Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
https://imhd.sk/ba/doc/sk/15950/Dalsi-autobus-s-CNG-pohonom-zhorel-do-tla

chcem sa spýtať, či aj u vás v KE už horel Tedom, alebo, či sa u vás často kazia? Alebo to len my v BA nerobíme údržbu vozidiel tak ako sa patrí.
Reakcia na: mi.v #80619:
Áno, platí toto, od kruhovej križovatky sa upustilo.

O žiadnej takej stránke neviem, mesto také niečo zverejňovať nezvykne a na enviroportáli sú len všeobecné informácie.
Reakcia na: afeno #80618:
tak to predsa nie je ziadna smrado(duha) ale makaci od prvej minuty ,u nich sa neobavam zeby nedobehli ten casovy sklz co maju.. dufam ze to ale spravia aj dokladne ale zrejme ano kedze sa budu popritom menit aj inzinierske siete
Reakcia na: veteran #80617:
Ďakujem veteran! Takže podľa toho pre UČS 15 (VSS) platí skôr toto:
https://imhd.sk/ke/media/mn/00001644/Planovane-modernizacie-elektrickovych-trati-MET-a-Integrovany-dopravny-system-IDS-MET-UCS-15-stav-krizovatky-po-rekonstrukcii-2015.pdf

než bol pôvodne zakreslený kruhový objazd:
http://www.kosice.estranky.sk/clanky/oznamy-a-informacie/info---modernizacia-elektrickovych-trati-met-v-meste-kosice.html

Je niekde stránka s aktuálnymi výkresmi? (napr. enviroportal) Ja som nenašiel.
Na trati sa robí cca 4 hodiny, a už sa dáva dole trolejové vedenie a v obratisku Botanická záhrada sa trhajú koľaje 🙂
Reakcia na: mi.v #80615:
Samozrejme, že je všetko vyprojektované, inak by nemali ani stavebné povolenie, ani prachy od €Ú.

Zmeny:
– skapacitnenie obratiska Botanická záhrada zdvojkoľajnením (za cenu prekríženia jazdných smerov),
– kruhový objazd na Moldavskej (R=40 m),
– vloženie koľajovej spojky na VSS, vyhodenie rozraďovacej koľaje od Južnej triedy na Jazero (po novom koľajová splietka ako na NO), rozdelenie nástupíšť v smere z Jazera, takže o jednu koľaj menej a tým pádom odchýlky v smerovom vedení.
V korzari sa spomina aj vyluka pod mostom vss. Najprv kvoli zmapovaniu inzinierskych sieti a potom aj rekonstrukcia. Bude veselo...

http://kosice.korzar.sme.sk/c/20389888/obnova-trati-co-sa-ide-robit-ako-to-obmedzi-dopravu.html
Reakcia na: reparil #80612:
Podľa tých presných vyčíslení dĺžok a ďalších parametrov rekonštruovaných úsekov sa zdá, že všetko je už naprojektované. (Ibaže by nie? :)) Zaujímalo by ma najmä naprojektované riešenie križovatky VSS a tiež, či sa ešte niekde inde urobia zmeny v koľajisku, napríklad ako keď sa do obratiska Amfiteáter vložila dvojitá koľajová spojka namiesto pôvodnej jednoduchej. Má niekto nejaké informácie o projektoch?
Reakcia na: Davidoshmhd #80613:
Neočakávaš od toho pána, že by to pochopil, však?
Reakcia na: N/A #80611:
imhd nie je web DPMK a nie je povinný zverejňovať cestovné poriadky.
takze je to cierne na bielom zacina sa vramci MET odzajtra resp uz oddnes natvrdo prerabka useku bozenka-obratisko botanicka.. tu je vsetko pekne zhrnute co sa ide vymienat a vyzera to na uplne uzavretie cele bozenky uz od dnes.. nuz bude "veselo" opat zas http://www.kosice.estranky.sk/clanky/vystavba/rekonstrukcie-elektrickovych-trati/modernizacia-elektrickovej-trate---obratisko-botanicka-zahrada---zimna.html
Reakcia na: Yogi616 #80610:
Bratu ale ja sledujem IMHD a nie tu blbú WWW.DPMK.SK
Reakcia na: N/A #80609:
čo zas hučíš?

cestovné poriadky sú už zverejnené
http://www.mhdspoje.cz/jrw50/kosice.php?page=1
daj si tam zajtrajší dátum, vyber si linku napr. 19 a hopla, nabudúce trochu vyfuč a tak niečo sem napíš
Výluka zajtra cca pár hodín ALE cest. poriadky NIKDE. DPMK čo robíš? Zase spíš? Na naje...nie tristo reklám v oznamovači zastávok je šikovné ale INFORMOVAŤ verejnosť to nie. Zase sa ukázalo, že ako DPMK záleží na informovanosti cestujúcich. HANBA HANBA HANBA!!!
Reakcia na: Yogi616 #80603:
Takže v odhadovanom pláne na vyradenie trolejbusov (viď #80118) chýbal medzi krokmi 2 a 3 krok 2a:

-> nechať trolejbusy postáť jednu zimu pod holým nebom

to spôsobí ľahší prechod do kroku číslo 3

okrem tejto nepresnosti zdá sa, že všetko ostatné ide podľa plánu
Reakcia na: veteran #80606:
No ta čekááj, sem tam i novu bľahu dali, to ňe ľem tak...
Reakcia na: juhasmaros #80605:
Ponacirano zos ščetku aby EÚ nemudrovala, že sa nestarajú o nové koľaje.
Reakcia na: Alco #80604:
Predpokladam ze sa asi uz ani pouzivat nebude pre zastaralu meraciu techniku. Ale brusiaci voz vidim v noci jazdit casto a vyzeral celkom fajn.
Reakcia na: juhasmaros #80596:
Momentálne "slúži" vďaka značne schátralému stavu na "koľaji smrti" (9.zh). V časoch, keď fungoval, tak bol schopný merať kľukatosť a výšku troleja nad TK vďaka druhému pantografu a mohutnému "analógovému" zariadeniu v interiéri, navyše mal presklennú vežičku miesto druhého vetráka.
Nejaké meranie rozchodu alebo prevýšenia koľajníc behom jazdy - leda tak v sci-fi filme. Tiež sa používal na orientačné zistenie zjazdnosti tratí, hlavne po rekonštrukciách alebo na novo postavených tratiach. Asi tak.
Reakcia na: Terepin #80601:
Že stoja od umývarky skoro po jedáleň, niektoré aj na trávniku vedľa. Hornádska sa musela vypratať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.