Reakcia na: samkoh #11780:
Neviem, či tá naša tangenciála je až taká super. 
Ako v smere centrum-sídlisko je to len niekde z NMM na začiatok Terasy alebo preprava v rámci sídliska, či priamo zo sídliska (Terasy) na iné sídlisko (Nad jazerom).
Ale reálne, ak chceš ísť na stanicu alebo na Námestie osloboditeľov, tak musíš ísť dookola cez Moldavskú, čo je také že... To už radšej 71, 72.
Neviem, radšej by som videl električkovú trať presne v trase "trolejbusov" na Terasu.
mi.v
(Trať a zastávka pred vozovňou sa nepočíta – podobne ako doteraz.)
Toľko matematická teória. Reálne však treba viac, lebo medzi nimi by sa nedalo prestupovať, keďže:
1. Prestup pri VSS je zlý.
2. Prestup na RaStaMesta je ešte horší.
3. Prestup na kruhovom objazde je zlý.
No a samozrejme, netreba všetky spoje jednej z tých troch liniek (tej, ktorá končí na obratisku pri Nippon Steel) dávať von z mesta, treba otáčať pri Optime alebo cez vozovňu alebo na kruháku (alebo na letisku).
Súčasné linkové vedenie so súbehom liniek rieši práve s pomocou toho súbehu väčšinu z tých zlých prestupných uzlov 1, 2, 3 a to spoločnými zastávkami na trati. Bez zmeny tých prestupných uzlov (aspoň predĺženie zelenej pre chodcov, ktorá je skoro nemožná, lebo podľa každého primátora "NAŠI VOLIČI SÚ V AUTÁCH") takmer nevidím miesto na zlepšenie súčasného systému.