Evidenčné čísla: |
|
Typ: | Karosa B 732.40
Karosa B 732 ZTP (od 1992) |
Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto |
Výrobné číslo: | 25368 |
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAA 92-11
BA-894HH BA-142LB (od 2011) |
Rok výroby: | 1989 |
Sprevádzkovanie: | 8.6.1989 |
Nadobúdacia cena: | 408 150 Kčs |
Vozovňa: | Trnávka
Jurajov dvor (po preradení medzi pracovné vozidlá) |
Domovská linka: | 70 (od 15.1.1992)
382 (od 2000 do 30.6.2008) Školský spoj 2 (2.9.2008 - 12/2010) |
Rekonštrukcie a úpravy: | Inštalácia plošiny pre telesne postihnutých firmou BAZ (1992)
Inštalácia skladacích schodov typu S-01 výrobcu Strojírny Benešov, a. s. pre telesne postihnutých (9/1999) Modernizácia v Zliner a. s. Zlín (2000) - voz dostal aj digitálne transparenty a oranžový náter Po preradení medzi technologické vozidlá úprava interiéru rozdelením na dve časti - predná na prevoz pracovníkov, zadná časť na prevoz materiálu; dosadenie majákov na strechu; odstránenie optického informačného systému (2011) |
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 210/5, BS 210/4, BS 210/1 (od 2000) |
Doplňujúce informácie: | technologické vozidlo |
Iné údaje: | Po nainštalovaní plošiny pre prepravu telesne postihnutých bolo možné zaviesť špeciálnu linku 70 od 15.1.1992. Odvtedy sa až do januára 2011 používal výlučne na prepravu telesne postihnutých.
Začiatkom roku 2011 preradený medzi technologické vozidlá namiesto vozidla #4340 (ex 4063). |
Posledné záznamy o vypravení: | 6.10.2010 školský spoj/2 30.3.2010 školský spoj/2 18.1.2010 školský spoj/2 13.11.2009 školský spoj/2 5.11.2009 školský spoj/2 9.10.2009 školský spoj/2 6.10.2009 školský spoj/2 2.9.2009 školský spoj/2 30.6.2009 školský spoj/2 22.5.2009 školský spoj/2 Všetky záznamy o vypravení |