VozidláAutobusySOR NB 18 City › #2211

Evidenčné číslo:2211
Typ: SOR NB 18 City
Výrobca: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Výrobné číslo: 272
VIN: TK9F8XXA8CLSL5272
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL-289DL
Rok výroby: 2012
Sprevádzkovanie: máj 2012
Odstavenie z premávky: jún 2025
Vyradenie: 2025
Depo: Jurajov dvor
Reklamy: Aupark (6/2014 - jeseň 2015)

Aupark II (2015 - 4/2017)

Aupark III (4/2017 - 6/2018)

Aupark IV (6/2018 - 1/2020)
Rekonštrukcie a úpravy: Dosadenie klimatizácie pre cestujúcich (3/2020)
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 120, BS 120
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
16.6.2025 37/9
13.6.2025 84/9
12.6.2025 63/4
11.6.2025 59/2
9.6.2025 59/2
6.6.2025 37/10
5.6.2025 20/5
45/5
4.6.2025 96/9
3.6.2025 63/9
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ecomat #17:
No zatiaľ jediná verejne dohľadateľná E6 ktorá viem že mala zlomený rám je 4242.

Ak by niekto o tom vedel niečo o tom tak vie sa že či to bolo na tom istom mieste kde sa zlomili 2206 a 2211?
Reakcia na: janci_194 #16:
euro6ky to zvládajú o niečo lepšie, aspoň v súčasnosti to tak vyzerá, i keď už boli prípady kedy sa musel riešiť popraskaný rám pred STK, ale to boli ešte riešitelné veci a nie poškodenia typu 2206 alebo 2211
Reakcia na: Zberač mínusiek #15:
Okienko byť rovnaké môže no či aj rám ostal nezmenený pri prechode na E6.
Teda správne chápem že rám sa nezmenil
Reakcia na: janci_194 #14:
Odpovedal už Viko, pozri si v nákresoch okienko za kĺbom (a popisy sérií): https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/570/SOR-NB-18-City
Reakcia na: Viko #13:
Inač dúfam že takto sa nezačnú lámať aj euro 6-tky

Lebo keď sa tie začnú lámať tak DP rovno môže rozbíjať prasiatko. Aj keď sú o 2-3 roky mladšie tak stále by nás to čakalo
Vie niekto či sa upravoval rám pri tých euro 6 resp či E6 ho majú trochu pozmenený od tohto alebo rovnaký?
Reakcia na: Ecomat #12:
Len doplním, že na vine neboli BA cesty, ale poddimenzovaná konštrukcia. Praskala na úplne rovnakých miestach aj v Prahe. Zmeny sa potom zapracovali do výroby (viď tvar okna pred 4. dverami), ale popraskané a pozvárané zvislé tyče v interiéri sú svedkom, že stále to je veľmi na hrane s pevnosťou rámu.
Reakcia na: sor_2048 #11:
prvá a druhá séria drží pokope len kvôli tomu že ich nosná konštrukcia bola výrobcom dodatočne spevňovaná aby zvládali BA cesty .. len vďaka tomu jazdia dodnes a nie preto že by mali lepšie rámy než táto séria ..

a že prečo sa lámu jurácke exempláre a tie z prvej kolóny nie? no ťažko povedať, evidentne tie jurácke sú vystavované horším podmienkam (pravidelné výkony na 59 - rozbitá Petržalka, rozbité Pánty a ešte rozbitejšia celá Račianska donedávna), dá sa polemizovať donekonečna ale nezistíme to
Ako to čo za shit rámy má támo séria. Ako ja som tieto 2012 sorky považoval za dobre vozy a stále ich považujem ale to čo má byť že sa tak lámu. Však to jak na páse idú na vyradenie. Trošku tak pre mňa je zaujímavé že zatiaľ sa polámali iba vozy 22xx tejto série a 185x žiadna. Ako podľa mňa je to len blbá náhoda ale som zvedavý ako dopadnú iné podniky ktoré majú týchto vozov viac z toho roku. Napríklad ak sa začnú lámať tieto sorky v Košiciach, tak to sú teda v riti lebo neviem či vozy tohto typu/roku výroby netvoria aj polovicu kĺbakov. Prípadne Praha ale za to Praha je bohatšia a to zastúpenie nemajú také veľké ale aj tak to moc nepoteší.

No ale škoda tohto vozu, ako tento bol fakt dobrý. Fajn by bolo keby sa opravil no to už pochybujem. Co som tu čítal že niekto písal že tento sa v točni na hrbolcoch viac prehýbal tak to si pamätám, tá vlečka sa húpala jak koza
Parkrat som ten voz mal a mam za to ze sa podpisalo vysoke namahanie tlakovych vzpier ktore tlmia tocnu....v porovnani s inymi vozmi tento sa strasne prehybal horedole na vlnitej ceste, doslova skakal, lebo tlakove vzpery tlmenia tocne podla mna boli vylagrovane...skoda, tento voz som rad schytal, mal trubu jak stara lokomotiva a tahal solidne.... Ludkovi snad daju nejaky dobry voz, lebo tie Euro 6 stoja za dve...
Reakcia na: mirec240 #7:
Máš to foto?
A čím to je že odchádzajú vozidlá z roku 2012 kým kopec prvo a druhosériových soriek stále jazdí ďalej?
Zlomená bola už minulý pondelok. Keď som ju fotil na 59, tak som si všimol, že vlek bol v atypickej polohe oproti predku. Takže "úspech", že to vydržalo až do tohto týždňa.
zlomený rám, dojazdila
Reakcia na: SOR8620 #4:
Ale poradie nedojazdila.
Reakcia na: qrzz.k #3:
nejaky mozno dokaz? vcera bola vonku
je vraj vyradená kvôli zlomenej točni
Reakcia na: BusObserver #1:
pis na klima@dpb.sk aspon taka chodi reklama v elinach/tbusoch
Nefunkčná klimatizácia...