| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||
| Typ: | BMEŽ "Štvorokeňák" | ||||||||||||||||||
| Výrobca: | Bratislavská mestská elektrická železnica | ||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1935 | ||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | január 1936 | ||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 1976 | ||||||||||||||||||
| Depo: | Jurajov dvor
Pribinova | ||||||||||||||||||
| Súprava s vozidlom: | súprava s vlečnými vozňami | ||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | V roku 1945 mal nehodu, o rok neskôr dostal novú vozňovú skriňu
Na konci 1960-tych rokov bol preradený medzi pracovné vozne a dostal ďalšie bočné dvere | ||||||||||||||||||
| Doplňujúce informácie: | technologické vozidlo | ||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Formálne išlo o prestavbu električky spoločnosti BKH (pravdepodobne CMg 1610), v skutočnosti išlo o novostavbu.
Vozidlo bývalo v druhej polovici 50-tych rokov často odstavené kvôli horiacemu regulaču a bolo preto medzi vodičmi neobľúbené. | ||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|