V Uzbekistane mali prvého apríla pár dní skôr? Hlavne posledná veta, že niektoré autobusové linky začnú premávať paralelne s električkami ešte pred ich zrušením, aby si mohli cestujúci zvyknúť na zmeny, je fakt ako vtip.
Nesom znalec ale snad netreba vysvetlovat ze pre odporovu regulaciu su vysoke energeticke straty lebo sa to meni na teplo a tym aj bolo myslene to vnutro. Urcite mi das za pravdu ze ta energeticka narocnost Varia nebude jak u T3ky a ze ta elektricka vyzbroj pracuje na inom principe. Tie veci s Prahou su od toho cloveka a prislo mi to zrejme ako vierohodny zdroj ked sa tym uz zaobera pracuje s tym a predpokladal som ze dopravne podniky medzi sebou nejakym sposobom komunikuju a vedia aj o svojich problemoch. Nikde som netvrdil ze sa nejakemu vozidlu v prevadzke podvozok otoci o 180 stupnov nesom debil, on tvrdil ze Porsche nepusta Praha von a musi im riesit konstrukciu podvozkov lebo sa zrejme neotacaju tak jak maju kvoli samotnej konstrukcii ktora suvisi s tym ze je vozidlo nizkopodlazne a v oblukoch sa nici kolaj a aj koleso. Posobil ako clovek co tomu rozumie tak som nadobudnute informacie posunul dalej. Thats all
Mimochodom, čo môže človek "priamo od DPMK" vedieť o 100% NP vozoch, keď v živote nič také nevidel. Ja som bol osobne svedkom toho, ako sa "fachmani" od DPMK chodili na Združení DP pýtať riaditeľa rezortu prevádzky a techniky DPB, prečo kupovali také drahé a zložité električky, keď ich LF2 majú okrem klimatizácie všetko také isté a klimatizácia je zbytočná.
juhasmaros na TA 3: Niesom zastanca Varii ale tento koment je blbost. Klima chyba suhlasim ale taka stopercenta nizkopodlaznost neumoznuje vytacanie podvozkov o 180 stupnov co napriklad v Prahe sposobilo nenormalne problemy na kolajovych tratiach a karoseria tej elektricky sice vychadza zo starych vozov ale vnutro pracuje uplne inac. Tie stare cervene T3 mali odporovu regulaciu vykonu a ta je nenormalny zrac elektriny, tu nieje ani co porovnavat s tym ako pracuje elektricka vyzbroj Varia. Design sa mi ale nepaci
- Ako prišiel na to, žer najakým vozidlám sa "vytáčajú podvozky o 180°"? Aké nenormálne problémy mala Praha na koľajových tratiach? Ako ináč pracuje "vnútro"? Aký nenormálny žráč elektriny je zrýchľovač? A čo to má spoločné s porovnaním Vario vs. 100% LF?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.