Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
https://imhd.sk/ba/doc/sk/15950/Dalsi-autobus-s-CNG-pohonom-zhorel-do-tla

chcem sa spýtať, či aj u vás v KE už horel Tedom, alebo, či sa u vás často kazia? Alebo to len my v BA nerobíme údržbu vozidiel tak ako sa patrí.
Reply on: mi.v #80619:
Áno, platí toto, od kruhovej križovatky sa upustilo.

O žiadnej takej stránke neviem, mesto také niečo zverejňovať nezvykne a na enviroportáli sú len všeobecné informácie.
Reply on: afeno #80618:
tak to predsa nie je ziadna smrado(duha) ale makaci od prvej minuty ,u nich sa neobavam zeby nedobehli ten casovy sklz co maju.. dufam ze to ale spravia aj dokladne ale zrejme ano kedze sa budu popritom menit aj inzinierske siete
Reply on: veteran #80617:
Ďakujem veteran! Takže podľa toho pre UČS 15 (VSS) platí skôr toto:
https://imhd.sk/ke/media/mn/00001644/Planovane-modernizacie-elektrickovych-trati-MET-a-Integrovany-dopravny-system-IDS-MET-UCS-15-stav-krizovatky-po-rekonstrukcii-2015.pdf

než bol pôvodne zakreslený kruhový objazd:
http://www.kosice.estranky.sk/clanky/oznamy-a-informacie/info---modernizacia-elektrickovych-trati-met-v-meste-kosice.html

Je niekde stránka s aktuálnymi výkresmi? (napr. enviroportal) Ja som nenašiel.
Na trati sa robí cca 4 hodiny, a už sa dáva dole trolejové vedenie a v obratisku Botanická záhrada sa trhajú koľaje 🙂
Reply on: mi.v #80615:
Samozrejme, že je všetko vyprojektované, inak by nemali ani stavebné povolenie, ani prachy od €Ú.

Zmeny:
– skapacitnenie obratiska Botanická záhrada zdvojkoľajnením (za cenu prekríženia jazdných smerov),
– kruhový objazd na Moldavskej (R=40 m),
– vloženie koľajovej spojky na VSS, vyhodenie rozraďovacej koľaje od Južnej triedy na Jazero (po novom koľajová splietka ako na NO), rozdelenie nástupíšť v smere z Jazera, takže o jednu koľaj menej a tým pádom odchýlky v smerovom vedení.
V korzari sa spomina aj vyluka pod mostom vss. Najprv kvoli zmapovaniu inzinierskych sieti a potom aj rekonstrukcia. Bude veselo...

http://kosice.korzar.sme.sk/c/20389888/obnova-trati-co-sa-ide-robit-ako-to-obmedzi-dopravu.html
Reply on: reparil #80612:
Podľa tých presných vyčíslení dĺžok a ďalších parametrov rekonštruovaných úsekov sa zdá, že všetko je už naprojektované. (Ibaže by nie? :)) Zaujímalo by ma najmä naprojektované riešenie križovatky VSS a tiež, či sa ešte niekde inde urobia zmeny v koľajisku, napríklad ako keď sa do obratiska Amfiteáter vložila dvojitá koľajová spojka namiesto pôvodnej jednoduchej. Má niekto nejaké informácie o projektoch?
Reply on: Davidoshmhd #80613:
Neočakávaš od toho pána, že by to pochopil, však?
Reply on: N/A #80611:
imhd nie je web DPMK a nie je povinný zverejňovať cestovné poriadky.
takze je to cierne na bielom zacina sa vramci MET odzajtra resp uz oddnes natvrdo prerabka useku bozenka-obratisko botanicka.. tu je vsetko pekne zhrnute co sa ide vymienat a vyzera to na uplne uzavretie cele bozenky uz od dnes.. nuz bude "veselo" opat zas http://www.kosice.estranky.sk/clanky/vystavba/rekonstrukcie-elektrickovych-trati/modernizacia-elektrickovej-trate---obratisko-botanicka-zahrada---zimna.html
Reply on: Yogi616 #80610:
Bratu ale ja sledujem IMHD a nie tu blbú WWW.DPMK.SK
Reply on: N/A #80609:
čo zas hučíš?

cestovné poriadky sú už zverejnené
http://www.mhdspoje.cz/jrw50/kosice.php?page=1
daj si tam zajtrajší dátum, vyber si linku napr. 19 a hopla, nabudúce trochu vyfuč a tak niečo sem napíš
Výluka zajtra cca pár hodín ALE cest. poriadky NIKDE. DPMK čo robíš? Zase spíš? Na naje...nie tristo reklám v oznamovači zastávok je šikovné ale INFORMOVAŤ verejnosť to nie. Zase sa ukázalo, že ako DPMK záleží na informovanosti cestujúcich. HANBA HANBA HANBA!!!
Reply on: Yogi616 #80603:
Takže v odhadovanom pláne na vyradenie trolejbusov (viď #80118) chýbal medzi krokmi 2 a 3 krok 2a:

-> nechať trolejbusy postáť jednu zimu pod holým nebom

to spôsobí ľahší prechod do kroku číslo 3

okrem tejto nepresnosti zdá sa, že všetko ostatné ide podľa plánu
Reply on: veteran #80606:
No ta čekááj, sem tam i novu bľahu dali, to ňe ľem tak...
Reply on: juhasmaros #80605:
Ponacirano zos ščetku aby EÚ nemudrovala, že sa nestarajú o nové koľaje.
Reply on: Alco #80604:
Predpokladam ze sa asi uz ani pouzivat nebude pre zastaralu meraciu techniku. Ale brusiaci voz vidim v noci jazdit casto a vyzeral celkom fajn.
Reply on: juhasmaros #80596:
Momentálne "slúži" vďaka značne schátralému stavu na "koľaji smrti" (9.zh). V časoch, keď fungoval, tak bol schopný merať kľukatosť a výšku troleja nad TK vďaka druhému pantografu a mohutnému "analógovému" zariadeniu v interiéri, navyše mal presklennú vežičku miesto druhého vetráka.
Nejaké meranie rozchodu alebo prevýšenia koľajníc behom jazdy - leda tak v sci-fi filme. Tiež sa používal na orientačné zistenie zjazdnosti tratí, hlavne po rekonštrukciách alebo na novo postavených tratiach. Asi tak.
Reply on: Terepin #80601:
Že stoja od umývarky skoro po jedáleň, niektoré aj na trávniku vedľa. Hornádska sa musela vypratať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.