Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Jedna aktuálna info z premávky:

V dôsledku stavebných prác na Zvolenskej ceste došlo k posunutiu zastávky "Zv. cesta, pekáreň" o cca 50 metrov smerom k Radvani (pre obidva smery).

?
Kami: aj cez 50 tisíc... Pokiaľ vodič MHD nezarobí nad 10 tisíc, tak pôjde inam, to je jasné všetkým, snáď okrem manažmentu dopravcu. Keď sa k nízkym platom pridajú aj všemožné buzerácie a postihy zo strany nadriadených, tak naozaj nie je nad čím rozmýšľať.
Co sa tyka platov, uz na urovni roku 2004 boli pod priemerom. Nadcasy ako tradicny sposob zvysovania prijmu sa odburali uz pred nejakymi 2 rokmi. No a tento rok je vyrazny tlak na znizovanie miezd. O vaznosti situacie svedci nedostatok vodicov (nemali sme nedavno redukciu???).

Na porovnanie, sukromne kamionove firmy zmykaju vodicov za 30-40 tisic mesacne, casto vyplacanych na ruku.
Bratislavsky trolej 14Tr uz kompletne po GO vyrazil akurat na skusobnu jazdu z TD v Kremnicke
Reakcia na: TeBeCe #9188:
Akurát som si to pozrel a už mi je jasné, o privatizácii ktorej SAD sa hovorí v správe SIS ?
Reakcia na: irizar #9169:
Doposiaľ som nevidel CP tejto linky, ale predpokladám, že sa jedná o ďalšiu linku pravidelnej prímestskej dopravy, pre ktorú je cestovné regulované maximálnou výškou podľa tarifnej vzdialenosti, čiže dopravca nebude môcť prekročiť cenový výmer BBSK. Akurát už nebude určite využívať zníženú cenu, ktorú stlačil ešte Granus.
Inak by ma zaujímalo, či nie je stanovené obmedzenie, že spoje nemožno využívať na prepravu v obvode MHD BB, ale to by chcelo vidieť knižný CP, kde sú kompletné informácie.
Reakcia na: PIT #9194:
Takze bude horuco, nielen pocasim ? Ja by som navrhoval, nech 1 den (t-) busy nechodia. Aspon bude sranda a este viac ludi spozna caro prechadzok ?
Danny: tenký prúžok niekde dole na tabuli s CP MHD je naozaj veľmi výrazný... A neviem prečo ten ostrý tón. Ja som to hľadal tu 'dole' pri Hrone a tu som nič nenašiel a je v podstate jedno či na dvoch z desiatich zastávok je, lebo pokiaľ nie je čo i len na jednej, tak ide o porušenie zákona. A to, že dopravca nedostatočne využíva možnosti propagácie je tiež pravda.
Reakcia na: LUK #9187:
Moja reakcia je v predchadzajucom prispevku
Najprv si zistim a az potom pisem, vsak? ? Ako som pisal v prispevku c.9179 SADka to umiestnila priamo pod plexisklo MHD odchodov. Videl som len 2 zastavky a tam to bolo vsunute pod plexisklo-Pieninska a Rudohorska, stred.
Otazka skor stoji, ci ten tenky pasik s odchodmi je dostatnocnou propagacoiu novej linky ?
Petik: problém je trocha hlbší, ale podľa toho vyhlásenia si nie som istý, či ho možno takto verejne rozoberať...
Reakcia na: Petik #9196:
Najhoršie je, že vzhľadom na to, ako funguje celá MHD (príšerne) a koľko je medzi týmito vodičmi "arogantných chrapúňov" (pozn. čierna ovca dokáže napáchať veľa zla i keby bola len jedna a to ich je určite podstatne viac - ale česť výnimkám, ktoré tiež určite existujú), o ktorých sa tu často písalo, že si absolútne nevážia cestujúcich, ktorí sú vlastne prenesene ich chlebodárcami, môžu pravdeopdobne zabudnúť na nejaké väčšie prejavy podpory alebo aspoň sympatie zo strany cestujúcej verejnosti.
Reakcia na: PIT #9194:

Prilis zrozumitelne to nie je!
Stazuju sa na nevyplatene mzdy ("...peniaze ktoré nám dlžia vyplatia akonáhle budú na účte")
alebo na nizke platy, ich nedostatocne zvysenie ci dokonca na znizenie platov ("chceme len také platy, aké sme mali na konci roka 2004 a navýšené len o tú čiastku, ktorú nám sľubuje zákon")
alebo na skorumpovane odbory ("Keďže podpisom o navýšení miezd a dodatkom PKZ o poskytovaní prémií sme stratili právny nárok na nátlakové akcie")
???
Nevedia to napisat narovinu? Mame tolko a chceme tolko!
Taketo bedakanie a odkazovanie sa na "otcov a dedov" im prinesie iba vysmech.
Reakcia na: LUK #9187:
Odchody spojov som našiel zatiaľ len na zastávke Nám. slobody - smer ZV. Je to vystrihnutá časť z klasického EMtesťáckeho CP, ktorý je na zastávkach prímestkej autobusovej dopravy, akurát, že je tam len cieľová zastávka, odchody a vysvetlivky, pričom celé je to umiestnené pod plexisklom úplne na spodku ešte aj pod prázdnymi CP liniek MHD. Takže klasika - opäť porušený zákon.
Toto som dnes objavil na DF na banskabystrica.sk:

pridané: 20.5.2005 (12:44:05)

Oznam Združenia zamestnancov SAD BBDS a.s.
Pretože nastala vážna situácia zamestnancov SAD s vývojom miezd od začiatku roka a od prechodu kompetencií v doprave MHD na mesto, vydali zamastnanci po svojom ustanovujúcom zhromaždení toto prehlásenie : Keďže podpisom o navýšení miezd a dodatkom PKZ o poskytovaní prémií sme stratili právny nárok na nátlakové akcie, je terajší stav možný riešiť len ako živelnú a vynútenú odozvu na podstatné zníženie reálnych miezd, čo má za následok platobnú neschopnosť našich zamestnancov pri bežnom uhrádzaní svojich životných nákladov. Pretože skladba pracovného času väčšiny vodičov neumožňuje privyrobiť si aj inou činnosťou a zároveň aj nariadením riaditeľa spoločnosti o nevykonávaní obdobnej pracovnej činnosti ako je u zamestnávateľa ( žiadať povolenie na výkon ), nie sme schopní ináč zabezpečiť svoje rodiny po finančnej stránke. Príjem z pracovnej činnosti u zamestnávateľa je náš jediný zdroj financií, bez ktorých sa v dnešnom svete nezaobídeme. Toto nás donútilo k takým akciám, ktoré budú nasledovať i bez priamej podpory odborovej organizácie, ako paritného partnera vedenia spoločnosti pri uspokojovaní potrieb a nárokov zamestnancov. Sme si vedomí následkov svojho konania, ale chápeme to ako jediný možný spôsob riešenia tejto vzniknutej situácie. Už odmietame naďalej veriť slovám a sľubom vedeniu spoločnosti, že sa peniaze ktoré nám dlžia vyplatia akonáhle budú na účte. Ak tento stav nezapríčinilo vedenie spoločnosti, ale mestský magistrát je potom podľa nás na mieste žiadať vysvetlenie od zástupcov mesta za prítomnosti médií, ako si predstavujú chod dopravy v meste a ako si zástupcovia VÚC predstavujú chod prímestských liniek. My si nemôžeme dovoliť z našich výplat dotovať a vykrývať straty výkonov vo verejnom záujme, pretože ani nám nikto nie je ochotný vykryť naše finančné problémy vzniknuté takýmto chorým systémom. Berúc na zreteľ mediálne prezentácie ministra financií a ministra soc. vecí, práce a rodiny sa teda oprávnene pýtame , kde leží naše mesto a naša dopravná spoločnosť? Je na území tohoto štátu, v ktorom sa prezentuje zlepšovanie vo vývoji reálnych miezd, alebo sa nachádzame na zvláštnom území nikoho. A oprávnene sa pýtame tých zástupcov mestského zastupiteľstva, ktorým sme aj my dávali svoje hlasy pri voľbách, či takto si predstavujú uspokojovanie potrieb svojich občanov a životnej úrovne v našom meste. Sme zároveň aj občania mesta, ktorí môžu prísť do vážnych problémov pre nezáujem svojich poslancov a primátora. Toto sú dôvody a príčiny, pre ktoré sme sa rozhodli vykonať tieto kroky i keď môžu byť vyhlásené za nezákonné a poškodzujúce spoločnosť alebo mesto. Aj naši otcovia a dedovia v minulosti museli používať takéto kroky, ak chceli prežiť zo svojimi rodinami. Nedáme sa zastrašovať ani vykorisťovať len pre to, že sa hŕstka mocných rozhodla ignorovať naše oprávnené požiadavky. Nežiadame nič na viac, chápeme zložitosť situácie ktorá vznikla po spustení fiškálnej decentralizácie, ale chceme len také platy, aké sme mali na konci roka 2004 a navýšené len o tú čiastku, ktorú nám sľubuje zákon a vláda tohoto štátu. Žiadame priamu konfrontáciu medzi vedením spoločnosti, mestským zastupiteľstvom, VÚC a nami zvolenými zástupcami, kde za prítomnosti médií vysvetlíme občanom mesta a všetkým ktorým spôsobíme naším postupom určité nepríjemnosti, dôvody nášho konania a to, čo nás k tomuto kroku doviedlo. Aby z prvej ruky vedeli, za aké platy robíme, v akom časovom rozvrhu vykonávame svoju prácu. Aby si mohli sami odpovedať, či naozaj sú naše požiadavky oprávnené alebo prehnané.


Preto aby sme sa mohli zodpovedne rozhodnúť, či naozaj nastal čas na takúto nespokojnosť a na vykonanie akcie ktorá by mohla byť označená ako nezákonná, vykonali sme porovnania a naozaj zodpovedne sme sa snažili rozhodnúť, či takýto postup nespôsobí veľké problémy hlavne tým , ktorým slúžime a pre ktorých vykonávame svoje služby. Ale aj my sme len radový občania a zamestnanci so svojimi rodinami, ktoré už za takýchto podmienok nedokážeme existenčne zabezpečiť. Preto si myslíme, že už nastal ten pravý čas na obhájenie a presadenie si svojich oprávnených požiadaviek. Chceme predložiť verejnosti za čo a ako robíme a či by naozaj aj oni robili za naše platy v našich podmienkach. Už bolo dosť sľubov a mediálnych vyhlásení kompetentných, ktoré nič neriešia, ale len situáciu podľa nás vyhrocujú a teda zhoršujú.



Všetky ďalšie kroky a rozhodnutia, ktoré združenie zamestnancov príme, budú včas oznámené všetkým kompetentným ako aj cestujúcej verejnosti, ktorej sa prípadné akcie dotknú najviac. Zvolený výbor, ktorý bude v priebehu týždňa doplnený o zástupcov dielni a THP, ako aj hovorca združenia zamestnancov sa predstaví vedeniu spoločnosti.
Reakcia na: NIGHTTBUS #9189:
kontakt na tvorcov tejto stránky najdeš v menu položka kontakty. Oni radi tvoje SCI-FI uverejnia, môžeš im tie fotky poslať mailom. ?
Reakcia na: ria #9186:
Nateraz zostáva všetko po starom, licencie budú vydané normálne aj pre vnútroštátnu prepravu. Budúci rok to chce ministerstvo skúsiť znovu.
Reakcia na: NIGHTTBUS #9189:
kontakt 460001@azet.sk
nema niekto zaujem o sci-fi obrazky Trolejbusov /9TrHT28 ZELENY EMTEST, 8Tr MODRY EMTEST, 22Tr BBDS/.atd

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.