| Evidenčné číslo: | 1200 | ||||||||||||||
| Typ: | Karosa C 744.20 | ||||||||||||||
| Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto | ||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 0007 | ||||||||||||||
| Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAA 66-60 | ||||||||||||||
| Rok výroby: | 1987 | ||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 2.12.1987 | ||||||||||||||
| Odstavenie z premávky: | 1998 | ||||||||||||||
| Vyradenie: | 17.9.2001 | ||||||||||||||
| Likvidácia: | 15.6.2004 | ||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 914 718 Kčs | ||||||||||||||
| Depo: | Trnávka | ||||||||||||||
| Domovská linka: | 116
101 121 122 | ||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | GO (1997)
Pôvodný modro-biely náter bol pri GO nahradený bielo-červeným podľa vzoru Ikarusov 435 | ||||||||||||||
| Iné údaje: | Vozidlo z päťkusovej overovacej série autobusov C 744.
Do Bratislavy bol privezený 30.11.1987. Premávku začínal v decembri 1987 na linke 116. V roku 1998 bol odstavený pre poruchu automatickej prevodovky ZF a už nebol opravený, hoci sa ešte v roku 2000 plánovalo zabudovanie novej prevodovky Voith. Jeho motor bol neskôr použitý vo vozidle #1201. | ||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|