NP KT sa tu uz par krat riesili. Je hlupost ich prelakovavat, kedze maju od GO vyborny lak. Netreba zasa robit veci len preto, lebo by to dobre vyzeralo. Uvidime, ked strhnu reklamy, co ostane z laku.
No či už "tbus" či "Davidoshmhd" má pravdu , je to jedno - ale je to na zamyslenie že "LEN" jeden z toľkých je komplet vybavený ako by bol od výrobcu ! ? Preto som to spomenul - že z tých vyradených T3 sa použiť môžu - "ak by sa chcelo niekomu v DP" aj s tým zaoberať. A myslím si že v tych T3 už poslednú dobu bolo tých displejov dosť (či už buse či Em test), no nič, škoda ich..
A ešte čo sa týka aj tých "polozberačov" (elektricky ovládaných) na 361, 337, 414 - mohli by sa použiť tiež, a pri VP nejakej napr KT NP by sa použiť mohli + ak by sa aj do bielo modro žltého unifiku "obliekla", mali by sme aspoň jedno KT NP v Ke farbách, a s elektricky ovládanými "polopantografmi" ?
Možno sa raz aj dočkáme .. ale to už moc fantazírujem ?
Inak zaujímavé je, že vedenie mesta a DPMK nevyužilo koniec T3 na prezentáciu toho, akú máme modernú električkovú prevádzku, keďže sme prvé mesto Československa, ktoré sa ich zbavilo.
Keď už sa tu spomínaju tie naše T3 - verím že sa nájde ešte pár vozov, ako píše ALCO (studená záloha), žeby vedeli "vydržať" službu aj celý deň na nejakej linke. (hlavne tie čo jazdili ku koncu v supravach ako TPX ) No ja ale chcem poukázať na to - prečo sa z tých vyradených T3 z ktorými sa už neráta - nedemontuju displeje a nedoplnia sa do busov, do klbových SOR ?? Viem že sa dosť T3 dovybavilo displejmi (aj z druhých vozov zo suprav T6),, a nielen buse displejmi ale aj EMtest (napr. 381 382 385 388 389 349 402 403 418 )... tie by sa hodili fakt do tých klbových SOR, ved ANI JEDEN klbak sor nieje komplet vybavený displejmi aj vo "vlečke" ako sa patrí,, No to ale asi by sa muselo niekomu v DP aj chcieť sa tomu venovať asi,, To len taký postreh ..
Podla mojich prameňov bol posledný den pravidelnej prevádzky T3 21.január. Myslim na L4.
Opravte ma prosím ak je to inak. Prípadne doplnte dátumy nasadení ,služby a čísla vozov.
Fotojazda sice bola, ale aj tak by bolo možno vhodné nejaké oficiálne rozlúčenie nasadením na pravidelnú službu s decentnou kytičkou na čele a vkusným nevtieravým pripomenutím o historii a ukončení prevádzky v interiéri vozu, "Dnes naposledy".
Je ešte prevádzkyschopná nejaká T3 ? (402,403,422... ?) ...myslím aby vydržala celý deň.
Zdá sa, že Emtest umožňuje mať v jednom systéme viac rôznych liniek navonok s rovnakým označením. Napr. dnes máme v Košiciach 2 linky X. (Ťahanovce, Rušňoparáda)
Takže (Crossfire), v internej databáze zrejme nie je rozhodujúce číslo linky, ale nejaké iné interné označenie (napr. "ID")?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.