Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Rudyke902 #66428:
Radšej nech na tabule sadá prach niekde v sklade akoby mali uľahčovať cestovanie cestujúcim a robotu vodičom. Zaujímavý názor.
Reply on: Sheep221 #66427:
To ja viem, uviedol som príklad súprav 2xT3 do ktorých sa namontovali tie displeje ale nie podľa "rovnakého" kľúča.. No a ďakujem tak verejne že zdielaš môj názor - radšej menej ale kompletne.. Dik 🙂
Reply on: Rudyke902 #66425:
Keby displej dali do predneho voza dopredu, museli by asi aj do zadneho nakolko T3 sa rozpajaju. Tie displeje ktore sa do nich teraz instaluju su vymontovane zo stredov T6 suprav, ktore sa rozpajaju len raritne (vacsinou po nehodach alebo prehliadkach zadnych vozov).
Ale aj ked tak pocitam tak z T6tkovych suprav mohli vymontovat len 10 malych a 10 velkych displejov, takze to riesia obdobne tym ze displeje z jednej T6 supravy pripadaju na jednu solo T3. Aj ked to je navrhnute zaroven divne a zaroven zaujimavo, zdielam tvoj nazor ze radsej menej suprav ale kompletnych.
Reply on: Rudyke902 #66425:
Logiku to má, malé displeje kockové sa nedávali do KTčiek, čiže ich bolo viac ako bočných, čiže sa mohli dávať aj po 2 do vozov (vpredu aj vzadu), ale zas nebolo ich až o toľko viac aby sa dali do každej.
Reply on: Yogi616 #66415:
Ja všetko sa snažím pochopiť, čo sa tu napíše - a viem že kôly mne nikde nič nikde nenamontujú extra - len som napísal môj postreh , ak sa dopĺňajú do električiek počas SP, VP "ušetrené" displeje z iných vozov (kde sú že vraj zbytočné), je to o.k. No nevidím logiku v tom, že napr.súprava T3 415 + 416 počas SP sa dovybavila komplet displejmi všade (vpredu, vzadu, aj druhý voz čelný dostal), no iné T3 napr. tá podravková nemá ani čelný vpredu súpravy.. V tom logiku teda nevidím, fakt..
Reply on: KVKV #66420:
Hm,dakto nemá čo robiť len sledovať plochy na "kolách".To si presne evidujú,že to tak vedia?Ja tým jazdím denne a sledujem zlepšenie stavu oproti minulým rokom.Skôr ma desí dezolátny stav tratí.
Osvetlenie interiérov,tak to sedí,komplet svietia snáď tesne po VP a Vario,zatiaľ...
Zaslepené reflektory na trvalých B vozoch,no a čo???Beztak už tento "jav" takmer neexistuje.
Čo sa týka stanovíšť B vozov a KTčiek,tie sa začali uschopňovať prakticky ihneď po nástupe R.Barbušina za hl.majstra a,že to trvá tak dlho asi nebude jeho vina.
Štetkovanie interiéru...,a predpisuje sa pri VP výmena obkladov,demontáž okien a vybavenia interiéru???Ak nie,tak to robiť nikto nebude.A tu sa GO nerobia už dávno...
Odbrzdené podvozky to je fakt košická zhovadilosť,tu sa divím,že za tie roky nikto kompetentný z DÚ nezasiahol.Asi sa čaká,až sa dačo zomelie,ako ostatne vždy.Zatiaľ si pomôžeme koľajovkami,ak treba... ?
Nechcem tu nič a nikoho obhajovať,k dokonalosti máme hodne ďaleko,ale aké,také zlepšenie tu je.A nemáme tu rozpočet,ako u Vás v Praze,ani šikovné české ručičky ? Od gadžovských prisťahovalcov,ktorí desaťročia ničia toto mesto nemôžeme očakávať zázraky,že jo? ?
Este je ich zopar ale uzposlednu dobu vydavam zadne vozy T6 suprav s reflektormi aj kreslom v kabine.
Reply on: KVKV #66420:
zaslepene reflektory maju len B-vozne T6A5, o T3 neviem o žiadnej takej v súčasnosti
Reply on: KVKV #66420:
Zaslepené reflektory po VP nemala žiadna T3, to je dobrý bullshit. A všetky KT8 sú ovládateľné z oboch stanovíšť. Vy asi žijete ešte 20 dozadu.
Reply on: Tatranka #66413:
A dnes je to snáď lepšie ???
Ako je možné, že voz s plochou na kole jazdí kludne ďalej aj niekolko mesiacov ?
Ani v jedinom vozidle nefunguje kompletné osvetlenie a ako som sa dozvedel, "že je to údajne taká malichernosť, že sa tým nikto nezaoberá" "nie je na také blbosti čas, sú doležitejšie veci".
Štetcomalba interiérov prebieha ako osvedčená metoda dodnes.
Zaslepené reflektory sú vidieť dodnes.
Ked pred nejakým časom drážny úrad nariadil doplniť reflektory a vybrakované stanovištia vodičov, tak sa to napríklad u KT previedlo len mechanickou montážou nefunkčných svetiel , vozy sú z tohto stanovišťa neovladatelné.
Asi pred dvomi rokmi niekedy v lete som videl na skúšobnej jazde po VP jednu T3 so zaslepenými svetlami ! Že možu niečo také pustiť do ulíc.
Úroveň elektroúdržby som mal možnosť vidieť pred dvomi rokmi na ŤÚ -deň otvorených dverí dp.
To radšej ukazovať nemali . Dodnes je vidieť jazdiť vozy s trvale odbrzdenými podvozkami. Pýtal som sa na dovod jedného "odborníka" z dielní aj vodičov, "že údajne potom niektorý podvozok zabrzdí skor a vznikajú plochy, toto je účinná ochrana!" Preboha to nevedia správne nastaviť brzdiče u vozu ??? A čo bezpečnosť cestujúcich ??? To si chce niekto zopakovať legendárnu amfiteátrovu jazdu ? Nech sa vrátia na traktory zkade prišli !
Reply on: romeo #66396:
sa ani nedujem, keď DPMK si veľa vodičov vysvetľuje predpisy po svojom ?
Reply on: KVKV #66395:
ale s tým rozdielom, že na autobusy nedostaneš €fondy (a už vôbec nie na výmenu TB za CNGbusy)... čiže rušenie TD (mimochodom druhej najmladšej na SK, v tomto by sa KE určite preslávili), na ktoré vieš získať €fondy je hlúposť... a s tými prevádzkovými nákladmi... to je o inom, ani kalkulačný vzorec DPMK nie je úplne najlepší...
Reply on: gabo5607 #66386:
Vďaka za upozornenie, už je to opravené. ?
Reply on: Sheep221 #66409:
Naše KT8 sa predávali aj z toho dôvodu, že sa nepostavili trať na Ťahanovce, kde mali primárne jazdiť práve KT8 kvôli úvrati.
Reply on: Rudyke902 #66390:
Ty furt nechápeš?

ČELNÉ TABULE NEBUDÚ MAŤ VŠETKY ELEKTRIČKY! ANI 406 ČI 407 NEMAJÚ A NEBUDÚ MAŤ! Zapíš si to dakde...
Reply on: gabo5607 #66386:
a hlavne, tie Karosy začali jazdiť v roku 2000 ?
Reply on: S499.1023 #66412:
Alebo zhášacie komory stykačov z preglejky ?
Za vedenia hl.majstra ŤÚ Imra B. bol na dielňach totálny úpadok všetkého,vrátane pracovnej morálky samozrejme/vtedy tam robila kdejaká zberba,česť výnimkám/.Dať ten svinčík dohromady trvalo dlho,dnes je to skôr o nedostatku peňazí pre dielne.Nie je to tak dávno,čo bol jeden autogén pre celú údržbu a jediná flexibrúska sa trhala z ruky,do ruky... ?
Reply on: tom393 #66411:
Napríklad tlmivky stiahnuté nakrivo odrezaným kusom preglejky a podobné vživné balkánske detaily ? . Teraz sa to už zlepšilo, ale pred pár rokmi tie zaslepené reflektory druhých vozov alebo električka naštetkovaná aj s lištami a blinkrami, tiež pôsobili skôr kyjevským než európskym dojmom.
Reply on: S499.1023 #66410:
čo sa im nepáčilo na našich vozoch??
Reply on: tbus #66407:
Prečítaj si poriadne, čo som písal. Písal som, že ste predávali to, čo ste ešte NEstihli zničiť. O stave vašich jazdených KT8 by vedeli Brňáci a Ostraváci rozprávať celé hodiny ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.