Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Podhradovčan #11064:
Túto informáciu potvrdila zatiaľ len Ostravská strana, tá Košická sa k tomu ešte ani nevyjadrila
Reakcia na: Alco #11065:
ako sa dá ísť s variom 70?
Reakcia na: Alco #11065:
Kde ste sa skoro vy...?
Reakcia na: Podhradovčan #11064:
No neviem - s naloženým Variom LF2 sme sa pri 70 - ke skoro vy***abrali z trate, žeby mal Stádler až také dobré podvozky? Ináč prvá nOVA je vraj už v Ostrave, tak neviem.
Jedna z Ostravských Stadler nOVA by sa mala testovať v Košiciach. Konkrétne primárne sa bude testovať najvyšie možná rýchlosť u tejto električky a to 80km/h. ? ? ?
Reakcia na: mi.v #11062:
Pocas velkej zmeny CP v 2008. Bola to 31ka, z myslavy presla krizom pomedzi domy a po popradskej ku DPMK a potom dalej

https://imhd.sk/ke/mapa-schema-fullscreen/347/Linky-MHD-20080802

Reakcia na: veteran #11060:
Len pre zaujímavosť - kade išiel?
Som, tak si zober druhu stranu Popradskej, ako mas Trebisovsku resp po celej Popradsej jazdi 17, ale pokial chces niekde inde, tak tiez ludia zbehnu na tu elektricku dole na SNP. Ta tram na Azijskej je scifi, na to mestsky rozpocet tak skoro mat nebude, jedine zeby niekto potreboval mega tunel ci nasiel viacero ruksakov po babicke. Dnes nema mesto ani na znacky pre ZTP a len v tichosti ma MP tolerovat toto znacenie, napriek tomu, ze nie je platne podla predpisov. Este mi napadlo, ze k tej elektricke by mohli natiahnut eskalatory a la Hong Kong, mali by sme nejaku raritu, aj ked ta vzdialenost tam je oproti THC omnoho vacsie a podla tunajsich nazorov by uz asi vsetci lietali jetpackami ci jazdili taxikmi domov.
Reakcia na: monoblok #11059:
Obyvatelia IBV nad Popradskou tam autobus kedysi mali, využitie bolo limitne konvergujúce k nule. To po prvé, a po druhé – si si dúfam vedomý, že porovnávaš IBV s takmer 30-tisícovým sídliskom.
Akurát to vaše zmysluplné riešenie je finančný mission impossible, takže ho rovno môžeme nazvať utópiou. Pokiaľ by sa tram niekedy vôbec stavala, tak najskôr v trase ako píšem, lebo by to nestalo až toľko peňazí. Ale súhlasím, že troleje by na THC mohli, len keď vidím tie natiahnute na KVP bez využitia, tak neviem. Pokracovanim Masarykovej bol samozrejme myslený most ponad Hornád a napojenie Prešovskej. Ešte by mi niekto mohol vysvetliť, prečo na Lesnej nie je problém prestúpit z tram na bus a na THC už vyhlasujete bojkot MHD? Čo potom takí obyvatelia sídliska nad Popradskou či Trebišovská, kde je to tiez do kopca od SNP a 17 nejazdí extra často?
Reakcia na: monoblok #11057:
Opakujem sa, trať na Americkej + autobusy JE NEZMYSEL. Aj posledných ľudí idúcich s MHD z ako-takej vôle by to priviedlo do áut.
Zmysluplné riešenie je #11054, alebo potom bez nejakých väčších úprav po Ázijskej+ Európskej.
O nejakých financiách až tak reč byť nemôže, keďže silne pochybujem že raz keď sa tá trať bude budovať, ešte nejaké dotácie na to budú.
Vzhľadom na tento fakt, by som si skôr na Ťahanovciach vedel predstaviť trolejbusy.

S traťou na Masarykovej si trochu oponuješ, keďže už bolo uvedené že s touto variantou sa už nepočíta.
Veď už pri Auparku sa mohla doprava riešiť tunelom a financoval by to investor, no poslanci mu láskavo odhlasovali najlacnejšie riešenie. Úprava Ázijskej plus posudky a garáže by stáli násobne toľko, ako keď elektricku potiahnes po Americkej a Európskej a Ázijskú obslúžia busy. Vrcholom štedrosti by bola zdruzena zastávka pri metre, aby bol prestup hrana-hrana. Na toto by hypoteticky mesto ešte mohlo nájsť peniaze, ale na nejakú úpravu Ázijskej, keď pochybujem, že niekedy postavia pokračovanie Masarykovej či iné projekty, lebo nikdy nie sú
Reakcia na: veteran #11054:
Máte na mysli trasu Americká trieda → Európska trieda → Ázijská trieda?
Nájdu sa aj ľudia z odborných kruhov, ktorí tento variant pre územný plán podporia?
Reakcia na: Dispecer #11050:
Osobne dúfam, že lokalita Skalky ako plocha určená na zastavanie z územného plánu vypadne (tak, ako s tým ráta jeden z variantov). Pod sídliskom je plochy dostatok a tiež je tam dostatok priestoru na adekvátnu dopravnú infraštruktúru. A nie zapájať územie s tisíckami nových bytov na už teraz nedostatočnú sídliskovú infraštruktúru, ktorú už nie je kam rozširovať.
Reakcia na: mi.v #11053:
Riešenie ťahať električku po Európskej a Ázijskej triede s ukončením za Činskou ulicou je aj realizovateľné, aj prínosné. Akurát si to vyžaduje riešiť aj zvyšok dopravy na sídlisku, vrátane statickej.

A do toho sa zjavne nikomu nechce a tak to radšej čmárajú spodkom. Veď čo, Ťahanovčania chcú električku, tak im ju dáme.
Reakcia na: monoblok #11052:
keď som pozrel do mapy, napadlo mi, že tá popísaná kľukatá trasa bol asi iba taký humor. (Alebo som ju nepochopil?)

V meste sa ide diskutovať o územnom pláne a preto by ma zaujímalo, či existuje nejaké normálne (realizovateľné, prínosné) riešenie tohoto problému (napr. ako napísal Dispečer) alebo či bude lepšie celú trať na Ťahanovce z plánu zoškrtať.
Reakcia na: tbus #11047:
Evidentne vôbec nerozumieš mojím príspevkom, inak by si takú blbosť nenapísal. Tram na Moskovskú od nemocnice a bus od magistrátu na kláštor s tým, že jedna linka by šla cez moskovskú na kláštor. Toto si aplikuj na THC, akurát máš jeden výjazd.
Reakcia na: Dispecer #11050:
ked uz stredom, tak Budapestianska - Bruselska - Berlinska - Hanojska - Belehradska, a obratisko za blokmi
Reakcia na: mi.v #11049:
Potešilo ma, že niekto mi navrhol električku doslova až k vstupným dverám. ?

IMHO jediná rozumná možnosť obsluhy sídliska električkou v súčasnom stave je viesť ju v podzemí cca strednou osou sídliska (cca na úrovni tej komunikácie medzi ZŠ Juhoslovanská a ZŠ Belehradská) alebo "po uhlopriečke" od odbočky na sídlisko na Americkej až hore do miest, kam sa má sídlisko raz rozšíriť (Skalky).
Reakcia na: mi.v #11048:
P.S. Nie som Ťahanovčan, takže možnože mi hneď poviete, že električky na Ťahanovciach nemajú žiadnu šancu na normálnu obslužnosť (bez prestupov z busov) a preto na žiadnu trať smerom na Ťahanovce netreba ani pomýšľať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.