Evidenčné číslo:6910
Typ: Škoda-Solaris Trollino 24
Výrobca: Solaris Bus & Coach, Bolechowo, Poľsko (karoséria); Škoda Electric, Plzeň, ČR (elektrická výzbroj)
Výrobné číslo: 14625/26409
VIN: SUU442280PB026409
Rok výroby: 2023
Sprevádzkovanie: 24.1.2024
Nadobúdacia cena: 1 047 500 €
Depo: Trnávka
Reklamy: Zrážka s osobným vozidlom na Hlavnej stanici (3.7.2025)
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (TFT LCD 37"; V), BS 370 (TFT LCD 37"; V), BS 370 (TFT LCD 37"; V)
BUSE BS 310 (176 × 24 px RGB), BS 310 (128 × 19 px RGB), BS 310 (128 × 19 px RGB), BS 310 (32 × 19 px RGB), BS 310 (32 × 19 px RGB)
BUSE BS 310 (35 x 8 px, white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
3.7.2025 71/6
2.7.2025 71/6
30.6.2025 71/8
27.6.2025 71/6
26.6.2025 71/6
23.6.2025 71/6
22.6.2025 71/9
21.6.2025 71/8
20.6.2025 71/6
19.6.2025 71/6
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Takze do konca novembra bude opravený teoreticky super 😁
Reakcia na: Rába #11:
Myslím si, že by sa do takého obstarávania prihlásila iba značka ako bolo spomenuté v tvojom komentári lebo osobne nemám vedomosť o tom, že by to vyrábali aj ostatní nám bežne dodávajúci výrobcovia. (Ale nezaujímal som sa nikdy o to extra, takže neviem)

Čo sa týka ceny, tá by bola samozrejme veľkým problémom. Ako si isto pamätáme, HESS sa prihlásil do obstarávania na 24m trolejbusy a tá cena bola o 4 916 800€ vyššia čo je veľmi veľký peniaz. To by sme mali ďalšie 4ks solarisu 24m. To žial nikdy neuspeje u nás. Keďže naše obstarávania sú hlavne na cenu. 🙂
Reakcia na: Dadino #10:
Je veľmi pravdepodobné, že sa nemýlim, pri tvrdení, že tzv. systém montovanej karosérie z hliníku by bol na opravu menej finančne náročný?

Viem, že vozidlá s takou karosériou sú síce drahšie pri kúpe, no pre veľkomestá s hustou premávkou - vysšou rzikovosťou kolízií a slabšou úzdržbou asi o niečo menej finančne náročné v rámci opráv.

Do budúcna by bolo zrejme dobré dať podmienku do verejného obstarávania na trolejbusy trolejbusy (keď sa budú nakupovať), aby mali tento druh konštrukcie karosérie. Fungujú v podstate ako Lego pokiaľ ide o výmenu dielov - vrátane skeletu.

Len neviem, či by to neodkazovalo výhradne na švajčiarsky HESS ku dnešnému dňu...
Obstarávanie na zhotoviteľa opravy trolejbusu po nehode bolo vyhlásené. Odhadovaná cena opravy je 39900eur. Trvanie opravy maximálne 60 dní. 🙂

https://josephine.proebiz.com/sk/tender/71156/summary
Už sa opravuje tento voz? Či treba opäť verejne obstarávanie ? 6712 opravili veľmi rýchlo doma
Reakcia na: Ma178rek #4:
"V komentaroch je napísané"

= v hoaxoch
Reakcia na: upravovač fotiek #5:
Nie je za predným sklom kamera taktiež??? A ak áno asi nejakú dobu to ukladá záznam .
Reakcia na: Ma178rek #4:
Záleží od toho, či taxikár zastavil, alebo zastavil vozidlo 🙂
Reakcia na: Ma178rek #4:
Pokiaľ mu spravil myšičku a dupol na brzdu, tak vina trolejbusáka to moc nebude. Dúfam, že je tam kamerový záznam. Vodiči BOLT sú fakt pohlavné údy. Aj mne spravil jeden myšičku a zastavil predo mnou. Bol som na bicykli, musel som prudko brzdiť, mal som chuť mu odkopnúť späťák. Totálny kretén za volantom.
Reakcia na: N/A #3:
V komentaroch je napísané že taxikár zastavil prudko pred trolejbusom a ten proste nedobrzdil...
Je to chýba trolejbusara aj taxikára keďže
Taxikár zastavil tam kde nemal
Trolejbus nedodržal bezpečnú vzdialenosť ..
Reakcia na: Dispecer #1:
To sa akože ako stalo 😅
Reakcia na: Dispecer #1:
Čakám že mesiac jazdiť nebude 😞
#6910 ako súčasť trolejbusového sendviču s plnkou od Boltu:
https://www.instagram.com/reel/DLp4U1ZoUdx/