Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Y #10831:
Mas na mysli novy most Presovska - Secovska?
Reakcia na: Balky #10837:
Ved si pamatam velmi dobre, ze ked v roku 1996 bola vylucena doprava myslim na zel.stanicu (alebo to bolo nad Jazero? Kazdopadne existovali nahradne autobusy linky c.3), tak pri prestupe z NAD do elektricky alebo opacne sa povodne oznaceny listok oznacoval este raz zhora, aby cestujuci nemuseli platit za prestup, ktory tam normalne nebyva. To sa mi vtedy na DPMK velmi pacilo. Cize oznacovanie listkov z oboch stran v Kosiciach uz bolo, ziadna novinka to nie je.

A to, co navrhujes ty, skutocne nie je prestupny listok, ale mnozstevna zlava pri kupe dvoch neprestupnych listkov. PRESTUPNY LISTOK JE OBMEDZENY CASOM. O tom sa nediskutuje.
Reakcia na: Isidor #10840:
Vies, listok na 2 jazdy je nieco ine ako prestupny listok...
Reakcia na: Balky #10837:
To uz rovno mozu zlacnit JCL na 11 Sk. Kto a ako zisti, ci ten druhykrat stiknuty listok bol "nacaty" pred par minutami v inom spoji alebo mesiac dozadu?
Bystrík : Stupavská je starý klasický názov Sečovskej ulice, pokiaľ ho komunisti nezmenili.
Reakcia na: Esicko #10833:
Ako bude robit cez vikend cervena ciapocka? ?
Reakcia na: Papyr #10832:
Mozno sa trocha sekol s tou prestupnou tarifou, no pre DP by to bol istotne zaujimavy napad, ako zatraktivnit JCL. Presne tak som si predstavoval-za sucasnej neprestupnej tarify-listok pre 2jazdy.Urcite by bol vyuzivany. Cena by mohla byt 22Sk.
Shorty, ee ee, ten zeleny pruh k dolnej zltej - 80 km/h a vystraha 😛
Reakcia na: Y #10830:
existuje v KE Stupavska ulica?
Reakcia na: Esicko #10833:
40km/h a výstraha a ten zelený pruh si už nepamätám ? ? ?
Reakcia na: Y #10830:
V suvislosti "s elektrickami po zeleznicnych kolajach" si uz zivo predstavujem, ako sa Shorty (znova) uci, co znamenaju dve zlte svetla doplnene vodorovnym zelenym svietiacim pruhom na zeleznicnom hlavnom navestidle... he he...
Reakcia na: mišo h #10825:
Prestupna tarifa je tarifa neobmedzena poctom jazd. Tvoje riesenie obmedzuje pocet jazd na dve. Teda tvoje riesenie nie je prestupnou tarifou.
Mimochodom, aj na novom moste cez Hornád sa už počíta s upevnením trolejbusových stlpov, aby to nedopadlo tak ako na furčianskom moste.
Sarko : Tak podľa mňa trať ED z Masarikovej na Ťahanovce nikdy nebude, nakoľko je to finančne veľmi náročné / a aj na obsluhu /. V súčasnosti sa na VUC venuje dosť veľká pozornosť integrovanej doprave / s možnosťou využitia prostriedkov EU /. Takže si predstav zaujímavú možnosť napojenia elektrčkovej trate na železničnú na Masarikovej, alebo na žel. stanici a potom odbočku na sidl. Ťahanovce. Problém je v podstate v trakcii, ale to je len technický problém. Ešte je problematický ťahanovský kopec - s trmý a to nehovorím už o Stupavskej kde by vyšla asi len zubačka. Najjednoduchšie a najlacnejšie riešenie je trolejusové.
Reakcia na: bystrik #10827:
Tak to určite nie! Električka na Sídlisko Ťahanovce mala viesť od koľajovej križovatky Masarykova-Svätoplukova-Alvinczyho a ďalej po trase Rampová (popri žel. trati) - Severné nábrežie - Dopravná - Magnezitárska - Americká trieda, s ukončením na konci sídliska. Táto trať má ešte šancu, aby sa v budúcnosti postavila.

Predĺženie zo Štadióna Lokomotívy bolo naplánované ako jednokoľajná vyhliadková trať po Kostolianskej ceste na Aničku. O žiadnom prepojení cez nový most v obci Ťahanovce a novú komunikáciu na Americkú triedu sa nikdy ani len neuvažovalo. Tento "novodobý" plán je zbytočný a podľa mňa sa nikdy nezrealizuje.

Trať Palackého - Sečovská a rozvetvenie na Dargovských hrdinov a nevybudované sídliská Družba a Košická Nová Ves, zostal len v plánoch ČSSR a po revolúcii sa v súčasnosti sa s tým, ako ani s novými sídliskami, už nepočíta v územnom pláne. Takže o týchto plánoch je zbytočné čo i len snívať. ?
Reakcia na: Sarko #10822:
pokial viem, tak elektricka na sidl. Tahanovce mala byt predlzenim trasy z Lokomotivy po Kostolianskej ceste cez novy most cez Hornad, ktory mal stat asi dvesto metrov severnejsie od dnesneho stareho tahanovskeho mostu. Tadial mala byt zaroven Americka trieda napojena aj druhym smerom. Kostolianska cesta mala byt stvorprudova...
Sarko zaujimave by bolo riesenie elektrickovej trate cez dnesnu krizovatku Presovska-Secovska po strmej Secovskej na nove sidlisko Vychodne mesto s napojenim na elektrickovu trat v Krasnej. Lenze vsetko to zostalo len v planoch a pochybujem, ze sa niekedy postavi elektricka i na sidl. Tahanovce ?
Reakcia na: Furčan #10824:
Moze len ked uz mal KEB ta uz bol zlty.No a disky by som dal este inaksie.Inak fajn
myslím, že som práve vyriešil prestupnú tarifu v Košiciach, bez veľkých investícií do nových označovačov ?

http://zionmag.cz/hud4k/18.jpg

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.