Fleet number:6910
Type: Škoda-Solaris Trollino 24
Builder: Solaris Bus & Coach, Bolechowo, Poľsko (karoséria); Škoda Electric, Plzeň, ČR (elektrická výzbroj)
Serial number: 14625/26409
VIN: SUU442280PB026409
Manufactured: 2023
In service: 24.1.2024
Acquisition price: 1 047 500 €
Depot: Trnávka
Ads: Zrážka s osobným vozidlom na Hlavnej stanici (3.7.2025)
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (TFT LCD 37"; V), BS 370 (TFT LCD 37"; V), BS 370 (TFT LCD 37"; V)
BUSE BS 310 (176 × 24 px RGB), BS 310 (128 × 19 px RGB), BS 310 (128 × 19 px RGB), BS 310 (32 × 19 px RGB), BS 310 (32 × 19 px RGB)
BUSE BS 310 (35 x 8 px, white)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service:
3 Jul 2025 71/6
2 Jul 2025 71/6
30 Jun 2025 71/8
27 Jun 2025 71/6
26 Jun 2025 71/6
23 Jun 2025 71/6
22 Jun 2025 71/9
21 Jun 2025 71/8
20 Jun 2025 71/6
19 Jun 2025 71/6
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
#6910 ako súčasť trolejbusového sendviču s plnkou od Boltu:
https://www.instagram.com/reel/DLp4U1ZoUdx/
Reply on: Dispecer #1:
Čakám že mesiac jazdiť nebude 😞
Reply on: Dispecer #1:
To sa akože ako stalo 😅
Reply on: N/A #3:
V komentaroch je napísané že taxikár zastavil prudko pred trolejbusom a ten proste nedobrzdil...
Je to chýba trolejbusara aj taxikára keďže
Taxikár zastavil tam kde nemal
Trolejbus nedodržal bezpečnú vzdialenosť ..

upravovač fotiek

Reply on: Ma178rek #4:
Pokiaľ mu spravil myšičku a dupol na brzdu, tak vina trolejbusáka to moc nebude. Dúfam, že je tam kamerový záznam. Vodiči BOLT sú fakt pohlavné údy. Aj mne spravil jeden myšičku a zastavil predo mnou. Bol som na bicykli, musel som prudko brzdiť, mal som chuť mu odkopnúť späťák. Totálny kretén za volantom.
Reply on: Ma178rek #4:
Záleží od toho, či taxikár zastavil, alebo zastavil vozidlo 🙂
Reply on: upravovač fotiek #5:
Nie je za predným sklom kamera taktiež??? A ak áno asi nejakú dobu to ukladá záznam .
Reply on: Ma178rek #4:
"V komentaroch je napísané"

= v hoaxoch
Už sa opravuje tento voz? Či treba opäť verejne obstarávanie ? 6712 opravili veľmi rýchlo doma
Obstarávanie na zhotoviteľa opravy trolejbusu po nehode bolo vyhlásené. Odhadovaná cena opravy je 39900eur. Trvanie opravy maximálne 60 dní. 🙂

https://josephine.proebiz.com/sk/tender/71156/summary
Reply on: Dadino #10:
Je veľmi pravdepodobné, že sa nemýlim, pri tvrdení, že tzv. systém montovanej karosérie z hliníku by bol na opravu menej finančne náročný?

Viem, že vozidlá s takou karosériou sú síce drahšie pri kúpe, no pre veľkomestá s hustou premávkou - vysšou rzikovosťou kolízií a slabšou úzdržbou asi o niečo menej finančne náročné v rámci opráv.

Do budúcna by bolo zrejme dobré dať podmienku do verejného obstarávania na trolejbusy trolejbusy (keď sa budú nakupovať), aby mali tento druh konštrukcie karosérie. Fungujú v podstate ako Lego pokiaľ ide o výmenu dielov - vrátane skeletu.

Len neviem, či by to neodkazovalo výhradne na švajčiarsky HESS ku dnešnému dňu...
Reply on: Rába #11:
Myslím si, že by sa do takého obstarávania prihlásila iba značka ako bolo spomenuté v tvojom komentári lebo osobne nemám vedomosť o tom, že by to vyrábali aj ostatní nám bežne dodávajúci výrobcovia. (Ale nezaujímal som sa nikdy o to extra, takže neviem)

Čo sa týka ceny, tá by bola samozrejme veľkým problémom. Ako si isto pamätáme, HESS sa prihlásil do obstarávania na 24m trolejbusy a tá cena bola o 4 916 800€ vyššia čo je veľmi veľký peniaz. To by sme mali ďalšie 4ks solarisu 24m. To žial nikdy neuspeje u nás. Keďže naše obstarávania sú hlavne na cenu. 🙂
Takze do konca novembra bude opravený teoreticky super 😁