vykonanie „nabíjania“, čo predstavuje zakúpenie si ceny cestovného podľa platnej tarify. Táto operácia sa vykonáva opakovane a je ju možné vykonávať v nasledovných predajniach DPMK:
DPMK, a.s., Bardejovská č. 6 (Terasa),
DPMK, a.s., Rooseveltova č. 3 (pri hoteli Slovan), budova železničnej stanice, stánok DPMK, a.s., Gemerská ul.,
stánok DPMK, a.s., Adlerova ul.,
stánok DPMK, a.s., Moskovská ul.,
stánok DPMK, a.s., Nám. osloboditeľov,
stánok Robena, Nad jazerom, zastávka Modus.
? ? ?
Zaujimalo by ma, co je pricina stavu, ze tu na tychto strankach nie je cestovny poriadik L12 smer Zoborska od zastavky Stara radnica az po Zoborsku. Vdaka ?
Neviem, že či si to niekto z vás všimol, ale dnes rano bolo cele obratisko na Hanojskej zapratane autami. Stáli tam aj dopravaci. L53 a L50 sa museli otacat na Miestnom urade a potom naspäť hore na kopec.
Reakcia na: Balky #10752:
Problem je ale v tom, ze 50, 54 su male autobusy (zvycajne Karosa) a 53, 56 su zas stare crepy Ikarusy 280. Tento problem by nebol az taky hrozny, ale najvacsi problem je v tom, ze tieto 4 linky chodia iba v spickach. Takze ak si zvazite vsetky aspekty, vide vam, ze Tahanovce maju vlastne poriadne 6 az 7 liniek. Aj to stale vravim, ze 35,36,37 su linky na nic, lebo su male, maju kratky spoj a opat chodia iba (az na 37, ktora vsak chodi len sporadicky) po Americkej tr. Howdy
Reakcia na: Adam T #10770:
e #10770 aj ja mám záujem ! možno si ju objednám ! (vážne) ? ?
Balky: Ak by ludia cestujuci do prace, studenti mali jazdit na JCL (a to by vykonali len dve jazdy tam a spat), tak ich to vyjde este drahsie ako pri kupe mesacnika (a to si zratas aj sam, ze je to jednoducho viacej).

JCL sa podla mna oplati vtedy, ak MHD nevyuzivas az tak casto a zratal by si si, ze mesacnik Ta vyjde jednoducho drahsie na tych par jazd.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.