| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
| Typ: | Ikarus 280.08/A | ||||||||||||||||||||
| Výrobca: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 280 08/A 1447 91 | ||||||||||||||||||||
| Číslo motora: | D2156 HM6U T106 391 532 | ||||||||||||||||||||
| Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 39-91
BA-986HA | ||||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1991 | ||||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 6.1.1992 | ||||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 3.7.2006 | ||||||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 3 009 894 Kčs | ||||||||||||||||||||
| Depo: | Trnávka (do 12/2004)
Petržalka (od 1/2005) | ||||||||||||||||||||
| Domovská linka: | 21 po dodaní
68 (od prečíslovania na #4955) | ||||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Naposledy jazdil 1.7.2006 na linke 68.
Po vyradení odovzdaný Útvaru osobitného určenia PZ na účely výcviku príslušníkov PZ. | ||||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|