Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jt #42614:
No tak by sa prepravná doba vopchala do hodiny. Ajtak by trebalo okolo 5 -6 vozov a vodičov len na túto linku.

Re #42615 pedro77: V Prahe to nevadí? Aj keď tu v KE, by sa zmobilizovali hlavne duochodcovia a spisovali by sa petície. Najprv by sa všade obmedzila rýchlosť na 20km/h, neskor by sa to zrušilo ?

Re #42617 Peter55: Ja napríklad chodím často, hlavne Pi a So. Cestovanie nočakom má svoje čaro... ?
Reakcia na: jt #42614:
Kedy si naposledy išiel nočakom?
Reakcia na: Peter55 #42610:
chcelo by to este interval 60 min, lahko zapamatatelny, prehladny, uplne by stacil v case nocnej spicky, tj 23-01...a ako tu niekto uz spominal nahodit nocaky na trasach sucasnych dennych liniek a pomenovat ich tak, aj ked mozno s drobnymi korekciami prip zachadzkami...
nocne elektricky?? ste sa zblaznili ?? kto by pri tom rachote spal ?
Reakcia na: snopy10 #42612:
Skôr by to mohlo byť:
- 23:00, 23:30, 00:00, 00:45, 01:30, 02:15, 03:15, 04:00, 04:30, 05:00
- 23:00, 23:30, 00:00, 01:00, 02:15, 03:15, 04:15, 05:00
Tu treba zabudnúť na to, že teraz sú autobusy prázdne, prípadne plné tak akurát. Ak by sa interval zvýšil, a pokryla primeraná časť územia, nočná doprava by mohla byť využívaná častejšie, pretože by bola dostupnejšia. Pol hodina okolo polnoci nie je prehnaná, denné linky by sa neoplatili, ale nočná doprava by bola akurát. Pri cestovnom o 25% navýšenom by som si niečo také predstaviť vedel.

Re #42613 Apeer: Ak by sa dodržal systém zastávok na znamenie mimo centra, bolo by to rýchlejšie. Na Triede SNP by netrebalo ani spúšťať sľúbenú preferenciu (ktorej sme sa "prekvapivo" do konca minulého roka nedočkali), pretože v noci sú semafory vypnuté a električka má prednosť. 70 minút by to teda nebolo. Takže by to síce vyzeralo ako linkové vedenie z dielne súdruha Schartza, no prepravá doba by v noci bola ďaleko kratšia.
Reakcia na: jt #42611:
NE2 by bol riadny vymeták, z konečnej na konečnú za cca 1h 10 min ?
Reakcia na: jt #42611:
tyi chceš nočaky kazdu pol hodinu si normalny
?
Reakcia na: t.p #42601:
Ja by som to urobil trocha inak:
NE1: Ťahanovce - ŽSt - NO [NE2] - Južná trieda - VSS- Važecká (Krásna)
NE2: Šaca - Moldavská - NO [NE1]- ŽSt - NO - Kuzmányho - NMMM - SNP - VSS - Barca
NA - Levoèská - Južné Nábrežie - Palackého - NO [NE1/2] - Moyzesova - Podhradová
NT - L N71

interval by som nedal pevný, ale napríklad:
víkend - 23:30, 00:00, 00:30, 01:00, 01:45: 02:30, 03:30, 04:00, 04:30, 05:00
prac. dni - 23:30, 00:00, 00:45, 01:30, 02.30, 03:30, 04:00, 04:30, 05.00
Reakcia na: pershing #42609:
Ved su 3 + trolik a asi by nestačili keď teraz chodia plne.
ja by som radsej zrusil tie okruzne kraviny a zaviedol nocne linky z bodu A do bodu B...a uplne by stacili 3...
Reakcia na: t.p #42606:
Pokiaľ viem tak sa da prestupiť z hociktoreho sidliska buď na Mlynskej bašte alebo NO.
Reakcia na: t.p #42606:
to je spravne ? ? ?
Reakcia na: Peter55 #42605:
A co takto skoordinovat vsetky N linky na namesti osloboditelov ?
Reakcia na: t.p #42603:
No napr. taka N71 s N1.
Reakcia na: t.p #42601:
mas pravdu aby sa ro..... z Velkej Idy mohli vozit už aj na električkach.Sadni si niekedy do 20-ky tak medzi 9 00a 11 00 smer Šaca alebo smer Košice
Reakcia na: Peter55 #42602:
A s cim je skoordinovana ? So splnom mesiaca ? 🙂
Reakcia na: t.p #42601:
Nočnu dopravu nechaj na pokoji, ta je urobena v sučastnosti na 150%, perfektne skoordinovana.
Reakcia na: eMareq #42576:

Toto mi trocha pripomina pristup nikdysatotaknerobilo taktosatoneda 🙂
Netvrdim, ze 4,5 tisicova dedina ma potencial na EDako taka. Tvrdim ale, ze ak elektrickova trat konci cca kilometer pred nou, tak ma zmysel ju do tej dediny dotiahnut. Dediny po ceste by sa riesili prestupom na rychlodrahu - samozrejme to predpoklada rekonstrukciu zastavok na kombinovanu AD+ED. Dopravu by tvorili solo vozy na linke Saca - ZST v intervale 10/30/30 a Saca - VA USS v intervale terajsej linky 26. Teda z ekonomickeho hladiska by to cele stalo iba predlzenie trate, ktoru by zaplatila eu a te aj nove elektricy by sme ku tomu dostali. Tymto by sa znizili jedotkove naklady a ED a zanikol by subeh ED a AD, ktory aj ty kritizujes. Ano, trat by v saci bola sucastou cesty, takto elekticky funguju aj v inych estach a ziadna tragedia to nie je. Vytazenost N3 je asi taa, ko vytazenost N2 medzi Jazerom a krasnou. Ked ti ide jeden dva spoje za celu noc, tak sa na to clovek moze vykaslat a radsej pouzije taxik. Ak by chodili v intervale 30 minut pocas vikendov, tak by boli minimalne tak vyuzite ako poslede denne spoje. Za predpokladu, ze by sa dostavali mnou spominane useky trati a pri zachovani sucasnej (ne)obsluznosti Kosic nocnymi linkami. by stacili nasledovne 2 elektrickove, 1 trolejbusovova a autobusova nocna linka:

EN1 -- Sidlisko THC - ZST - NO - Hl. Posta - Amfik - Trieda SNP - VSS krizovatka - Vazecka
EN2 -- ZST - Saca
TN -- ako N71
AN -- Tahanovce obec - Podhradova - Technicka univerzita - Nova nemocnica - Hlavna posta - NO - Juzne nabrezie - Levocska
Reakcia na: tomik55 #42589:
reprezentativna elektricka... ?
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=5845

Re #42587 tomik55: ak spravne pocitam len susedne krajiny tak v ČR je 7 prevadzok ED, v Madarsku tusim 4, v polsku 14, na ukrajine minimalne 10, atd...
Reakcia na: tomik55 #42595:
Hovori sa strasne o integrovanej doprave, ale akosi nikto neriesi tarifnu stranku..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.