.. nespomínal som vôbec KTčka, no ale aj tak - bud tých malých (kockových) ako píšeš, bolo veľa - alebo málo - tak bud nech sa dávaju všade, alebo potom len do zadu, a na čelách všade ostanu tabuľky, nech to má nejakú hlavu a pätu - no určite by som nedal do súpravy 415+416 na zadný voz na čelo (ktovie koľkokrát do roka sa súprava rozdelí a bude 416 jazdiť sólo, v súčastnosti jazdí dosť "stálic" sólo vozov), pričom taká 418 tuším jazdi denne sólo a bez čelného displeja. (lebo asi nezvýšilo na nu) Chcem tým povedať že logicky teraz je na zadnom voze fakt zbytočný , viac by sa hodil na čelo súpravy nejakej... alebo sólo voza T3
To ja viem, uviedol som príklad súprav 2xT3 do ktorých sa namontovali tie displeje ale nie podľa "rovnakého" kľúča.. No a ďakujem tak verejne že zdielaš môj názor - radšej menej ale kompletne.. Dik
Keby displej dali do predneho voza dopredu, museli by asi aj do zadneho nakolko T3 sa rozpajaju. Tie displeje ktore sa do nich teraz instaluju su vymontovane zo stredov T6 suprav, ktore sa rozpajaju len raritne (vacsinou po nehodach alebo prehliadkach zadnych vozov).
Ale aj ked tak pocitam tak z T6tkovych suprav mohli vymontovat len 10 malych a 10 velkych displejov, takze to riesia obdobne tym ze displeje z jednej T6 supravy pripadaju na jednu solo T3. Aj ked to je navrhnute zaroven divne a zaroven zaujimavo, zdielam tvoj nazor ze radsej menej suprav ale kompletnych.
Logiku to má, malé displeje kockové sa nedávali do KTčiek, čiže ich bolo viac ako bočných, čiže sa mohli dávať aj po 2 do vozov (vpredu aj vzadu), ale zas nebolo ich až o toľko viac aby sa dali do každej.
Ja všetko sa snažím pochopiť, čo sa tu napíše - a viem že kôly mne nikde nič nikde nenamontujú extra - len som napísal môj postreh , ak sa dopĺňajú do električiek počas SP, VP "ušetrené" displeje z iných vozov (kde sú že vraj zbytočné), je to o.k. No nevidím logiku v tom, že napr.súprava T3 415 + 416 počas SP sa dovybavila komplet displejmi všade (vpredu, vzadu, aj druhý voz čelný dostal), no iné T3 napr. tá podravková nemá ani čelný vpredu súpravy.. V tom logiku teda nevidím, fakt..
Hm,dakto nemá čo robiť len sledovať plochy na "kolách".To si presne evidujú,že to tak vedia?Ja tým jazdím denne a sledujem zlepšenie stavu oproti minulým rokom.Skôr ma desí dezolátny stav tratí.
Osvetlenie interiérov,tak to sedí,komplet svietia snáď tesne po VP a Vario,zatiaľ...
Zaslepené reflektory na trvalých B vozoch,no a čo???Beztak už tento "jav" takmer neexistuje.
Čo sa týka stanovíšť B vozov a KTčiek,tie sa začali uschopňovať prakticky ihneď po nástupe R.Barbušina za hl.majstra a,že to trvá tak dlho asi nebude jeho vina.
Štetkovanie interiéru...,a predpisuje sa pri VP výmena obkladov,demontáž okien a vybavenia interiéru???Ak nie,tak to robiť nikto nebude.A tu sa GO nerobia už dávno...
Odbrzdené podvozky to je fakt košická zhovadilosť,tu sa divím,že za tie roky nikto kompetentný z DÚ nezasiahol.Asi sa čaká,až sa dačo zomelie,ako ostatne vždy.Zatiaľ si pomôžeme koľajovkami,ak treba... ?
Nechcem tu nič a nikoho obhajovať,k dokonalosti máme hodne ďaleko,ale aké,také zlepšenie tu je.A nemáme tu rozpočet,ako u Vás v Praze,ani šikovné české ručičky ? Od gadžovských prisťahovalcov,ktorí desaťročia ničia toto mesto nemôžeme očakávať zázraky,že jo? ?
A dnes je to snáď lepšie ???
Ako je možné, že voz s plochou na kole jazdí kludne ďalej aj niekolko mesiacov ?
Ani v jedinom vozidle nefunguje kompletné osvetlenie a ako som sa dozvedel, "že je to údajne taká malichernosť, že sa tým nikto nezaoberá" "nie je na také blbosti čas, sú doležitejšie veci".
Štetcomalba interiérov prebieha ako osvedčená metoda dodnes.
Zaslepené reflektory sú vidieť dodnes.
Ked pred nejakým časom drážny úrad nariadil doplniť reflektory a vybrakované stanovištia vodičov, tak sa to napríklad u KT previedlo len mechanickou montážou nefunkčných svetiel , vozy sú z tohto stanovišťa neovladatelné.
Asi pred dvomi rokmi niekedy v lete som videl na skúšobnej jazde po VP jednu T3 so zaslepenými svetlami ! Že možu niečo také pustiť do ulíc.
Úroveň elektroúdržby som mal možnosť vidieť pred dvomi rokmi na ŤÚ -deň otvorených dverí dp.
To radšej ukazovať nemali . Dodnes je vidieť jazdiť vozy s trvale odbrzdenými podvozkami. Pýtal som sa na dovod jedného "odborníka" z dielní aj vodičov, "že údajne potom niektorý podvozok zabrzdí skor a vznikajú plochy, toto je účinná ochrana!" Preboha to nevedia správne nastaviť brzdiče u vozu ??? A čo bezpečnosť cestujúcich ??? To si chce niekto zopakovať legendárnu amfiteátrovu jazdu ? Nech sa vrátia na traktory zkade prišli !
ale s tým rozdielom, že na autobusy nedostaneš €fondy (a už vôbec nie na výmenu TB za CNGbusy)... čiže rušenie TD (mimochodom druhej najmladšej na SK, v tomto by sa KE určite preslávili), na ktoré vieš získať €fondy je hlúposť... a s tými prevádzkovými nákladmi... to je o inom, ani kalkulačný vzorec DPMK nie je úplne najlepší...
Alebo zhášacie komory stykačov z preglejky ?
Za vedenia hl.majstra ŤÚ Imra B. bol na dielňach totálny úpadok všetkého,vrátane pracovnej morálky samozrejme/vtedy tam robila kdejaká zberba,česť výnimkám/.Dať ten svinčík dohromady trvalo dlho,dnes je to skôr o nedostatku peňazí pre dielne.Nie je to tak dávno,čo bol jeden autogén pre celú údržbu a jediná flexibrúska sa trhala z ruky,do ruky... ?
Napríklad tlmivky stiahnuté nakrivo odrezaným kusom preglejky a podobné vživné balkánske detaily ? . Teraz sa to už zlepšilo, ale pred pár rokmi tie zaslepené reflektory druhých vozov alebo električka naštetkovaná aj s lištami a blinkrami, tiež pôsobili skôr kyjevským než európskym dojmom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.