| Evidenčné číslo: | 1123 | ||||||||||||||||||
| Typ: | Karosa B 732.40 | ||||||||||||||||||
| Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto | ||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 25469 | ||||||||||||||||||
| Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAA 92-65
BA-844IS | ||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1989 | ||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 23.6.1989 | ||||||||||||||||||
| Odstavenie z premávky: | január 2006 | ||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 14.3.2006 | ||||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 408 150 Kčs | ||||||||||||||||||
| Depo: | Trnávka | ||||||||||||||||||
| Domovská linka: | 37/7(do 2004) | ||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||||||
| Charakteristické znaky: | Červená fólia na čelnom skle (od 2003)
Na druhých a tretích dverách má tmavé sklá | ||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Po vyradení a rozobratí na šrotovisku bol skelet nafarbený sivou farbou a v 7/2006 prevezený do Prahy, kde mal poslúžiť pri stavbe 11-metrovej "katedrály" z autobusov Karosa na Václavskom námestí v rámci Medzinárodného festivalu sôch. Z projektu nakoniec zišlo. | ||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|