Kontakty na dopravcov

Mestskú hromadnú dopravu v Banskej Bystrici zabezpečujú Dopravný podnik mesta Banská Bystrica, a.s. (trolejbusy) a Slovenská autobusová doprava Zvolen, a.s. (autobusy). Základné kontakty na dopravcov sú uvedené v nasledujúcej tabuľke.

Dopravca Web Dispečing
Dopravný podnik mesta Banská Bystrica, a.s.
Kremnička 53
974 05 Banská Bystrica
www.dpbb.sk tel.: +421 48 410 13 03
e-mail: dispecing@dpmbb.eu
SAD Zvolen, a.s.
prevádzka Banská Bystrica
Partizánska cesta 97
974 01 Banská Bystrica
www.sadzv.sk tel.: +421 48 471 48 11
e-mail: dispecing.bb@sadzv.sk

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: cestujuci #7:
Nie je za čo, rado sa stalo.
Dobrý deň, v mene všetkých ranných cestujúcich autobusom č.25 6:15 zo Starohorskej smer Nemocnica, pán šofér ktorý išiel 17.10.2023- pravidelne mešká! Ešte sa nám nestalo aby autobus ktorý vedie on prišiel načas. Dnes meškal 10 minút, vonku -3 a v autobuse skoro rovnako. Prosíme o nápravu nakoľko sa to nestalo prvý krát. Ďakujeme
Dobrý deň, dnes 5.9.2023 som cestovala MHD (24), po nastúpení mamičky s kočíkom k nej pristúpil revízor a pýtal platný lístok. Ako viem, mamičky s kočíkom a dieťaťom majú cestu zdarma. Takto reagovala aj mamička, ale revizor sa jej vyhrážal pokutou a nakoniec jej dovolil kúpiť lístok a pokutu jej odpustil. Poprosím o info, ako postupovať v takomto prípade, cestovať bez lístka (ako je uvedené v cestovnom poriadku), alebo si kúpiť lístok. Prípadne je to novinka, a ak je, tak je potrebné dať takúto informáciu. Ďakujem za odpoveď.
Banská Bystrica linka č.24, 16:16, meškanie 5 minút, ani nezastal na zastávke, pred nosom nám ušiel a ku všetkému ešte aj nevhodne gestikuloval. Spravte si poriadok s tými vašimi šoférmi!! Nevedia chodiť ani na čas, aj keď chápem dopravu v BB, ale aby ani nezastal a neotvoril dvere to je vrchol drzosti. Za toto platím lístok a za toto chodia revízori ?!?!
Dobrý večer. Dnes v sobotu 4.2.2023 o 17:15 na zastávke Okresný úrad mi pán vodič neotvoril predné dvere autobusu č.21, aj keď videl, že pri nich stojím (pretože som chcel platiť lístok u vodiča), otvoril mi prostredné a ešte sa rozbľakoval, že kvôli mne vetrá, že kvôli mne bude meškať a mal aj ďalšie cynické a vrcholne nevhodné poznámky. Spravte si s vašimi šoférmi poriadky, toto nie je zďaleka jediný incident, kedy bol šofér banskobystrickej MHD nepríjemný. Pekný zvyšok dňa.
Dobrý večer. Chcem sa opýtať, či zastávka na Stefanikovom nábreží je na znamenie. Nakoľko dnes išiel syn domov a čakal na Stefanikovom nábreží na spoj číslo 4, ktorý ide 19:38. Šofér ani nepribrzdil a nezastavil, a syn ostal na zastávke. Ďakujem za "kvalitnú " dopravu. Určite túto dopravu môžem len "odporúčať ".Dúfam, že pán šofér je so sebou spokojný.
Chcem sa opýtať, či zastávka na Stefanikovom nábrežie na znamenie. Nakoľko dnes isiel6syn domov, čakal na spoj číslo 4 na Stefanikovom nábreží, ktorý ide 19:38. Šofér ani nepribrzdil a nezastavil, syn ostal stáť na zastávke. Ďakujem Vám veľmi pekne za takéto "kvalitne" služby. Dúfam, že pán šofér je so sebou spokojný.
Kedy bude fungovať prestup z trolejbusu na autobus?