Fleet number:6910
Type: Škoda-Solaris Trollino 24
Builder: Solaris Bus & Coach, Bolechowo, Poľsko (karoséria); Škoda Electric, Plzeň, ČR (elektrická výzbroj)
Serial number: 14625/26409
VIN: SUU442280PB026409
Manufactured: 2023
In service: 24.1.2024
Acquisition price: 1 047 500 €
Depot: Trnávka
Ads: Zrážka s osobným vozidlom na Hlavnej stanici (3.7.2025)
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (TFT LCD 37"; V), BS 370 (TFT LCD 37"; V), BS 370 (TFT LCD 37"; V)
BUSE BS 310 (176 × 24 px RGB), BS 310 (128 × 19 px RGB), BS 310 (128 × 19 px RGB), BS 310 (32 × 19 px RGB), BS 310 (32 × 19 px RGB)
BUSE BS 310 (35 x 8 px, white)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service:
3 Jul 2025 71/6
2 Jul 2025 71/6
30 Jun 2025 71/8
27 Jun 2025 71/6
26 Jun 2025 71/6
23 Jun 2025 71/6
22 Jun 2025 71/9
21 Jun 2025 71/8
20 Jun 2025 71/6
19 Jun 2025 71/6
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Takze do konca novembra bude opravený teoreticky super 😁
Reply on: N/A #11:
Myslím si, že by sa do takého obstarávania prihlásila iba značka ako bolo spomenuté v tvojom komentári lebo osobne nemám vedomosť o tom, že by to vyrábali aj ostatní nám bežne dodávajúci výrobcovia. (Ale nezaujímal som sa nikdy o to extra, takže neviem)

Čo sa týka ceny, tá by bola samozrejme veľkým problémom. Ako si isto pamätáme, HESS sa prihlásil do obstarávania na 24m trolejbusy a tá cena bola o 4 916 800€ vyššia čo je veľmi veľký peniaz. To by sme mali ďalšie 4ks solarisu 24m. To žial nikdy neuspeje u nás. Keďže naše obstarávania sú hlavne na cenu. 🙂
Reply on: Dadino #10:
Je veľmi pravdepodobné, že sa nemýlim, pri tvrdení, že tzv. systém montovanej karosérie z hliníku by bol na opravu menej finančne náročný?

Viem, že vozidlá s takou karosériou sú síce drahšie pri kúpe, no pre veľkomestá s hustou premávkou - vysšou rzikovosťou kolízií a slabšou úzdržbou asi o niečo menej finančne náročné v rámci opráv.

Do budúcna by bolo zrejme dobré dať podmienku do verejného obstarávania na trolejbusy trolejbusy (keď sa budú nakupovať), aby mali tento druh konštrukcie karosérie. Fungujú v podstate ako Lego pokiaľ ide o výmenu dielov - vrátane skeletu.

Len neviem, či by to neodkazovalo výhradne na švajčiarsky HESS ku dnešnému dňu...
Obstarávanie na zhotoviteľa opravy trolejbusu po nehode bolo vyhlásené. Odhadovaná cena opravy je 39900eur. Trvanie opravy maximálne 60 dní. 🙂

https://josephine.proebiz.com/sk/tender/71156/summary
Už sa opravuje tento voz? Či treba opäť verejne obstarávanie ? 6712 opravili veľmi rýchlo doma
Reply on: Ma178rek #4:
"V komentaroch je napísané"

= v hoaxoch
Reply on: upravovač fotiek #5:
Nie je za predným sklom kamera taktiež??? A ak áno asi nejakú dobu to ukladá záznam .
Reply on: Ma178rek #4:
Záleží od toho, či taxikár zastavil, alebo zastavil vozidlo 🙂

upravovač fotiek

Reply on: Ma178rek #4:
Pokiaľ mu spravil myšičku a dupol na brzdu, tak vina trolejbusáka to moc nebude. Dúfam, že je tam kamerový záznam. Vodiči BOLT sú fakt pohlavné údy. Aj mne spravil jeden myšičku a zastavil predo mnou. Bol som na bicykli, musel som prudko brzdiť, mal som chuť mu odkopnúť späťák. Totálny kretén za volantom.
Reply on: N/A #3:
V komentaroch je napísané že taxikár zastavil prudko pred trolejbusom a ten proste nedobrzdil...
Je to chýba trolejbusara aj taxikára keďže
Taxikár zastavil tam kde nemal
Trolejbus nedodržal bezpečnú vzdialenosť ..
Reply on: Dispecer #1:
To sa akože ako stalo 😅
Reply on: Dispecer #1:
Čakám že mesiac jazdiť nebude 😞
#6910 ako súčasť trolejbusového sendviču s plnkou od Boltu:
https://www.instagram.com/reel/DLp4U1ZoUdx/