Samíčku, hovoríš z vlastnej skúsenosti? Lebo veci, ktoré tu rozprávaš sa mi nejako nezdajú... Predpokladám, že si po zmene linkovania bol v KE aspoň tri dni... ?
najnovšia správa znie , to sa tak vyjadruje p. Nagy a spol, že vodiči su nervovo labylný ? ? keď je to tak mali by sme všetci odstaviť linky a nech pracuju tý čo sú zdravý / vedenie / ? ? ? či nie ???
Presne o tom som vravel už pred polrokom. Že 27-ky budú chodiť na Furču poloprázdne a 15-ky narvané. Bol som presviedčaný, že sa mýlim. Aká je realita?...
Re #37527 LeLe: Ak 51-ku od 2.9. nespustia, Ťahanovčania smerujúci na NO budú zažívať nevídané nechutnosti, hocikadiaľ by 56-ka šla.
Re #37546 LeLe: Ty máš problém ísť rozospatý zhora dole? Tak ja Ti potom odporúčam sa ráno rozospatý, najlepšie v zime, po tme a v severáku prejsť zo spodku Bielocerkevskej k najbližšej zastávke pri Toryse. A to oni tam nemajú na výber!
A nehovoriac o tom, ze od posty sa da spodom dostat napr. na Mier za 4-zastavkovy listok, pricom ak by si pri poste nastupil na bus, ktory ide hore cez sidlisko, tak s rovnakym listkom sa dostanes maximalne tak na tahanovce!
Ako vidim, si dost obmedzeny clovek! Ja aj ked som z berlinskej, tak pokial sa dalo, vzdy som si zisiel dole k poste na autobus, ktory ide priamo, jedna zastavka pred Shellkou a potom uz mesto! A netrepem sa zbytocne cez cele sidlisko... Ale to asi ty nechapes.
Stále nechápem, načo chceš v rannej špičke koordinovať linky od Mieru po NMM. Veď ich tam chodí kopa, 16,22,25,27,29,34,71,72. Pri rannom intervale, aj keby tam nič s ničím nebolo koodinované, každú chvíľu niečo príde. Tam presne majú to, o čom my na sídliskách snívame. Prídem na zastávku a hneď dačo príde.
Žiaľ, totožné odchody 55 a 72 z Lingova popierajú to, o čom to malo byť. Miesto 3-3-6 máme 6-6-0, pričom sa vláčikuje ako za oných čias, ktoré toľko kritizuješ.
problemom tych ludi je to, ze 95% ich cestovania je spoj 6.45 domov-praca a 16.00 praca-domov. Tych ludi zvycajne nezaujima, ze autobus ide kazdych 5 minut, oni ho totiz tolkokrat nevyuziju. Skutocny prinos NLV uvidia len ti, co chodia v nepravidelnom case a nie vzdy zo zastavky A na zastavku B.
No a ta 1 linka o ktorej tu hovorim to je ten zvozovy autobus, o ktorom hovoris ty. Len kym nie je na THC elektricka tak namiesto nej budu po Americkej triede chodit autobusy.
Kružnica je pekná vec, ale zober si že mi tu máme strašne dlhé bloky, takmer žiadny nemá podchod, kde by som prešiel krížom, alebo ho má zastavaný. To znamená že dlhý blok s nejakými 15 vchodmi musí obísť okolo, tým sa mi cesta stále navyšuje.
Pri električke má chodiť po THC zvozový autobus, ktorý má zvázať ľudí na električku, pretosa nemôže stať to čo v tvojom prípade, kde by muselo v špičke medzi 6-7:00hod. šľapať z vyše 23000obyvateľov sídliska nejakých 15-16000 naraz na autobus na spodok sídliska, vieš si to predstaviť? Ja nie.
Ako tu bolo už povedané, keby išlo o šľapanie 10 ľudí takú diaľku, tak je to vporiadku, ale 16000 je už trošku dosť nezdá sa ti a ušporil by si len pár minút.
Denne som dochadzal na zastavku cca 600 metrov (podla google maps), lebo skratka nikto mi ziadnu pred domom nezriadil. ? Spadova oblast zastavky MHD je kruh s polomerom 400m, pri nosnom systeme (metro, primestska zeleznica) 800 metrov. Skus si na mape urobit kruznicu o prislusnej velkosti so stredom v zastavkach Bruselska a Budapestianska a zistis, ze dve tretiny sidliska Tahanovce lezi v spadovej oblasti tychto zastavok. Pre druhu polovicu by postacovali zastavky Hanojska a Belehradska. Preto si nemyslim, ze by mali chodit vsetky linky okolo celeho sidliska. Najme ked je tolko nevypravenych sluzieb. Inak som zvedavy az raz na Tahanovce dotiahnu elektricku. V tom momente bude vecsina autobusovych liniek chodiacich okolo sidliska logicky zrusena a ostane jedna linka, ktora bude obsluhovat Azijsku triedu.
Už som našiel aj riešenie celého nápadu. Urob projekt, predlož ho ako projekt na ekologickú dopravu EÚ. Možno každý dostaneme príspevok na bicykel, znížiš emisie, zničíš pre teba zjavne nepotrebnú mestskú dopravu.
A Ty asi patris aj k jednym aj k druhym.A co tak vzdialenost od Madridskej po Sofijsku?Ta je tiez priblizne rovnaka co je asi 5 - 10 min.chodze.Zboznujem ked clovek ako ty zacne mat blbe reci. Ked sa Ti nechce povinne vozit cez cele THC kup si auto a jazdi si po Americkej kam len chces bez zbytocnych zachadzok.
Prečo by mali chodiť ľudia tak ďaleko na ta linku? Keby to bolo 10 ľudi tak mlčim ale na tu linku chodi dosť ľudi, videl som každe rano ake chodili preplnene tie busy. To je ako keby si mi povedal, že mam isť zo zo Zupkovej (zastavky) na lingov na 20ku pešo tiež by som ťa niekde poslal.
Keď vyskúšaš zistíš, prečo som proti tebou navrhnutého systému. 1km nie je tak veľa ja to dokážem prejsť, ale hovoril som o tom, že tú jednu linku obsadia ľudia pre kotýrch nebola určená a práve tí dôchodcovia, ktorí ledva chodia budú musieť chodiť peši, alebo chceš nástup cez predné dvere len s výmerom o dôchodku, alebo s podpísanou PN?
Neviem v ktorej MČ bývaš, preto ti neviem uviesť presný príklad z tvojho okolia čo by si musel šľapať peši.
A ešte jedna vec, od niektorých ulíc je to aj niečo viac ako 1km.
Potom načo chodí L27 cez Prešovskú a po Kalinovskej, tiež pribl. 1km je to spod Furče naPriemyselnú. Z Kalinovskej si môžu prejsť na Exnárovú, veď to je nič.
V Šaci sa môžu točiť v garáži, to je tiež peši dostupné.
Vlastne nám stačia v KE električky, trolejbusy, plus nejakých 4-5 autobusových liniek a dostupnosť peši do 1km je zabezpečená.
Aha, takze problem je v mentalite Kosicanov a neopravenych chodnikoch inak, ak by sa nezmestili prve dni do tej jednej linky, tak by zacali chodit peso. BTW v com vidis problem ist "z hora z THC na Americkú triedu" ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.