Aha. Tak to by bol problém. Na mestské trate ťa nepustí nikto so súkromným vozidlom a na železničné trate sa s T3 nedostaneš pre technické dôvody. Jedine staticky niekde na koľaji v záhrade... ?
Mne z toho nevyplýva, že T3 na trate už nikdy nevýjdu. Veď to je tu: "Postupne sa vyradia všetky električky T3, lebo majú zastaranú reguláciu pohonu,“ informovala hovorkyňa DPMK Michaela Karaffová.
Zatiaľ je časť nahrádzaná Variami, a až ďalšie nákupy nových vozidiel definitívne odstavia T3 do šrotu. ZSSK nemá s mestskými úsekmi tratí IKD nič spoločné a mesto nerozhoduje o povoľovaní/zakazovaní prevádzky. Na to je Dráhový úrad. Ak sa mýlim, opravte ma.
Tie displeje malo viacero električiek, tuším ako poslednú s ním si pamätám 534 (vtedy ešte s reklamou na FC Košice)... Ale to, kto to vyrobil a za akých okolností, to netuším... ?
Mám jednu otázku skôr na pamätníkov... KTčko #530 má na fotke z roku 1994 v strešnej kocke terčíkový displej. Vedel by mi niekto povedať, kto bol výrobcom? Príp. i okolnosti umiestnenia (prečo sa to skúšalo a prečo sa to nerozšírilo)? Vopred vďaka
Áno, mohol existovať....ja si pamatám odchody zo Sofijskej /Madridská + 7/ a viem že po starom bolo 07, po novom 04, večer po 22ej 01....obdobie asi od marca po zavretí stanice....
Prosím, vedel by mi niekto povedať, či niekedy medzi septembrom 2014 a júnom 2015 existoval spoj linky 10 s odchodom z Madridskej smerom na Luník VIII o 21:54.
Tak tie čo su na celodenkách môžu mať 100 000, naopak také trhanárske zo šace niektoré ledva cez 30 000 ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.