VozidláAutobusyŠkoda 706 RTO › #236/II

Evidenčné čísla:
  1. 236    do 1994
  2. 236II    od 1995
Typ: Škoda 706 RTO MTZ
Výrobca: Karosa n. p., Vysoké Mýto / LIAZ Mnichovo Hradiště
Výrobné číslo: 20290
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL 40-07
BAC 02-01 (1995 - 2004)
BA-756LB (25.11.2004 - 2015)
BL-813KF (2015 - 2017)
BL-948RS (18.1.2018 - 18.7.2018)
BL-040PO (18.7.2018 - )
Rok výroby: 1968
Sprevádzkovanie: 1968
Rekonštrukcie a úpravy: Rekonštrukcia na historické vozidlo za použitia karosérie z linkového autobusu Jelcz 041 (1995). Táto karoséria nebola mestská, o čom do GO v roku 2005 svedčili aj držiaky na rebrík pod strechou na pravom boku autobusu. Vozidlo bolo rekonštruované k 100. výročiu MHD v Bratislave.

Výmena oplechovania vo firme Starko + nový náter (2005) - počas opravy boli zničené pôvodné ozdobné lišty z karosérie, nahradené boli lištami s čiernou bužírkou používané na autobusoch Karosa radu 700. Taktiež nový náter nárazníkov nezodpovedal pôvodnému.
Doplňujúce informácie: historické vozidlo
Iné údaje: Autobus po vyradení z osobnej prevádzky slúžil autoškole, administratívne bol vyradený v roku 1978, potom sa dlhšiu dobu nachádzal vo vozovni Krasňany. Po rozobratí boli niektoré jeho komponenty použité v historickom vozidle č. 236. Skriňa historického autobusu pochádza z JRD Vajnory.
Posledné záznamy o vypravení:
11.9.2022 M/1
21.8.2022 M/1
6.8.2022 M/1
30.7.2022 M/1
17.7.2022 M/1
9.7.2022 M/1
24.4.2022 M/1
23.4.2022 M/1
26.6.2021 X29/1
19.9.2020 Objednávka/1
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Môžem sa spýtať, prečo to má za 4 roky 4 rôzne ŠPZ?
Reakcia na: kelovy #1:
Keby len v 2015... ale aspoň ten predný a zadný nárazník prefarbili.
Prečo bola v roku 2015 zmenená ŠPZ ?