Reakcia na: Dispecer #9681:
Isteže!Veď nikde inde mosty ponad elektrifikované trate neexistujú,nikde po mostoch trolejbusy nejazdia len na Hlinkovej...No, ale keď to povie generálny, tak je to pravda!Namiesto toho aby priznali, nie že nedostatočnú, ale takmer nulovú údržbu mosta za posledné desťročia,stúpajúcu záťaž a hlavne solenie ciest v zime...Ako vieme soľanka má veľmi pozitívny vplyv nie len na životné prostredie,ta ňéééé....?
Tatranka
Čítať od spodku!
Preposlanie korešpondencie...
Juro Jánošík(Juro.Janosik@seznam.cz)
26. 3. 2014, 10:41:01
Komu: \"PhDr. Michaela Karaffová\"
Občan nie je zvedavý na vaše ksichry, ale na výsledok vašej práce, v jeho prospech!
---------- Původní zpráva ----------
Od: "PhDr. Michaela Karaffová"
Komu: Juro Jánošík
Datum: 26. 3. 2014 2:39:01
Ja, si mam riesit vlastne problemy, aby ludia boli spokojni? Nevyjadrili ste sa, ci pridete na osobne stretnutie, pan " Janosik "
S pozdravom
Karaffova
Dňa 25. 3. 2014 16:30 Juro Jánošík wrote / napísal(a):
Riešťe si vlastné problémy tak, aby občania boli spokojní s vašimi službami! Zatiaľ nie sú spokojn í!!!http://flog.pravda.sk/ehmkkosi...
---------- Původní zpráva ----------
Od: "PhDr. Michaela Karaffová"
Komu: Juro Jánošík
Datum: 25. 3. 2014 2:51:34
Dobry den prajem, pan Janosik,
neprofesionalita menezmentu DPMK? Podla Vasho nazoru je rok a pol kratka doba na vybavenie kariet? Ze menezment ma zaujem riesit tuto situaciu? Mam pre Vas navrh. Pozyvam Vas na stretnutie s menezmentom. Co vy na to?
S pozdravom
Karaffova
Dňa 24. 3. 2014 21:22 Juro Jánošík wrote / napísal(a):
Prečo až teraz idete zaškolovať nových pracovníkov, keď je známe, že niekto môže ochorieť a musí potom nastúpiť záloha! To, že v súčasnosti je taký stav, aký je, je výsledkom neprofesionality menežmentu DPMK, ktorý si žiada trvdú kritiku a výmenu za schopnejších...!!!
---------- Původní zpráva ----------
Od: "PhDr. Michaela Karaffová"
Komu: Juro Jánošík
Datum: 24. 3. 2014 7:20:38
Dobrý deň prajem,
pre zmiernenie bol zavedený vyvolávací číselný systém, žiadateľ si vyzdvihne číslo, môže opustiť priestory a vrátiť sa neskôr. Vybavenie jednej karty je cca 5 minút. Čas návratu je možné odhadnúť. Odbúrava to preplnenie priestorov, ak sa ráno dostaví zvýšený počet občanov.
V prípade vydania všetkých čísel, ktoré je možné vybaviť jedným zamestnancom výdaj nových je zablokovaný. Ak vznikne časový priestor, je možné vybaviť aj žiadateľa bez čísla, uprednostnení sú však žiadatelia s číslom. Proces vybavenia karty urýchliť nie je možné - je potrebné vykonať aj niekoľko úkonov, ktorých rýchlosť nie je zamestnancom ovplyvniteľná - fotenie, potlač karty, tlač žiadanky, zodpovedanie otázok a pod. Nakoľko nám zo zdravotných dôvodov nečakane a na dlhodobo vypadli 4 zamestnanci, zaškoľujeme nových. Veríme, že to rýchlo zvládnu a tak v krátkom čase otvoríme aj 2. okienko na Rooseveltovej 3 pre vybavenie kariet. Dovolíme si poznamenať, že obmena kariet prebieha od 1.1.2013, čím bol poskytnutý dostatočný čas pre realizáciu. Bola jednou zo zmien tarifných podmienok s účinnosťou od 1.1.2013. Súčasne s touto zmenou bola upravená aj tarifná podmienka pre bezplatné cestovanie, keď sa znížila veková hranica pre bezplatné cestovanie zo 70 rokov na 68 rokov, menil sa cenník cestovných lístkov a s tým aj možnosť výmeny starých lístkov za nové. Hneď v prvých dňoch začiatkom roka 2013, si mnohí občania tieto zmeny aj uplatnili. Môžeme teda povedať, že informácia o zmene karty bola občanmi registrovaná, ale zväčša ignorovaná.
S pozdravom
Karaffová
Dňa 21. 3. 2014 14:47 Juro Jánošík wrote / napísal(a):
Na Roosveltovej ulici vo vašej prevádzke je v týchto dňoch husto! Vymieňajú sa električenky v malej miestnosti s vydýchaným vzduchom. Namiesto 4 okienok, je otvorených iba 2 a starší imobilní občania v doprovode mladších musia čakať aj postojačky vyšše 3 hodiny, aby boli vybavení! Pýtam sa, že čo sú to za služby verejnosti ?
mínus Reagovať | 167 investigativny