Evidenčné číslo:7921
Typ: T6A5/I
Výrobca: ČKD Tatra, a. s., Praha
Výrobné číslo: 179121
Rok výroby: 1991
Sprevádzkovanie: 1.4.1992
Depo: Krasňany
Súprava s vozidlom: 7921+7922
Reklamy: OMV (do 4/2004)

Kenvelo (5/2004 - 6/2006)

UniCredit Bank (6/2007 - 3/2008)
Nehody: Vykoľajenie na križovatke Vazovova - Krížna (16.4.2003 v ranných hodinách)

Vykoľajenie pri výjazde z obratiska Karlova Ves (30.5.2003) - zadný voz súpravy sa vykoľajil kvôli zlomenej koľajnici v obratisku a po jazde mimo trate vrazil do trate vedúcej z Dúbravky pričom ju značne posunul. Počas opravy zadného vozňa jazdil vozeň #7921 niekoľko mesiacov samostatne.
Rekonštrukcie a úpravy: Polpantograf Brecknell-Willis M 06

Vonkajší informačný systém BUSE (2000?)

Výmena statického meniča ČKD 2-UKSBR-DB za menič Cegelec SMTK 6,3 Q (2020)

Prelakovanie do celočerveného náteru v rámci VP, výmena vonkajších displejov (3/2023)
Informačný systém: BROSE, čelný prevíjací (do 2000?)
Strešné prevíjacie kocky (do 2000?)
BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 1999)
BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (112 × 19 px) (2000? - 2022)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px) (od 2023)
BUSE BS 200
Posledné záznamy o vypravení:
15.4.2024 7/16
9.4.2024 7/9
3.4.2024 7/3
27.3.2024 7/7
26.3.2024 7/1
25.3.2024 7/9
15.3.2024 7/13
13.3.2024 7/15
12.3.2024 7/9
11.3.2024 7/10
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: upravovač fotiek #9:
Prefarbené dvere kvitujem - dvere vo farbe karosérie nie sú dobre rozoznateľné pre slabšie vidiacich. Ale to veľké olakovanie načierno bez zatmavených skiel podľa mňa nie je ono. Nestačil by rozsah ako má tmavomodrá plocha v Kotasovej schéme? T. j. čierne iba medziokenné stĺpiky a šikmý klin smerom na predné čelo? Myslím, že aj predok by tak pôsobil elegantnejšie, než keď sa jeho hranatosť podčiarkne rovným rozhraním.
Reakcia na: upravovač fotiek #8:
oprava
Reakcia na: TeBeCe #6:
Dovolil som si fotku upraviť. Asi 5 minút vo fotokráme. EDIT: Samozrejme po odoslaní si všimnem chybu. Typické pre mňa.

EDIT2: Prosím o zmazanie príspevku.
Reakcia na: TeBeCe #6:
Priveľa farieb! Ihneď vymeniť kryt spriahadla za antracitový.
Reakcia na: Erasmus #3:
Máš pravdu, aj s tými Brecknell Willismi som trafil vedľa - na T6A5 bol len na jednej súprave, inak sa masovo montovali na K2S.
Ďakujem vám za info 🙂
Reakcia na: S499.1023 #2:
Prvé vozidlá s polpantografmi boli T6A5/II, tj. 2. séria z roku 1993 #7935 - #7946). Zároveň to boli zrejme prvé elektricky ovládané zberače na bratislavských električkách (vozne T6A5/I mali pôvodne pantografy s ručným sťahovaním, podľa opisu typu T6A5). Pôvodné polpantografy ČKD KE 037 vozňov 2. série však boli značne poruchové, preto boli menené, pričom sa použili rôzne typy polpantografov (je to opísané v časti úpravy).
Reakcia na: Andrej #1:
Pretože to boli prvé vozidlá v BA s polpantografmi (3. séria Brecknell Willis), potom sa na prvých dvoch seriách skúšali rôzne typy a následne sa nechali v prevádzke až do zničenia - nie je dôvod meniť fungujúci zberač len s účelom šotozjednotenia.
Nepamätá si niekto, prečo sa na T6kách inštalovalo toľko odlišných typov zberačov? A prečo sa v dnešnej dobe štandardizovania nevymenili za jednotný typ?