| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||
| Typ: | Karosa B 741.1914
Karosa B 741 CNG | ||||||||||
| Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto | ||||||||||
| Výrobné číslo: | 0506 | ||||||||||
| Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 61-12
BA-M 469 BA-069HI | ||||||||||
| Rok výroby: | 1992 | ||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 30.12.1992 | ||||||||||
| Vyradenie: | 20.1.2011 | ||||||||||
| Likvidácia: | máj 2011 | ||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 2 483 250 Kčs | ||||||||||
| Depo: | Petržalka
Jurajov dvor (od 2002) | ||||||||||
| Domovská linka: | 61, 74 (ako 2601) | ||||||||||
| Reklamy: | SPP - Drak (do 9/2004) | ||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Prototypová modernizácia na pohon zemným plynom v rokoch 2001 a 2002, s ktorou boli značné problémy | ||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 2002)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 2002) BUSE BS 120 (od 2002) | ||||||||||
| Charakteristické znaky: | Zelené disky kolies (po plynofikácii) | ||||||||||
| Iné údaje: | Odstavený po požiari motora, neskôr modernizácia a plynofikácia | ||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|