VozidláAutobusyTedom C12 G › #1108

Evidenčné číslo:1108
Typ: Tedom C12 G
Výrobca: TEDOM s. r. o., Třebíč
Výrobné číslo: 9006
VIN: TM9K23GB009TE6006
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BA-643VD
Rok výroby: 2009
Sprevádzkovanie: 23.2.2009
Nadobúdacia cena: 1 660 €
Depo: Trnávka
Jurajov dvor (1.9.2011 - ?)
Trnávka
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 120
BUSE BS 200
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, historické vozidlo
Iné údaje: Vozidlo po vyradení z prevádzky v septembri 2022 zostalo zachované pre možné zachovanie pre zbierku historických autobusov DPB.
Posledné záznamy o vypravení:
31.8.2022 87/5
30.8.2022 N70/11
53/11
N53/11
21.8.2022 70/5
16.8.2022 80/6
12.8.2022 87/5
9.8.2022 87/2
8.8.2022 67/1
78/1
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #6:
na tedomoch sme pouzivali na dlhe diely taky prepinac za volantom - ten pridal otacky do prevodovky aby sa to nedusilo v kopci...ale pravidelne ta prevodovka na plny plyn ani nevedela preradit len drzala vytoceny motor-stacilo mierne ubrat a prislapnut a preradilo...ked bol dobre vyladeny motor aj prevodovoka tak to chodilo ako zihadlo...ale plynova bedna na streche sa oklamat nedala...to sa hojdalo a plavalo na ceste strasne....chytit s tym dlhu 65 bolo za trest...
Reakcia na: VladoPal86 #4:
A toto bol problém Tedomu, alebo nastavenia prevodovky? Lebo ja si pamätám že tam upravovali to nastavenie kvôli Dlhým dielom kam to za Záhradníka jazdilo na 32 - idea bola tomu dať "kick" aby to malo dobrý výkon do kopca, čo na rovine spôsobovalo že to bolo účelu neprimerané delo - hlukom aj výkonom. Keď som Tedomom jazdil mimo BA, určite to až tak veľmi nelietalo a subjektívne mám pocit že to ani tak veľmi nerevalo.
Reakcia na: VladoPal86 #4:
No ja keď som tým cestoval už v závere ich prevádzky, tak sa počas jazdy len tak otvorili prvé dvere. Vodič tie dvere s chladným výrazom v tvári zatvoril a pokračoval v jazde, akoby bol na tento jav už zvyknutý.
paneboze toto uz nech nikdy nejazdi...to ked som fasol zo zadelenia cez vikend to bolo ako za trest...sme to volali plachetnica, hojdacka...hucalo to ako krava a tiez sa to rozbiehalo ako krava...som mal isty cas partaka na 1115...kym to bolo nove cert to ber.
Reakcia na: Kubo123 #2:
na historické jazdy môžu použiť aj 2107, ten je pojazdný😁
Reakcia na: Trolejbus123 #1:
Tak od vyradenia Tedomov, Citelisov a U15 (neskôr pár kusov U15 oživili) boli len 2 príležitosti, kedy vypraviť tento kus.
Prvá príležitosť bola takto pred rokom na Dňoch BA a súčasne aj na Parnom dni na Rendezi, kedy DPB vypravil Karosu B741, U15 a na Rendez bola vypravená krátka a dlhá Karosa typu B7xx.
Druhá príležitosť bola minulý rok v septembri, kedy jazdili špeciálne spoje opäť na Rendez, tam v sobotu premávali vodíkové a elektrické busy, v nedeľu vypravili Citelis a po dlhej dobe krátky TAM BUS.
Otázkou tiež je, či je vôbec tento Tedom v takom dobrom stave, že by ho po 1,5 roku mohli vypraviť napr. na Dni BA.
Osobne by som na Dňoch BA privítal, keby jazdili staršie kusy na historických linkách (ŠM 11, RTO), aj keď viem, že DPB je finančne limitovaný a chcú šetriť všade, kde sa dá. Pravdepodobne, keď si minulý rok bežní cestujúci k Dňom BA prečítali, že budú premávať historické vozidlá, asi nerátali s tým, že im tam príde nejaký žltozelený 17-ročný Solaris ešte s reklamou vzadu.
Prečo teraz nejazdi tento autobus na historickych linkach aj ked je historicke vozidlo? pytam sa lebo by som sa chcel s nim zviesť po 3 rokoch znova