| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||
| Typ: | Ikarus 280.08/A | ||||||||||||||||||
| Výrobca: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 280 08/A 1450 91 | ||||||||||||||||||
| Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 39-94
BA-739JY | ||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1991 | ||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 6.1.1992 | ||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 3.7.2006 | ||||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 3 009 894 Kčs | ||||||||||||||||||
| Depo: | Trnávka (do 12/2004)
Petržalka (od 1/2005) | ||||||||||||||||||
| Domovská linka: | 21 po dodaní | ||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Nainštalovanie motora z vyradeného Ikarusu 283 #4506 (5/2006) | ||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||||||
| Charakteristické znaky: | Rozšírená kabína vodiča (s jednou polovicou predných dverí) | ||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Po vyradení odovzdaný Útvaru osobitného určenia PZ na účely výcviku príslušníkov PZ. | ||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|