VozidláTrolejbusyŠkoda 21 Tr › #6401
Evidenčné číslo:6401       
Typ: Škoda 21 Tr AC
Výrobca: Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov
Výrobné číslo: 13107
VIN: TM93TAJ6V3ASK3107
Číslo motora: 0617661
Rok výroby: 2003
Sprevádzkovanie: 18.3.2004
Nadobúdacia cena: 12 479 391 Sk
Vozovňa: Trnávka
Hroboňova (2010 - )
Rekonštrukcie a úpravy: Výmena pôvodného meniča pomocných pohonov AnteCarE TSA 21-AK za statický menič Cegelec SMTK 10D (2019)
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 200
BUSE BS 120
BUSE BS 210/5, BUSE BS 212/4, BUSE BS 210/1
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo
Iné údaje: Trolejbus prišiel do Bratislavy na Železničnú stanicu Filiálka 14.11.2003.

Ako jediný svojho typu je vybavený systémom ABS.

Vozidlo bolo v rokoch 2009 - 2018 dlhodobo odstavené, niekoľko rokov bolo deponované vo vozovni Krasňany, pôvodne čakalo na zakúpenie nového meniča, neskôr sa uvažovalo o jeho odpredaní do DP Brno, ale pre vysoké finančné nároky bratislavskej strany z odpredaja zišlo. Nakoniec bol trolejbus v roku 2019 opravený.
Posledné záznamy o vypravení: 9.1.2009 208
4.1.2009 208
3.1.2009 210/1
26.11.2008 206
24.11.2008 212/5
22.11.2008 210/1
21.11.2008 207/6
10.11.2008 210/2
5.11.2008 209/2
1.11.2008 205/2
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Lurnak12.10.2019 9:52 #39 Re:
Reakcia na #38 od tbusabustram6609:
bola na Testovacej jazde?
tbusabustram660911.10.2019 13:49  +1#38 Re:
Dnes bola videná 🙂

tbusabustram66097.8.2019 10:10 #37 Re:
Inak nevie niekto ako je na tom s tou opravou klimatizácie pre vodiča ?
tbusabustram660921.7.2019 12:18  +2#36 Re:
Už sa naň strašne teším, len musí dostať papiere 😂
Durkø494118.7.2019 13:43  +1#35 Re:
Reakcia na #34 od trolejbus6207:
v sobotu pojde ne 😂 😂
trolejbus620717.7.2019 7:07  +4#34 Re:
Reakcia na #33 od Durkø4941:
Je plne prevádzkyschopný a je predstava, že bude v obmedzenom režime opäť jazdiť, len niekto z imhd pri popise predbehol realitu... 🙂
Durkø494117.7.2019 2:40 -1 +1#33 Re:
....Nakoniec bol trolejbus sprevádzkovaný v lete 2019? Vážne?
tbusabustram66094.5.2019 16:21 -1 +2#32 Re:
Ja by som z neho radšej chcel prevádzkový voz 🙂
trolejbus620719.4.2019 19:42 -1 +1#31 Re:
Reakcia na #30 od tbusabustram6609:
Je prevádzkyschopný už nejakú dobu, ako to dopadne, som sám zvedavý, ja by som najradšej z neho videl autoškolu, ale to asi nebude...
tbusabustram660919.4.2019 19:30 -1 +1#30 Re:
Reakcia na #29 od MartanSK:
No dúfam že z neho bude aspoň opravený voz 😂🚎👍
MartanSK14.4.2019 6:47 -2 +2#29 Re:
#28
Skôr prevádzkový voz. Aj keď 100% to nie je...
tbusabustram660913.4.2019 23:27 -2#28 Re:
Tento vo bude od roku zaradený ako čo ?:
Napr.:
A) autoškola
😎 Prevádzkový voz
S499.102323.3.2016 14:05  +5#27 Re:
Reakcia na #26 od Rubber38:
Tri T11 vo vtedajšom rozsahu oproti jednej neustále pokazenej 21Tr ACI bola nepomerne repräzentatívnejšia vzorka. O 20-30 rokov rád uvidím 21Tr ako múzejné vozidlo v Brne (aj s 22Tr).
Rubber3822.3.2016 21:02 -3#26 Re:
Reakcia na #19 od S499.1023:
Tak zrovna T11 si nemyslím, že boli pre Bratislavu oveľa typickejšie, vzhľadom na ich tunajšiu početnosť ? Teda nie, že by som sa zachovanému kusu nadmieru nepotešil, ale myslím si, že o 20-30 rokov by bola Bratislavská 21Tr vcelku porovnateľne vzácny kus
trolejbus620722.3.2016 19:45  +1#25 Re:
Reakcia na #21 od S499.1023:
ktovie, ako by to dopadlo, keby ho trafila električka tak, ako Žalmanovu 6021-ku, asi by z toho bol riadny masaker
trolejbus620722.3.2016 19:40  +1#24 Re:
Reakcia na #22 od S499.1023:
to máš pravdu, tá konštrukcia bola katastrofálna, ale Milanovi Šebovi 6203-ka vydržala v celkom slušno stave až do príchodu Sanosov, potom nafasoval 6503-ku, ak si to dobre pamätám...
pokiaľ viem, tá plovdivsko-exprešovská 14Tr0 je už na druhom svete, snahy o záchranu boli, ale prišli neskoro, ak bola pravdivá diskusia, kde som to čítal
Ibiza22.3.2016 18:15  +1#23 Re:
6401 nebola sice typicka pre BA, ale jazdila tu! Podobne ako T11. Cize v (zial len) pomyslenom muzeu DPB by mal mat svoje miesto.
Co sa 14Tr0 tyka - nestalo by za uvahu kupit nejaku staru z Bulharska, Pobaltia, ci kde ste jazdia a dat ju do povodneho stavu BA? No bol by to taky polofejk, ale...
S499.102322.3.2016 18:11 -1#22 Re:
Reakcia na #20 od trolejbus6207:
Inak 14Tr0 boli mechanicky veľmi biedne vozy, tie sa rozpadávali samé, ale tá exprešovská 14Tr0 v Plovdive vydržala až do vlaňajšej dodávky Solarisov (neviem, či ju niekto nezachránil, snahy boli).
S499.102322.3.2016 18:05  +1#21 Re:
Reakcia na #20 od trolejbus6207:
6201 išla pod autogén po kolízii s električkou (v ktorej som sa nachádzal ako cestujúci) na križovatke Záhradnícka x Jégého. Paradoxne trolejbus narazil do druhého voza súpravy. Marián Š. tam vtedy plakal, ako musel ukecávať Zlomka brata, aby ho nešrotovali a teraz si ho v krátkodobom pominutí zmyslov rozbil.
trolejbus620722.3.2016 17:28  +1#20 Re:
Reakcia na #19 od S499.1023:
tej 228-čky je nekonečná škoda, 12 rokov stála v Bernolákove a potom ju nejaký, pardon za výraz, dement nechal zošrotovať, za to by som ho niekam zavesil...

neviem, v akom stave boli 14Tr0 na konci kariéry, už za mojej éry to bola dosť veľká bieda, mačacie hlavy na Mudroňke tie dve hroboňácke v podstate zlikvidovali, možno 6201-ka by mohla prežiť, ale vieš, ako sa vtedy uvažovalo - všetko staré pod autogén ☠ ☠ ☠

Vyhľadávanie v katalógu vozidiel

Evidenčné číslo:
Typ vozidla: