Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
chcem sa spytat preco uz nechodia na linke 18 autobusy Solarisy????


za odpoved dakujem
Reakcia na: Pavuk #10537:
Suhlasim s Pete-om. Ten bus ma KE nater a KE ev.c. Vobec sa mi nezda ze by tu bol len na testoch a potom ho stiahli do BA a znovu prefarbovali... MOZNO tam pojde na testy ale to tak asi vsetko. ?
Reakcia na: Pavuk #10537:
Ano a DPMK ako vyhradny distributor si na vsetky skusobne SU (hlavne tie v kosickom natere) dava svoje EVC. ? Never vsetkym bratislavkym vodicom 🙂
Reakcia na: Pavuk #10537:
Nove autobusy sa nedaju kupovat len tak, ze si niekto zmysli, ze kupi Solaris.Treba najskor vypisat verejnu sutaz a az potom moze niekto uvazovat o nakupe noveho autobusu. A velmi pochybujem ze DPB kupi CNGsolaris ked ho este ani netestoval, kdezto uz testoval vsetky mozne ostatne plynaky....
Nodes. Mam kontakty priamo v DP v BA a bolo mi potvrdene ze v ke je len koli dvom veciam. 1 DPMK je vyhradny distributor solarisov v SR. 2 Mame ho na skusku lebo tiez uvazuju ze ho kupia
Dokonalá reko vozidla 337:
- medzi podlahou v kabíne a laminátovým čelom (v úrovni nárazíka) asi 5cm medzera,čo pri v=60 znamená prievan ako pri otvorenom okne....
- u nás v DP je taký zvyk, že keď sa niečo zvára, tak čo najbližšie pri skle.....čo neminulo ani čelné sklá...
- vo voze nebude nikdy teplo, lebo medzery nad,pod a medzi krídlami dverí zabezpečujú tzv. nútené vetranie
- topenie vo voze "svieti" (žhavením) a uškvarí všetko čo sa dotkne krytu topníc ☺
- ovládací pult - chaos v umiestnení vypínačov, vypínač TRANSPARENT zapojený ale bez účinku, detto OSTREKOVAČ zapojený(elektricky) ale ho zabudli namontovať ?
- BUSE - 0bodov - linka a cieľ-toť vsjo
- Nodesom spomínané natriasanie vozu pri určitých rýchlostiach až dosť nepríjemné
- stolička vodiča nová-veľká, až na to že som sa tam nezmestil - koleno som mal nalepené na riadniku
- nádherne škrípajúce plexi na kabíne v kovových rámoch bez tesnení
- slabá prúdová brzda!!!
- azda jediné, čo bolo dobré bol tachograf s mnohými funkciami (niektoré nezapojené) napr:
- celkové km
- denné km
- dráha(počíta od momentu, ked stlačíte tlačítko na tach., ale pozor pri prejdení úseku sa vynuluje 😞 )
- príkon (kW) nezapojené
- spotreba (kWh) nezapojené
- skúška bŕzd: spomalenie, zábrzdná dráha a rýchlosť, pri kt.bola požiadavka

Ponúkam zopár nameraných hodnôt:
rýchlosť 30km/h spomalenie 1,03m/s2 brzdná dráha 33,4m
40 1,19 51,7
50 1,19 80,8
60 1,23 111,9
39 núdzové brzdenie 2,08 28
40 1.stupeň KB 1,72 35,7
dobrá rada - neskáčte pred rozbehnutú 337!
Reakcia na: Vladimír #10534:
Fakt, aj z mojho pohladu by popis prestupnej tarify vyzeral inak. ale tento popisovany system by sposobil o.i. aj znacne zdrzanie vozidla v zastavkach.
Citáty zo spomínaného článku:

"Chceme ho dobudovávať postupne podľa finančných zdrojov a dopracovať sa k zavedeniu tarifikátorov, aby tí, čo cestujú na dlhé vzdialenosti platili viac, ako tí, čo idú len jednu zástavku. Aby systém v MHD bol spravodlivejší, čo by mohlo do budúcna priniesť aj väčšie príjmy DPMK, no nie plošným zvyšovaním ceny lístka, ale práve tým spravodlivejším platením za služby v MHD.

Ak má tento spravodlivejší systém fungovať v praxi, budú sa musieť dopravné prostriedky vybaviť čítacími zariadeniami, ktoré by cestujúcim odčítali precestované. "

--> No neviem, mne to vôbec na časovú tarifu nevyznieva. Popis jednoznačne sedí na klasický "check-in check-out" systém, kde cestujúci má na karte nejaký kredit, kartu si odpípne pri nástupe i pri výstupe z vozidla a systém mu strhne presne cestovné podľa precestovanej vzdialenosti (počet zastávok alebo kilometre). Chcel by som veriť, že to mysleli inak, ale podľa mňa je to viac ako jednoznačné. Žiaľ 😞
Reakcia na: Isidor #10517:
Kiež by si mal pravdu. Ale z toho napísaného skutočne až veľmi do podrobna vychádza popis systému chcek-in ceck-out. A pokiaľ aj v Košiciach zavedú na ČK kredit, ktorý si budú ľudia pri nástupe odčítavať a po výstupe späť zvyškový pričítavať, bude to základný kameň likvidácie mestskej dopravy.
Reakcia na: Pavuk #10529:
Tak to zaujima aj mna. ?
Reakcia na: Pavuk #10526:
No SU15 CNG ev.c. 3701 bude v BA maximalne na testoch nielen podla mna. ? ?
Pavuk: No iste, hlavne, že má bielo-zelený náter presne ako všetky ostatné SU15 a bolo mu už pridelené ev.č. Mohol by si prezradiť, kto Ti povedal takúto informáciu.
Tu objednavku mam potvrdenu priamo z BA
Reakcia na: Pavuk #10526:
BA si nic nemohla objednat, lebo este nevypisala ani tender na nove vozy ?
Reakcia na: Pavuk #10526:
To ako myslis? Ze ide do BA len na skusku (otestovanie) ci ako tento kus co je v KE je kupeny do BA? Lebo uz mu pridelili ev.c.
Asi vas sklamem ale CNG SOLARIS nieje urceny pre DPMK. Je tu len na skusku. Objednali si ho do bratislavy. Pre DPMK by mal príst niekedy v lete.
Reakcia na: jnec #10523:
vdaka, uz mam prislubene od BMka 🙂
Reakcia na: BM #10516:
OK, už si na to dám pozor.(Stalo sa mi to náhodou, myslel som že som v Disp.fóre) Sorry.
pokúsim ja ... mám ešte nejaké kontakty na vyšších miestach... ?
slo by este nejako zistit vyrobne resp. VIN cislo kosickeho TAMBUSu? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.