Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 110mat110 #79573:
...až do Prahy
Reakcia na: myslavcan #79580:
Nie, v Uzbekistane majú 1. apríl celoročne. ? ?
Reakcia na: S499.1023 #79579:
V Uzbekistane mali prvého apríla pár dní skôr? Hlavne posledná veta, že niektoré autobusové linky začnú premávať paralelne s električkami ešte pred ich zrušením, aby si mohli cestujúci zvyknúť na zmeny, je fakt ako vtip.
Reakcia na: Tatranka #79577:
Taškent do konca roku 2016 končí s električkami (http://transphoto.ru/news.php?cid=221), môžete lacno dokúpiť Taškentwageny light ? .
Reakcia na: veteran #79574:
Rašiho? Má Audinu bez klimatizácie ? ?
Reakcia na: veteran #79576:
DPMK sa chystá obnoviť po desťročiach nákladnú dopravu v meste, takže vozidlá už nakupuje v predstihu. ? ? ?
Reakcia na: Tatranka #79575:
Treba sa pýtať hlavných ideológov nákupu Taškentwagenov ? ?
Reakcia na: veteran #79574:
Koho? ?
Reakcia na: S499.1023 #79568:
Klimatizácia sa v Košiciach neosvedčila, lebo z nej bolí hlava! ?
Reakcia na: draxter #79571:
Trolejbusy budu spistene ako pripoj k metru A a budu zvazat ludi zo sidlisk ku staniciam metra.
Reakcia na: draxter #79571:
no to nevie asi ani Boh
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2016/3/23/trolejbusy-v-marinskch-lznch-zachrnny
- inak kedy sa plánuje, že sa spustia trolejbusy znovu? pokiaľ som videl, už je všade trolejové vedenie zapojené, či sa mýlim?
Reakcia na: S499.1023 #79563:
Nesom znalec ale snad netreba vysvetlovat ze pre odporovu regulaciu su vysoke energeticke straty lebo sa to meni na teplo a tym aj bolo myslene to vnutro. Urcite mi das za pravdu ze ta energeticka narocnost Varia nebude jak u T3ky a ze ta elektricka vyzbroj pracuje na inom principe. Tie veci s Prahou su od toho cloveka a prislo mi to zrejme ako vierohodny zdroj ked sa tym uz zaobera pracuje s tym a predpokladal som ze dopravne podniky medzi sebou nejakym sposobom komunikuju a vedia aj o svojich problemoch. Nikde som netvrdil ze sa nejakemu vozidlu v prevadzke podvozok otoci o 180 stupnov nesom debil, on tvrdil ze Porsche nepusta Praha von a musi im riesit konstrukciu podvozkov lebo sa zrejme neotacaju tak jak maju kvoli samotnej konstrukcii ktora suvisi s tym ze je vozidlo nizkopodlazne a v oblukoch sa nici kolaj a aj koleso. Posobil ako clovek co tomu rozumie tak som nadobudnute informacie posunul dalej. Thats all
Reakcia na: S499.1023 #79568:
Medzi tými "fachmanmi" bola samozrejme aj Misska Stykačová.
Reakcia na: veteran #79565:
Mimochodom, čo môže človek "priamo od DPMK" vedieť o 100% NP vozoch, keď v živote nič také nevidel. Ja som bol osobne svedkom toho, ako sa "fachmani" od DPMK chodili na Združení DP pýtať riaditeľa rezortu prevádzky a techniky DPB, prečo kupovali také drahé a zložité električky, keď ich LF2 majú okrem klimatizácie všetko také isté a klimatizácia je zbytočná.
Reakcia na: veteran #79565:
Alebo od toho, čo do Korzára, či ako sa to volá, napísal, že čím rýchlejšie T3 ide, tým slabšiu má EDB.
Reakcia na: veteran #79565:
To tu síce nepatrí, ale to bol tak trefný príspevok, že sa neveim prestať smiať ? trefne si ho pomenoval ? ? ? veteran Vďaka
Reakcia na: juhasmaros #79560:
Dúfam, že nie od toho človeka, čo Mišške poradil, že stykač je istiaci prvok ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #79563:
Tak toto som potreboval vedieť. Nejak mi nedocvaklo, že na TA3 je pod tým diskusia. ?

Inak nekomentujem...
Reakcia na: Tatranka #79561:
juhasmaros na TA 3: Niesom zastanca Varii ale tento koment je blbost. Klima chyba suhlasim ale taka stopercenta nizkopodlaznost neumoznuje vytacanie podvozkov o 180 stupnov co napriklad v Prahe sposobilo nenormalne problemy na kolajovych tratiach a karoseria tej elektricky sice vychadza zo starych vozov ale vnutro pracuje uplne inac. Tie stare cervene T3 mali odporovu regulaciu vykonu a ta je nenormalny zrac elektriny, tu nieje ani co porovnavat s tym ako pracuje elektricka vyzbroj Varia. Design sa mi ale nepaci

- Ako prišiel na to, žer najakým vozidlám sa "vytáčajú podvozky o 180°"? Aké nenormálne problémy mala Praha na koľajových tratiach? Ako ináč pracuje "vnútro"? Aký nenormálny žráč elektriny je zrýchľovač? A čo to má spoločné s porovnaním Vario vs. 100% LF?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.