Evidenčné čísla:
  1. 4020    február 2008
  2. 1999    od decembra 2008
  3. 4921    od november 2010
Typ: Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity
Výrobca: EvoBus GmbH, Nemecko
VIN: WEB62828513108765
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): MA-XI 145 (D)
BA-MA934
BA-196UY (od 12/2008)
BT-828EP (od 12/2021)
Rok výroby: 2005
Sprevádzkovanie: december 2008
Nadobúdacia cena: 10 891 850 Sk
Vozovňa: Trnávka (do 31.10.2010)
Petržalka (od 31.10.2010)
Domovská linka: 96
84
Reklamy: Avion - Ikea (7/2009 - 12/2010)

Slovenský hokejový tím (13.2.2011 - 2011)
Nehody: Nehoda s nákupným vozíkom, ktorý ušiel zákazníkovi nákupného centra (8.12.2008) - autobus mal poškodený pravý bok zadného nárazníka.
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 12/2008)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 12/2008)
BUSE BS 120 (od 12/2008)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Iné údaje: 2. prototyp

Prezentačné vozidlo výrobcu (2005 - 2008)
Posledné záznamy o vypravení:
19.8.2022 84/8
18.8.2022 84/8
17.8.2022 84/8
16.8.2022 84/8
15.8.2022 84/8
12.8.2022 84/8
11.8.2022 84/8
10.8.2022 84/8
9.8.2022 84/8
8.8.2022 84/8
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Má tento voz nejaké iné (kvalitnejšie?) odpruženie, príp. je lepšie udržiavaný, ako sériové MBCC, pretože sériové MBCC mi prídu oveľa viac "vymlátené" ako tento voz? Alebo to je tým, že jazdí prevažne na delených službách počas PD?
Reakcia na: shaggy #7:
Blahej pamäti 9Tr aj staršie T3 to mávali od podniku.
Reakcia na: Jadran #9:
a v mnohych K2Skach sa po zavreti dveri automaticky stlmi osvetlenie interieru (predpokladam ze to ma podobny dovod a je to tam original od rekonstrukcie)
Reakcia na: shaggy #7:
Samozrejme že ide o snahu vodičov - dôvodom je hlavne bezpečnosť (odrazy interiéru).
Z rovnakého dôvodu sa napríklad nesvieti v mnohých SORkách v prednom článku v oblasti prvých dvoch (-troch) dverí.
Reakcia na: Ma178rek #4:
Zvonku možno, ale v interiéri to rozhodne veľký luxus nie je. Niektoré sedadlá v prednej časti sú spravené tak natesno, že sa tam človek ako ja (čo má dlhé nohy) nevojde tak, aby sedel pohodlne. A ešte k tomu ten nepríjemný zvuk, čo vychádza niekde z oblasti kĺbu... Sériové vozy majú interiér spravený lepšie.
Reakcia na: Ma178rek #5:
Aj iné. Je to skôr vlastná výroba vodičov, než štandardná výbava.
Reakcia na: Ma178rek #4:
Na mňa práveže pôsobí najhoršie, hlavne preto, že je najstarší (pôvodné zakúpený na linku jazdiacu k Avionu-IKEA).
Reakcia na: marek1978 #3:
iba mercedesy či aj iné?.. neviem asi som to potom nikdy nevnímal..
Reakcia na: Jadran #2:
mne by sa to páčilo v celom interiéri, neviem prečo ale 4921 oproti ostatným MBCC pôsobí zvonka na mňa luxusnejšie 😃 😃
Reakcia na: Ma178rek #1:
Ma to viac vozov
Reakcia na: Ma178rek #1:
Nie sú to ledky, sú to neónky.
Sú tam preto, lebo vodič nie je zvedavý na odraz cestujúcich v čelnom skle.
Možno blbá otázka ale prečo má daný voz od 1. do 2.dverí modré ledky a následne biele do konca???