| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||
| Typ: | Ikarus 280.08/A | ||||||||||||||
| Výrobca: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 280 08/A 1454 91 | ||||||||||||||
| Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 39-98
BA-980HA BA-467LL (od 6/2006) | ||||||||||||||
| Rok výroby: | 1991 | ||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 6.1.1992 | ||||||||||||||
| Vyradenie: | 20.7.2006 | ||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 3 009 894 Kčs | ||||||||||||||
| Depo: | Jurajov dvor (do 23.5.2006)
Petržalka (od 24.5.2006) | ||||||||||||||
| Domovská linka: | 24,34 pri dodaní
34 (ako #2938) | ||||||||||||||
| Reklamy: | Šariš
Recar | ||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Výmena motora (6/2006) | ||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||
| Charakteristické znaky: | V zadnej časti autobusu chýbala typická bratislavská úprava Ikarusov 280 - pri zadných dverách nemal trojsedadlo, ale iba jedno sedadlo. | ||||||||||||||
| Iné údaje: | Po vyradení odovzdaný Útvaru osobitného určenia PZ na účely výcviku príslušníkov PZ. | ||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|